HbgQ
Guest
God morgon alla snygga hojåkare och övriga som en annan tillhör
God morgon, jag känner mig oerhört träffad. It takes one to know one! Och dem som inte svarar på HbgQ:s inlägg kan vi konstatera är fula som stryk, men ni kan ju vara snälla ändå juHbgQ skrev:2434895God morgon alla snygga hojåkare och övriga som en annan tillhör
HbgQ skrev:2434895God morgon alla snygga hojåkare och övriga som en annan tillhör
HbgQ skrev:2434895God morgon alla snygga hojåkare och övriga som en annan tillhör
Vad bra att du är online, då kan vi snacka jobb, hur mycket pengar får jag i timmen för att spika hemma hos er?röris skrev:2434921Godmorgon
Man får väl ta sitt ansvar och hjälpa till
Annars lär det inte bli några 1500 inlägg därför jag sitter här nu
Solid snake skrev:2435157Vad bra att du är online, då kan vi snacka jobb, hur mycket pengar får jag i timmen för att spika hemma hos er?
PGH skrev:2435163Ap ap ap, har jag inte sagt att bara relevanta saker för turen får diskuteras här!!!! - Nu får det vara nog, - Ja, det får det! Ta en Carlsberg, eller vad det var reklam för.
Såg att du snart har BOS-rör. Hinner du till den 23:e eller menar du till nästa år eller nått?
Solid snake skrev:2435169
Det vet jag inte, bör gå till den 23e om inte tysken som har dem är allt för slö.
PGH skrev:2435163Ap ap ap, har jag inte sagt att bara relevanta saker för turen får diskuteras här!!!! - Nu får det vara nog, - Ja, det får det! Ta en Carlsberg, eller vad det var reklam för.
Såg att du snart har BOS-rör. Hinner du till den 23:e eller menar du till nästa år eller nått?
PGH skrev:2435220På tal om relevanta saker, är det någon som jobbar med vitvaror(jag menar inte sådant vitt pulver på en liten spegel) utan-> hårdvaran som behövs när man inte bor hemma hos mamma längre? Är på jakt efter en ny tvättmaskin och kan fixa en jäklit billig o bra en?
Zenit skrev:2435241ska du tvätta stället eller hur e detta relaterat
PGH skrev:2435252Jepp, skall tvätta stället i 95 grader så mskinen måste fixa detta. Nä, missade tyvärr att trycka på ironiknappen trodde det var givet (alla mina inlägg är ju kval. BS) men faktum kvarstår att en maskin skall inhandlas!
imaster skrev:2434969Morning. Idag har min katt fått spatt. Hon vill inte gå ut trots att vädret är kalas. Istället ska hon sitta på tangentbordet och gnida sig mot skärmen. Knasiga kisse...
Det skall du väl veta Allvarligt talat vet du vilken ände man håller i Jag hade tänkt mig skattade pengarSolid snake skrev:2435157Vad bra att du är online, då kan vi snacka jobb, hur mycket pengar får jag i timmen för att spika hemma hos er?
The Fighter skrev:2435276He he gomorron ducce broder!! Sköööönt det e att gå upp 12.00 känner sig som 15 igen!! Såå hur går det med din nya fiiina svarta??
JKay skrev:2435267Go middag!
...snart är det DAX...DAX för SLT!!!!
ÄR NI KLARA?? *lägger örat till och lyssnar*
(Eko...)
Va faaan! Ingen HÄR?!?!
Nänädå...då går jag och jobbar igen då!!
@Oas...vi löser en tur nästa vecka!
The Fighter skrev:2435276He he gomorron ducce broder!! Sköööönt det e att gå upp 12.00 känner sig som 15 igen!! Såå hur går det med din nya fiiina svarta??
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|