imaster skrev:2427315Förjäkla dåligt med spam i tråden, kom igen nu, det är ju fredagkväll! Nu ska jag duscha och sen ska jag ut på upptäcksfärd. Skål på er..!
JKay skrev:2427319Hade GÄÄÄRNA partat...men kan inte lämna bostaden. Mina 2 huliganer sover så sött i rummet brevid.
Jepp...marsch in i spoleriet!!imaster skrev:2427328Då kan ju du spamma istället..!
Fan, jag skulle ju gå och duscha...
Robin_heij skrev:2427342Nu får ni ju allt talaom vart vi ska äta
är ju hungrig igen
Säg som det är, du har inte hittat ett ställe som kan tillfredställa dig (och din stora käft. )JKay skrev:2427358...hemlis ju!
Solid snake skrev:2427369Säg som det är, du har inte hittat ett ställe som kan tillfredställa dig (och din stora käft. )
PGH skrev:2427640Så där ja, hemma igen efter jobb. Nu skall jag spamma dåktet. Vi börjar med vädret, är så sabla less på detta regnande
Ang. maten på rundan, glöm det, börja deffa nu istället så går hojen fortare. Tänk er en massa skräpmat i er mage=slöare acc. Get it?!
Funderar på att tvätta hojen i helgen, tycker ni jag skall det? Spelar ingen roll ju, det är ju insidan som räknas
JKay skrev:2427336Jepp...marsch in i spoleriet!!
Du måste ju bli av med allt oljespill från läckage o så...
Eller som Vår Ernst Hugo sa från toppen av Rigshospitalet, saligt vare hans minne:imaster skrev:2427953Ja, jag har en tunn oljefilm över hela kroppen så fort jag kommer hem efter en tur...
Däremot har jag en förjävlig träningsvärk idag, tog en aktiv tiomilatur med Monstret igår, första gången i torrt och första gången på lite kul väg. I say only my poor shoulders, shit, det känns som att gymmet måste besökas i förebyggande syfte för att klara av att hårdköra den här bågen...
Nu ska jag till Köpenhamn och leka på Tivoli. Ha det!
Dagens skämt: Gör som danskarna, främja sjöfarten - köpenhamn.
Maverick_ou812 skrev:2427986Eller som Vår Ernst Hugo sa från toppen av Rigshospitalet, saligt vare hans minne:
"Ni stolta Svenska vakttorn, beskydda oss från dansken. DANSKJÄVLAR!!!"
Ha kul på Tivoli. Idag ska jag försöka mig på konststycket att köra HELA den planerade rutten utan att få en droppe regn på mig. Vad är sannolikheten för det då?
Maverick_ou812 skrev:2427986Eller som Vår Ernst Hugo sa från toppen av Rigshospitalet, saligt vare hans minne:
"Ni stolta Svenska vakttorn, beskydda oss från dansken. DANSKJÄVLAR!!!"
Ha kul på Tivoli. Idag ska jag försöka mig på konststycket att köra HELA den planerade rutten utan att få en droppe regn på mig. Vad är sannolikheten för det då?
JKay skrev:2428103PG....vem va det som sa att det skulle vara KVALITATIVA inlägg? Inte en massa ONÖDIGT spam?
Känner du dig träffad?
Spamma på nu ORDENTLIGT!!!
"Ten bottles of beer....." Ya nåå?
Det kom väl inget regn idag... Vi körde ALS gazz idag med 300++ antal hojar utan regnMaverick_ou812 skrev:2427986Idag ska jag försöka mig på konststycket att köra HELA den planerade rutten utan att få en droppe regn på mig. Vad är sannolikheten för det då?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|