Söder om landsvägen tour - MCK Vilse™

HbgQ

Guest
God morgon alla snygga hojåkare och övriga som en annan tillhör

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
HbgQ skrev:
2434895 God morgon alla snygga hojåkare och övriga som en annan tillhör
God morgon, jag känner mig oerhört träffad. It takes one to know one! Och dem som inte svarar på HbgQ:s inlägg kan vi konstatera är fula som stryk, men ni kan ju vara snälla ändå ju:tungan

Edit: man ser bara det man vill se, det osynliga efter missade jag totalt:rolleyes: Ok, jag e blind. Får jag ändå vara reisleiter för en grupp??!!

Last edited:

röris

Rätar ut böjarna
Gick med
13 Aug 2005
Hoj
Gsx-r 1000 K7
HbgQ skrev:

Godmorgon :D
Man får väl ta sitt ansvar och hjälpa till :tummenupp
Annars lär det inte bli några 1500 inlägg:rolleyes: :sjuk därför jag sitter här nu

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
HbgQ skrev:

Morning. Idag har min katt fått spatt. Hon vill inte gå ut trots att vädret är kalas. Istället ska hon sitta på tangentbordet och gnida sig mot skärmen. Knasiga kisse...

Solid snake

Guest
röris skrev:
2434921 Godmorgon :D
Man får väl ta sitt ansvar och hjälpa till :tummenupp
Annars lär det inte bli några 1500 inlägg:rolleyes: :sjuk därför jag sitter här nu
Vad bra att du är online, då kan vi snacka jobb, hur mycket pengar får jag i timmen för att spika hemma hos er? :hihi

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Solid snake skrev:
2435157 Vad bra att du är online, då kan vi snacka jobb, hur mycket pengar får jag i timmen för att spika hemma hos er? :hihi

Ap ap ap, har jag inte sagt att bara relevanta saker för turen får diskuteras här!!!! - Nu får det vara nog, - Ja, det får det! Ta en Carlsberg, eller vad det var reklam för.

Såg att du snart har BOS-rör. Hinner du till den 23:e eller menar du till nästa år eller nått?

Solid snake

Guest
PGH skrev:
2435163 Ap ap ap, har jag inte sagt att bara relevanta saker för turen får diskuteras här!!!! - Nu får det vara nog, - Ja, det får det! Ta en Carlsberg, eller vad det var reklam för.

Såg att du snart har BOS-rör. Hinner du till den 23:e eller menar du till nästa år eller nått?
:dummer

Det vet jag inte, bör gå till den 23e om inte tysken som har dem är allt för slö.

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Solid snake skrev:
2435169 :dummer

Det vet jag inte, bör gå till den 23e om inte tysken som har dem är allt för slö.

Fan vad snabb du var till att svara. Fick ju upp svaret när jag skulle ge tebax!!!! hahahaha

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
PGH skrev:
2435163 Ap ap ap, har jag inte sagt att bara relevanta saker för turen får diskuteras här!!!! - Nu får det vara nog, - Ja, det får det! Ta en Carlsberg, eller vad det var reklam för.

klart de har med tråden o göra han måste ju ha bensin pengar..:D

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
På tal om relevanta saker, är det någon som jobbar med vitvaror(jag menar inte sådant vitt pulver på en liten spegel) utan-> hårdvaran som behövs när man inte bor hemma hos mamma längre? Är på jakt efter en ny tvättmaskin och kan fixa en jäklit billig o bra en?

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
PGH skrev:
2435220 På tal om relevanta saker, är det någon som jobbar med vitvaror(jag menar inte sådant vitt pulver på en liten spegel) utan-> hårdvaran som behövs när man inte bor hemma hos mamma längre? Är på jakt efter en ny tvättmaskin och kan fixa en jäklit billig o bra en?

ska du tvätta stället eller hur e detta relaterat :va

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Zenit skrev:
2435241 ska du tvätta stället eller hur e detta relaterat :va

Jepp, skall tvätta stället i 95 grader så mskinen måste fixa detta. Nä, missade tyvärr att trycka på ironiknappen:tungan trodde det var givet (alla mina inlägg är ju kval. BS) men faktum kvarstår att en maskin skall inhandlas!

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
PGH skrev:
2435252 Jepp, skall tvätta stället i 95 grader så mskinen måste fixa detta. Nä, missade tyvärr att trycka på ironiknappen:tungan trodde det var givet (alla mina inlägg är ju kval. BS) men faktum kvarstår att en maskin skall inhandlas!

såg den missade knappen men svårt o låta bli..:tungan

nu nåt lite mer relaterat min reg. bes. e framflyttad till den 21/9 så nu ska jag bara träna upp benet o fixa så vv låter mig köra utan skylt..:näsblod

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
HbgQ skrev:

Go middag! :2cool

...snart är det DAX...DAX för SLT!!!! :tummenupp
ÄR NI KLARA?? *lägger örat till och lyssnar*

(Eko...)

Va faaan! Ingen HÄR?!?! :va :confused:
Nänädå...då går jag och jobbar igen då!! :mad:

@Oas...vi löser en tur nästa vecka! :tummenupp

The Fighter

Future bitch on bike!!!
Gick med
14 May 2005
Hoj
ducati 900 ssie -00, CBR 900 RR -95
gomorron..öh..he he..typ

imaster skrev:
2434969 Morning. Idag har min katt fått spatt. Hon vill inte gå ut trots att vädret är kalas. Istället ska hon sitta på tangentbordet och gnida sig mot skärmen. Knasiga kisse...

He he gomorron ducce broder!! Sköööönt det e att gå upp 12.00 känner sig som 15 igen!! :D Såå hur går det med din nya fiiina svarta??

röris

Rätar ut böjarna
Gick med
13 Aug 2005
Hoj
Gsx-r 1000 K7
Solid snake skrev:
2435157 Vad bra att du är online, då kan vi snacka jobb, hur mycket pengar får jag i timmen för att spika hemma hos er? :hihi
Det skall du väl veta :D Allvarligt talat vet du vilken ände man håller i :smasha Jag hade tänkt mig skattade pengar :rolleyes: :rolleyes:
Tillräckligt för att du skall kunna köra hit räcker det :tungan

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
The Fighter skrev:
2435276 He he gomorron ducce broder!! Sköööönt det e att gå upp 12.00 känner sig som 15 igen!! :D Såå hur går det med din nya fiiina svarta??

har du osså skaffat ducce va e de som händer med världen :va

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
JKay skrev:
2435267 Go middag! :2cool

...snart är det DAX...DAX för SLT!!!! :tummenupp
ÄR NI KLARA?? *lägger örat till och lyssnar*

(Eko...)

Va faaan! Ingen HÄR?!?! :va :confused:
Nänädå...då går jag och jobbar igen då!! :mad:

@Oas...vi löser en tur nästa vecka! :tummenupp

Ingen här, har suttit klistrad vid datorn hela dagen ju. Alltid här, har ju inget liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är du klar, du verkar ju vara helt åff ju! Dags att reka snart va, kanske inte behövs när det går så sakta. Då hinner du med att köra, kolla karta, dricka kaffe samtidigt:tungan Ut o kolla nu, du har press på dig annars kommer LGF-skylten direkt:pannkyss

Nu skall jag till Eslöv Jkay o fixa!

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Äntligen lite nyheter om turen!!!!

Så klart blir det frukost till er som vill ha. Jag har dealat till ett ebjudande, 35:- för en baugette+valfri dricka(läsk 50 cl/kaffe eller nått)

För att underlätta allt så anmäl gärna till mig via PM senast den 20 sep kl 15 vad som önskas:
- kyckling, vitlök
- ost, skinka
- köttbullar, rödbetssallad
- rostbiff mm
- kyckling, curry
- räkor
- skagen
- tonfisk

Har jag glömt något, skit ni i det så lever ni längre:pannkyss

Förstainlägget är uppdaterat med denna info också, för er som är lite långsamma o behöver läsa det hela igen!!!!!!!!!!!!

Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
The Fighter skrev:
2435276 He he gomorron ducce broder!! Sköööönt det e att gå upp 12.00 känner sig som 15 igen!! :D Såå hur går det med din nya fiiina svarta??

Gomorron var ordet... :rolleyes:

Den nya fina svarta går bra! Var ute med Sållid en sväng precis, grymt schysst, drog till Knutstorp och sen till Norra Vram via Klåveröd och Stenestad. Riktigt bra väglag idag, skitkul! Inte riktigt samma fart i monstret som i millen dock men det kompenserar väl de extra soppapengarna i månaden... :hihi

Hur går det med SS:en då? Ute och dragit nån sväng än eller? Hur gick det med Triplen?

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin