Söder om landsvägen tour - MCK Vilse™

HbgQ

Guest
PGH skrev:
2423300 Låter ju perfa. Här skall ingen dö under jobbets tunga timmar, ledig idag. Då är det bättre väder på igång här sen, vinden går åt rätt håll. Det regnade 5 droppar här precis.

Regnar det?

Får väl ta en tur runt "metropolen" istället då..
Eller så gör man som vissa andra och blöter ner skinnstället... :hihi

Last edited:

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
E ju långt till vi ska köra ju :va

Ja ja, ska väl komma med jag oxo såvida hojen e kvar och jag hittar ner till er, värre felåkningar har hänt :rolleyes:

HbgQ

Guest
Nu har man vart ute på en underbar runda i solen..
Har inte fått en droppe regn på mig..

Hoppas det blir lika bra väder på turen som idag..

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Sol här osså :)

O så ringde de idag o sa att min mjälte såg bra ut på ultraljudet så nu får jag köra hoj för den :) Kunde inte låta bli o ut o hoppa upp på den då...men ack gick inte o lyfta den från stödet med vänster idag fick ta hjälp av väggen :huvet
men e ju ändå ett tag kvar till 23e...måste gå :hojcbr

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
JKay skrev:
2422728 Maverick & PGH, självklart får ni hänga på!!! :pannkyss
Men ni får trängas i bilen med Oas.....:hihi
Bil?!?!?! Har du bil? Trodde den där vite gick som LGF? :va
Den är ju traktor-reggad?

Aldrig i livet du får reka rundan i bil. Såg ju hur det gick sist. En väg full med tjälskador är kanske inget att hänga upp sig på om man sitter i ett 4- hjuligt fordon. :7peta Närru. Rekning för hojrundoer sker på... jepp... hoj.

HbgQ skrev:
2423303 Regnar det?

Får väl ta en tur runt "metropolen" istället då..
Eller så gör man som vissa andra och blöter ner skinnstället... :hihi
Du vet att man inte får wheela utanför mitt hus va?

Skutte skrev:
2423358 E ju långt till vi ska köra ju :va

Ja ja, ska väl komma med jag oxo såvida hojen e kvar och jag hittar ner till er, värre felåkningar har hänt :rolleyes:
Je je je je je.... du hittar till Eslöv, resten av rundan kan du ta rygg på mig.

Last edited:

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Tack Cel för go runda idag. Fint väder hela tiden. Synd på alla grusvägar, vete fan vem som gav oss vägtipsen??? Har du en aning Maverick:7peta Ja ja, rekrapport kommer per pm till er som behöver det.

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
100% hemkommen

Tack för Daten PeGehåå! :pannkyss

Du fick mig att hoppa upp från stolen vid frukostbordet i morse och satt nästan flingorna i halsen när jag såg dig komma med din :tomten gixxer utan för mig :tungan

Gubbjävlen borde få stryk :finger:6surkart det var nära.........

Några feta grusstop blev det men det stoppade inte oss :)

rejäl omväg hem men solen skinande hela vägen hem från Lund. Fan vilken härlig dag Peegeee! :tummenupp
slutade på 24 mil idag!

/Anri'

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
PGH skrev:
2424070 Tack Cel för go runda idag. Fint väder hela tiden. Synd på alla grusvägar, vete fan vem som gav oss vägtipsen??? Har du en aning Maverick:7peta Ja ja, rekrapport kommer per pm till er som behöver det.
Om ni hittade grus på den sträckan jag gett er är ni fan mer Vilse än jag någonsin varit. Tomtar. :tomten

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Maverick_ou812 skrev:
2424376 Om ni hittade grus på den sträckan jag gett er är ni fan mer Vilse än jag någonsin varit. Tomtar. :tomten
Det var när vi körde eller letade vägar mot Orås :tomten :D :tummenupp

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Maverick_ou812 skrev:
2424376 Om ni hittade grus på den sträckan jag gett er är ni fan mer Vilse än jag någonsin varit. Tomtar. :tomten

:skrattaåt

Själv osså hemkommen nu..från cykel tur inom trelle...helt slut nu efter hemfärden men har iaf vat en runda på två hjul :yoparty

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Maverick_ou812 skrev:

Nä, vi var fan inte vilse. Då har dem grävt upp asfalten sedan du körde där senast... Du får grusdetaljerna ikväll. På en sträcka börjad det bra med nylagd asfalt, najs tänker man, 200 m efter kommer där lika jävla fin o nylagd grusväg:mad: Grym sicksack-körning Cel på E22 vid sö infarten va?!

HbgQ

Guest
Maverick_ou812 skrev:
2423868

Du vet att man inte får wheela utanför mitt hus va?

Får man inte??
Det brukar jag ju göra....eller inte.
Lättade på gasen när jag for förbi ditt hus..
Är så jobbigt att hinna svänga in till mig annars...:hihi

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
PGH skrev:
2424525 Nä, vi var fan inte vilse. Då har dem grävt upp asfalten sedan du körde där senast... Du får grusdetaljerna ikväll. På en sträcka börjad det bra med nylagd asfalt, najs tänker man, 200 m efter kommer där lika jävla fin o nylagd grusväg:mad: Grym sicksack-körning Cel på E22 vid sö infarten va?!
:yoparty

Jag skulle precis påbörja "sacken" när du sa till din :tomten att ni skulle visa den "unge" hur man skulle komma förbi stora feta långsamma postbudbilar.

:D:tummenupp

Last edited:

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Var också ute en runda idag. Ca 10 mil blev det på nya Birden. Fy fan vilket as det är till att gå :D

Om någon är intresserad så lägger jag alldeles strax upp en tråd i "MC-grupper i sverige / Sydskånes emse ang att jag överlåter mitt medlemskap till högstbjudande. Det har varit roligt och lärorikt att köra på Sturup Raceway i sommar men tiden räcker inte riktigt till. Jag kommer att satsa en hel del på Veteran-friidrotten framöver. Jag har ett svensk rekord på 60 meter som SKA återerövras.

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
El Garto skrev:
2424721 Var också ute en runda idag. Ca 10 mil blev det på nya Birden. Fy fan vilket as det är till att gå :D

Om någon är intresserad så lägger jag alldeles strax upp en tråd i "MC-grupper i sverige / Sydskånes emse ang att jag överlåter mitt medlemskap till högstbjudande. Det har varit roligt och lärorikt att köra på Sturup Raceway i sommar men tiden räcker inte riktigt till. Jag kommer att satsa en hel del på Veteran-friidrotten framöver. Jag har ett svensk rekord på 60 meter som SKA återerövras.

Amen Garto, överger du mig på SRW?!?!?!? Trodde att du skulle träna mera o ge mig en match till nästa år. Lycka till med återerövningen på 60-meter:tummenupp

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Tjena dårar :)

Hur går det med planering och spamm i Skåneland? Fått ihop nåt folk?
Förutsätter att Maverick åker sist i lugna gruppen :D

Vi hade en kanonkväll i går med torra vägar, bra tempo pch massa skönt skitsnack. Bara för att de skånska kexen ska få en hint om att de bor i fel landsände så slänger jag med en bild på en sjukt jävla snygg 08:a som precis toppfyllt en riktig jävla klubba :fakta

Hoppas ni får en kanonrunda med torr bana :tummenupp

Mvh Jensa

Bifogat

• Jensa 1.jpg
    Jensa 1.jpg
    138.1 KB · Visningar: 77

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
PGH skrev:
2424731 Amen Garto, överger du mig på SRW?!?!?!? Trodde att du skulle träna mera o ge mig en match till nästa år. Lycka till med återerövningen på 60-meter:tummenupp

förhoppningsvis ny liten etrig rival på gång :tummenupp
fast de blir ändå tomt..vi får lura ut honom med touringloket :)

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:
2424750 Tjena dårar :)

Hur går det med planering och spamm i Skåneland? Fått ihop nåt folk?
Förutsätter att Maverick åker sist i lugna gruppen :D

Vi hade en kanonkväll i går med torra vägar, bra tempo pch massa skönt skitsnack. Bara för att de skånska kexen ska få en hint om att de bor i fel landsände så slänger jag med en bild på en sjukt jävla snygg 08:a som precis toppfyllt en riktig jävla klubba :fakta

Hoppas ni får en kanonrunda med torr bana :tummenupp

Mvh Jensa
Tjena Kaptenen!
Ja, du lockar säkert kexen från Skåne med den bilden....
Vilket uppbåd ni lyckats samla ihop, kunde räkna till... fyra hojar. :va

Vi samlar o samlar men du vet väl vad dom säger? Tröga skåningar. Dessutom har vi inte släppt nyheten om var o när vi ska äta. Detta skrämmer naturligtvis en del. Att käka här nere är en religion. Så fort vi berättar det kommer anmälningarna att hagla in! :yoparty

Ha det gott o spamma vidare.

/Maverick_ou812 FÖRST i ultrasnabba gruppen på posörduccen!

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Maverick_ou812 skrev:
2424761 Tjena Kaptenen!
Ja, du lockar säkert kexen från Skåne med den bilden....
Vilket uppbåd ni lyckats samla ihop, kunde räkna till... fyra hojar. :va

Vi samlar o samlar men du vet väl vad dom säger? Tröga skåningar. Dessutom har vi inte släppt nyheten om var o när vi ska äta. Detta skrämmer naturligtvis en del. Att käka här nere är en religion. Så fort vi berättar det kommer anmälningarna att hagla in! :yoparty

Ha det gott o spamma vidare.

/Maverick_ou812 FÖRST i ultrasnabba gruppen på posörduccen!

Fan vad skönt att verkligen få det bekräftat, kände på mig att de skulle bli lite fuktiga på bäret av bilden men man vet ju aldrig med tjejer :)

Så sant, mat är fan religon hos er :fakta
Blir det Donken eller BK? :D

Vi höres//Jensa

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...