HbgQ
Guest
Äntligen fredag!!!!
Hela helgen för allt skoj
:corn
HbgQ skrev:2425826Äntligen fredag!!!!
PGH skrev:2425945Jepp, nu e det helg, sup o svälj. Eller nått?! Svävar fortfarande på moln efter gårdagens runda, najs väder, najs vägar, najs sällskap. Behövs lixom inte mer efter 3-4 veckor med regn o jobb o annat. Nästa vecka tis+onsdag skall jag åter ut o reka, kom lite vär vilse igår, när det stod Lessebo 3 km blev jag lite
Mitra skrev:2426135kanske dax att märka ut banan så att alla hittar fram
Zenit skrev:2426264Lägesrapport
råka samtala med sjukgym. efter dagens pass
-Ja, jag har ju tänkt köra den 23e.
- 23?
-September.
- Ja men de går ju inte, men du kan ju ha de som ett Orealistiskt mål.
-hmm..ja..mmm..
-Prio ett är ju att kunna gå utan krykor.
-Jo, men nä mc
-
Ännu en till listan som måste felbevisas...nu jävlar e de högväxel på träningen
CeltaniC skrev:2426391Hemma från ett solbombat Malmö
vilket väder!
måste ta en runda sen =)
Gick bra, var 5 till som sökte "dom" sista platserna så får reda på svaret nästa vecka.Zenit skrev:2426411Hur gick de idag?
CeltaniC skrev:2426423Gick bra, var 5 till som sökte "dom" sista platserna så får reda på svaret nästa vecka.
Swish skrev:2426507Jag ska lämna in min fälg för lagning på måndag, så det finns kanske hopp om att jag kommer med på turen...
Swish skrev:2426507Jag ska lämna in min fälg för lagning på måndag, så det finns kanske hopp om att jag kommer med på turen...
Zenit skrev:2426670Satan osså....fick inte tid till reg. bes. från den 27/9 så 4dar för sent...hoppas på återbud...nu bör jag ju inte kunna köära ändå men ändå irriterande...
Härligt, får hoppas på att den går att laga.Swish skrev:2426507Jag ska lämna in min fälg för lagning på måndag, så det finns kanske hopp om att jag kommer med på turen...
Willow skrev:2427230Pallar inte läsa igenom tråden nu...Men jag ska med o kör i JKays grupp som vanligt
Helt underbart att komma tillbaka efter flera veckor o se att Vilse är igång igen.
Ducati_Johan skrev:2426884Den gick att laga då? Även om en bit hade gått av fälgen?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|