SirBarret skrev:2480797Vad är det jag läser... Willow hoppa av.... nu måste det ha hänt ngt...
majoon skrev:2480774vi kör från spartagaraget vid kvart i 9
Willow skrev:2480812Gullevännen. Jo det har hänt nåt; min ena dotter blev misshandlad i lördags. Det har varit en jobbig vecka med polisanmälan och tjat med skolpersonal osv...Tyvärr är jag den enda vuxna hon kan vända sig till om ngt händer, därför vill jag absolut inte hamna vilse alltför långt hemifrån
Det känns ju skittradigt att det blir så men hon kommer ändå först...
Willow skrev:2480812Gullevännen. Jo det har hänt nåt; min ena dotter blev misshandlad i lördags. Det har varit en jobbig vecka med polisanmälan och tjat med skolpersonal osv...Tyvärr är jag den enda vuxna hon kan vända sig till om ngt händer, därför vill jag absolut inte hamna vilse alltför långt hemifrån
Fy fan så jävla ruttet av dom... Hoppas hon mår bra efter omständigheterna och att åtal leder vidare.Willow skrev:2480812Gullevännen. Jo det har hänt nåt; min ena dotter blev misshandlad i lördags. Det har varit en jobbig vecka med polisanmälan och tjat med skolpersonal osv...Tyvärr är jag den enda vuxna hon kan vända sig till om ngt händer, därför vill jag absolut inte hamna vilse alltför långt hemifrån
NTV janne skrev:2480844Eftersom jag just nu har hämtat min hoj från service nu kl 20:00 klar vill jag ej köra annat änn lugnt hålla fartgränserna med max +20km. Det gör att jag kan tänka mig tillsammans med de som vill köra liknande exvis de med passagerare köra i en "långsam grupp" .
Därför vill jag införa en grupp till förutom nedan angivna grupper.
Jag kan ställa upp och därför som Reisledare i den gruppen. Vill någon vara med mig i den gruppen.
Min fråga går till de andra reisleiters om detta går för mig i så fall vill jag få rutt etc från PGH vilse. Jag kommer då ej köra vilse med dem som kommer med mig.
Janne
PGH skrev:2480898Amen e den nyservad så är det bara te o gasa. Hade jag gjort. Kör med Jkay istället, det går inte fort där, hahahahahahahahazhahahahahahahsbdsahdjsqdiuyewdirede
Jag kan förklara den var så fel innan så att på lägre varvtal hade jag ej full kraft på den ena cy.
'Synkningen var årt Hell..
Ventilerna låg innom marginalerna, och nu käns motorn helt annulunda.
Betydligt kvickare.. Bra med service i bland..Ha..ha
NTV janne skrev:2480923ok
mitt förslag ligger kvar
Vi ses imorgon i Eslöv.
Janne
El Garto skrev:2480848Fy fanken. Det är i sådana stunder baseballträt pockar på uppmärksamhet.
Min dotter var 8 år (10 år sedan) när hon kom hem och hade fått en mycket kraftig örfil av sin kompis pappa. Bevisen var tydliga, svullen läpp, märken efter fingrar på kinden etc etc. Det var nog tur att den sk pappan inte var hemma när jag kom dit. Hans fru var hemma och jag stegade in och letade i varenda vrå inkl garderober och badrum. Efter ett par timmar när jag lugnat ner mig så åkte jag dit igen, nu med videokameran laddad. Pappan var hemma så jag bänkade honom i kökssoffan och slog på kameran. Efter ett par månader träffades vi i rätten, videobandet var bevis nog där pappan berättade hela händelseförloppet.
Pappan ovan är en relativt känd person i nöjesbranchen, eller var. Jag tror inte han fick så mycket jobb efter domen.
Känner med dig. Din dotter behöver dig nu.
RR_06 skrev:2480849
SirBarret skrev:2480873
Lycka till.
Motorrad skrev:Själv ska jag ha med tankväska med SMC:s hojkarta och kamera samt lite att tugga under pauserna.
PGH skrev:2480934Kan ju kolla läget imorgon om intresse finns osv.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|