CeltaniC skrev:2446967I'll sell my soul to find out!!
Pay up eller nåt
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2447208&postcount=1207
CeltaniC skrev:2446967I'll sell my soul to find out!!
Zenit skrev:
PGH skrev:2447819God morgon era slöisar! Är väl få som är vakna?! Dags för MotoGP, najs start på dagen!
PGH skrev:2447819God morgon era slöisar! Är väl få som är vakna?! Dags för MotoGP, najs start på dagen!
Zenit skrev:2447849hmm..kanske ska hälsa på farmor idag (ja hon har eurosport o inte jag ) men sen e de ju iofs real life motogp med pgh i röd på srw
PGH skrev:2447860Självklart Laddar för fullt med vatten o kolhydrater nu. Idag skall det köras. Kommer du dit Zenit?
Zenit skrev:2447871Klart måste öka kroppens vilja att bli frisk ju...ska jag ha med paraply eller räcker de med kryckorna?
O hallå motogp e ju redan igång har ju precis vaknat...va händer i loppet?
PGH skrev:2447884Rossi o Cappi gjorde upp. Grym körning hela tiden med Rossi som vinnare
Zenit skrev:2448071DAH..helvete va jag e körsugen...va precis ute o mecka lite med blinkersfästet ah klarar att gunga hojen från ben till ben utan prob. men så har skitet inte läkt ihop så de kan vibrera dumt om jag kör...arrh ny rönken om 2mån fan vinter då..vill ju inte köra i mars-april utan nu...wroomm...
bara tvungen o skriva av mig lite
EDIT: humörsvängning 2000...kunde inte låt bli ut med hojen i gatan o starta gjorde den..blev tre vänder upp och ner 1 o 2an provade mums...så jädra nice härligt
PGH skrev:2448365Nu måste jag låta lite vuxen här: gött att höra men äventyra nu inget. Läk ordentligt första va. Din tid kommer!
PGH skrev:2448365Nu måste jag låta lite vuxen här: gött att höra men äventyra nu inget. Läk ordentligt första va. Din tid kommer!
Zenit skrev:2446875tur de inte gick håt helvete då bil släpp m.m.
men du där e ju hmm...4 vägar ur trelle.. motorvägen, 180, kustvägen o en mitt i mellan o alla ska av dem ska du väll hitta från va hände?
Fakk!!PGH skrev:2447884Rossi o Cappi gjorde upp. Grym körning hela tiden med Rossi som vinnare
hojbrud skrev:2449123hmm den där väg 180 måste vara ny..
men väg 108 går till och från trellhulla.. hahahaha
Dede skrev:2449277Den åtråvärda plats 33 är ledig. Först till kvarn
HbgQ skrev:Ska du inte med??
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|