Söder om landsvägen tour - MCK Vilse™

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Maciver skrev:
2478730 Annars blir det som sist, vi tappar bort ena halvan av "långsamma" gruppen och Oas blir helt plötsligt Reisleiter.:rolleyes:

Vaddå....vi tappade inte bort bakre halvan!!
Dom körde bara ett annat håll! :fatta!

Fast o andra sidan så va det på SVT...NDR blev ju samlat efter en liten krasch....:rolleyes:

Oas skrev:
2478982 GOD MORGON

Hoppas inte.......Jag är rent VILSE:confused:

Då passar du ju bra in! :tummenupp

Last edited:

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
E de nån som vet en polis som försöker förebygga brott för här i trelle e de ju fan bara dumma i huvet :mad:

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
DarkDesmoRider skrev:
2479561
Jävlar vicken avslutning på säsongen det kommer att bli ................OM nu vädret inte håller i sig..............................
Finns inga om, det kommer bli :yoparty hela dagen!! :D :D

Zenit skrev:
2479617 E de nån som vet en polis som försöker förebygga brott för här i trelle e de ju fan bara dumma i huvet :mad:

Vad e det nu då?

Last edited:

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Zenit skrev:
2479617 E de nån som vet en polis som försöker förebygga brott för här i trelle e de ju fan bara dumma i huvet :mad:

Men lilla vän, vad har nu hänt??

Muahahahaha!!!

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
[- sNaIjK -] skrev:
2479618Vad e det nu då?

Man måste ha tappat sin reg. skylt eller fått den stulen för att få en temp. innan nya kommer...gick till dem igår och förklara läget de bara sa att den inte va tappad eller stulen så de gick inte...ställde på hojen idag försäkrad och allt går ner och säger att den kom idag men tappa den på vägen hem då jag cykla med den och kryckor då vägrar de tro mig och säger att den inte kan ha kommit så fort så jag kan ju inte få nån. Men så säger de hade jag inte kommit igår utan först idag när den va påställd och ljugit om att ha tappat den så hade jag kunnat få en men inte nu. Dock tyckt de det var bra att de fanns nån sportmc åkare som ville va laglig och som tala sanning för dem, men de misstaget kommer jag iaf inte göra om. De sa att allt jag kunde göra var att bestämma mig om jag ville ta risken med böter eller inte... så jävla korkat :mad:

JKay skrev:
2479608Fast o andra sidan så va det på SVT...NDR blev ju samlat efter en liten krasch....:rolleyes:

Han blir ju en bra guide han e ju s å vilse att han inte ens vet vilken runda som e vilken :D

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Zenit skrev:
2479630Dock tyckt de det var bra att de fanns nån sportmc åkare som ville va laglig och som tala sanning för dem, men de misstaget kommer jag iaf inte göra om. De sa att allt jag kunde göra var att bestämma mig om jag ville ta risken med böter eller inte... så jävla korkat :mad:
Men lilla gubben... Tillverka en provisorisk, Robz kör ju runt med en barnvagnsskylt och det verkar lungt. Det är inte så dryga böter på det än väl?
Det viktiga är ju att den är försäkrad.

Japps

Våga? Vad ska man våga???
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
GSX-R 750
Jahapp då ska man vaska av den lille maskinen, tanka den med power o sen toffla järnet. Fast det får bli om ett par timmar när man slutat jobba, eller mans skulle kanske sjuka sig så man kan komma hem tidigare i dag :) Så man kan dra lite repor innan morgondagens eminenta 25-mils hojåkartur

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Maverick_ou812 skrev:
2479663 Men lilla gubben... Tillverka en provisorisk, Robz kör ju runt med en barnvagnsskylt och det verkar lungt. Det är inte så dryga böter på det än väl?
Det viktiga är ju att den är försäkrad.

ja de e de som kommer hända osså så gör väll inte så mycke men hade de gått så bättre 60:- garanterat än riskera 800:- men nu så får de bli som de blir :)

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Kazta skrev:
2479679 JKAY!!!!! Aldrig online på mess. längre eller???

KAZTA!!!
Klart jag är!!! :7peta

Men inte just NU!! Jag jobbar fårr krajst säjk!

Last edited:

Kazta

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R6
JKay skrev:
2479684 KAZTA!!!
Klart jag är!!! :7peta

Men inte just NU!! Jag jobbar fårr krajst säjk!

DU....jobba.....HAHAHAHAHA
Säg som det är, du sitter och drömmer dig bort inför morgondagen!!
Kan du med gott samvete säga att du har gjort något idag som gör att du förtjänar dagens lön??? Jag ska skvallra för kusinen!!!

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
1 dag kvar! :banana

Nån som ska med en runda på Bassholmavägen idag?

Åker härifrån via Knutstorp - Stenestad till Klippan och sen norrut till Våxtorp och sen mot Örkelljunga - Perstorp - Ljungbyhed till Stenestad igen och sen hem.

Blir väl kvar här en stund, skriv!

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
Zenit skrev:
2479673 ja de e de som kommer hända osså så gör väll inte så mycke men hade de gått så bättre 60:- garanterat än riskera 800:- men nu så får de bli som de blir :)
Synd du inte har en Ducce ... då kostar skyltfonden 91.6 kr/ år

Jag har en Ducce till salu :D

röris

Rätar ut böjarna
Gick med
13 Aug 2005
Hoj
Gsx-r 1000 K7
imaster skrev:
2479728 1 dag kvar! :banana

Nån som ska med en runda på Bassholmavägen idag?

Åker härifrån via Knutstorp - Stenestad till Klippan och sen norrut till Våxtorp och sen mot Örkelljunga - Perstorp - Ljungbyhed till Stenestad igen och sen hem.

Blir väl kvar här en stund, skriv!
Solid säger att jag kör för långsamt för att köra med er :D
sorry fel inlogad ,ska vara bandittjej

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
röris skrev:
2479825 Solid säger att jag kör för långsamt för att köra med er :D
sorry fel inlogad ,ska vara bandittjej

Har inte snackat med honom idag men vill du hänga på så är det fritt fram, åker väl vid tretiden...

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Fifan... vaknade imorse med en superförkylning. Hoppas det inte blir värre :( för jag har sett fram emot rundan sen den dök upp på forumet!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024