ulv skrev:2481927Hej alla.
Tack för en kanonträff och härlig åkning så här mot slutet av säsongen! Något att suga på i vinter. Sporthojsfest den 7/10 blir nog nästa återseende om jag bara kan få ledigt.
tillbaka efter bara 4h
ulv skrev:2481927Hej alla.
Tack för en kanonträff och härlig åkning så här mot slutet av säsongen! Något att suga på i vinter. Sporthojsfest den 7/10 blir nog nästa återseende om jag bara kan få ledigt.
fargo skrev:2482242Jaha, då var man hemma nyduschad och allt. Vill tacka alla för hjälpen vid min krock med klotning i dag, och meddelar att de enda blessyrerna består av ett asfaltexem på axeln och sårad självkänsla. Vill också passa på att be de som blev påkörda om ursäkt. Jag gasade för mycket med ett backkrön framför mig och borde avvaktat eftersom det kunde stå nån där, (och det gjorde det ju).
J-kay, ta det piano. Du är en jättebra reiseleiter och skall inte anklaga dig själv för det som händer. Alla är ju vuxna människor som tar ansvar för vad de gör, och skulle det inte vara så, hade kosan alltid styrts till bollhavet på Mac Donald´s
ViRuZ skrev:2482269Tur det gick så bra som det gick.
Jag har lite bilder som jag tog vid tillfället. Om du vill så kan jag skicka dom till dig
skicka ett PM isåfall
Jonas
Boffen skrev:
[- sNaIjK -] skrev:2482488Det var gruppen jag körde i och jag var först nere i grusen, (eller asfalten för hojen fortsatte på någon märklig vänster rätt ut i diket med häng på en annan hoj.
Fick i.a.f igång sukkan och fullföljde till Skurup. Smått jobbigt att insugen trillade ut hela tiden när man körde... blir definitivt ingen ny hoj till nästa år i.o.m detta.
Hoppas det inte blev några allvarlig personskador för er andra!
/ Nyklotad och öm i kroppen
Maverick_ou812 skrev:2482479Tackar alla för en kanondag och hur är det man säger, "vi hade iallafall tur med vädret."
Skönt att läsa inläggen om att ingen skadat sig allvarligt. Plast och stukade självförtroenden går att reparera. Skickar en tanke och en tillönskan om snabbt tillfrisknade till mannen som nu bär gips.
Till sist ett stort tack till min grupp som skötte sig exemplariskt, detta resulterade ju i att vi "vann" och kom först i mål i Ajdslööv.
Och ja, det finns foto!
wonderwizard skrev:2482497Trist att höra, men varför ingen ny hoj ? ingen är perfekt & alla kan göra misstag/ha lite otur. Låter nästan som du inte vill köra mer.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|