Willow skrev:2480776Tyvärr måste jag hoppa av (fast jag gör det med tåren i ögat) Ha en go runda och håll er på vägen, nu!!!
Isengrim skrev:2480832Jag å Kazta käkar frulle i Eslöv, vi kör från Pizzeria Bellini kl 08:20 om nån är sugen!
Vi kör E22:an...
freon skrev:2481218Kan nog tänka mig att hänga med er.. bor oxå i Lund.
Kommer jag inte innan 8:20 så kör, ses i eslöv då, har förmodligen slängt väckarklockan i väggen då.
Dock ska jag försöka masa mitt feta arsle upp i tid och då ses vi innan.
Peace out!
gonattRobin_heij skrev:2481402Nu e det snart dags... men får väl sova några timmar först
Jag kan ringaSolid snake skrev:2481535Och jag sitter på jobbet, har jag tur så är jag härifrån kl 5.
JKay och Starfighter, vi kan ju samlas på Preem och köra därifrån gemensamt till aidslöv.
JKay: är inte jag ute vid min hoj 07:50 så gå upp och banka på min dörr så jag vaknar.
Magoozi skrev:2481500Köra hoj kan man göra vid ett flertal andra tillfällen, men att få se så många snygga billar som ger allt för att spöa egget händer inte ofta!
ViRuZ skrev:2481570Jag kör från Ä-holm någon som ska ner från detta hållet?
Vafan... här skulle jag vara pigg o vaken o säga GOMORRON så är alla redan uppe?!?röris skrev:2481559Jag kan ringa
Kunde inte låta bli vaknade för en stund sedan
vi ses i aidslöv om ett tag
Måste få höra om den mullrar ju
Maverick_ou812 skrev:2481586Vafan... här skulle jag vara pigg o vaken o säga GOMORRON så är alla redan uppe?!?
Vi är på gång, vi är laddade o klara... för att citera Thomas Ledin.
Nu ska jag bara packa ihop lite, får se... körkort, kreditkort x 2, cash (is king), nyladdad kamera, mobiltelefon. Hmmmmmmm... var nog allt.
Karta....? Nääääääääääääääääääääääääää... lite sport får det vara!
JAPP EN ANNAN VAR TIDIGT UPPEMaverick_ou812 skrev:2481586Vafan... här skulle jag vara pigg o vaken o säga GOMORRON så är alla redan uppe?!?
Vi är på gång, vi är laddade o klara... för att citera Thomas Ledin.
Nu ska jag bara packa ihop lite, får se... körkort, kreditkort x 2, cash (is king), nyladdad kamera, mobiltelefon. Hmmmmmmm... var nog allt.
Karta....? Nääääääääääääääääääääääääää... lite sport får det vara!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|