Söder om landsvägen tour - MCK Vilse™

AnkanSt4s

Ny medlem
Gick med
21 May 2006
Hoj
Ducati St4s
Zenit skrev:
2492059 du va ju med själv bara rita in hur du minns att ni körde..eller kommer du vilse på kartan :tungan

Finns inte en chans att jag kan återge den turen. Jag är lost efter första
svängen från macken i Eslöv :lol :jisses

Dessutom körde vi i Cel´s grupp en low calorie runda.....utan glass

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
AnkanSt4s skrev:
2492197 Finns inte en chans att jag kan återge den turen. Jag är lost efter första
svängen från macken i Eslöv :lol :jisses

Dessutom körde vi i Cel´s grupp en low calorie runda.....utan glass

Nästa gång blir det survivalkit i cutsen! Svältande sporthojsförare är inte att leka med.:D

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Tingeling skrev:
2492189 Ska man vara petig så var vi aldrig i Falsterbo utan endast i Skanör! :7peta :tungan

Ah... Jag vet inte vad skillnaden är ;) Är Falsterbo ett ställe på Skanör?

Tingeling

envis
Gick med
18 Aug 2005
Hoj
såld
Nu ska vi reda ut detta :D

Geografilektion 1.
Skanör är en ort söder om Malmö, brevid den ligger Falsterbo.

Geografilektion 2.
Innan man kommer till Skanör och Falsterbo kör man igenom Höllviken och Ljunghusen. Kanalkiosken där vi hade glass-stopp (ja, alla utom Cel´s grupp :tungan ) ligger i Ljunghusen.

Hoppas det blev lite klarare :va :) :tummenupp

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
BMW R 1250R -21
Så då ska vi upp i 3000 inlägg innan det är dax för Pubrundan... :yoparty

Så lever denna tråden ett tag :)

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tingeling skrev:
2492815 Nu ska vi reda ut detta :D

Geografilektion 1.

Geografilektion 2.
Innan man kommer till Skanör och Falsterbo kör man igenom Höllviken och Ljunghusen. Kanalkiosken där vi hade glass-stopp (ja, alla utom Cel´s grupp :tungan ) ligger i Ljunghusen.

Solklart! :tummenupp

AnkanSt4s skrev:
2491698 Rajselajters, man ni tänka er släppa kartan från lördagens runda??

Det var många fina krokvägar :tummenupp
Tack, vi tycker nog själv vi lyckades rätt bra.

PGH får (som IT chef, huvudreisleiter och ledighetsminister) uppdraget att återge rundan i 10011001011010101010110101010 format. Vi kan dock bara återge den tänkta rundan, var Cel körde vet nog inte ens han själv. :tungan

Last edited:

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Tingeling skrev:
2492815 Nu ska vi reda ut detta :D

Geografilektion 1.

Geografilektion 2.

Tack det blev klarare. Har inte halvön fått ett eget namn då?

Som sagt så har jag aldrig varit där nere men får väl ta en sväng innan hojen skall vinterförvaras. Så får vi se om jag hamnar i Skanör eller Falsterbo eller kanske båda. Eller nån helt annanstans hehe

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Hallå gott folk, nu e jag hemma igen från sjukhuset. Olyckan resulterade i ett brutet underben, som numera är ihoplagat med spik och skruv.
Vill tacka alla som hjälpte mig när jag låg där på marken och kravlade runt. :D

Kan säga att abulanspersonalen och sjukhuspersonalen tyckte det var roligt för jag låg bara där på båren och skrattade hela tiden tydligen. Så jag kan inte klaga på sprutorna iaf! :D

Hoppas ni fick en fortsatt trevlig runda iaf! :tummenupp
/kenny

Solid snake

Guest
Starfighter skrev:
2492882 Hallå gott folk, nu e jag hemma igen från sjukhuset. Olyckan resulterade i ett brutet underben, som numera är ihoplagat med spik och skruv.

Kan säga att abulanspersonalen och sjukhuspersonalen tyckte det var roligt för jag låg bara där på båren och skrattade hela tiden tydligen. Så jag kan inte klaga på sprutorna iaf! :D

/kenny
Tur att du klarade dig såpass bra ändå, nu är du ute efter ny hoj igen antar jag, för din gamla är ju typ beyond repair om du inte hittar ny gaffel + kåpor. :tummenupp

Köp nu rätt hoj, köp twin. :D

Tingeling

envis
Gick med
18 Aug 2005
Hoj
såld
Sad Glad skrev:
2492862 Tack det blev klarare. Har inte halvön fått ett eget namn då?

Som sagt så har jag aldrig varit där nere men får väl ta en sväng innan hojen skall vinterförvaras. Så får vi se om jag hamnar i Skanör eller Falsterbo eller kanske båda. Eller nån helt annanstans hehe

Brukar kallas "Näset".

Kan varmt rekommendera "Kust", café med ciabatta, pastasallader mm i Falsterbo, eller "da Aldo" i Skanör, som har italiensk glass som är toppengod :drool :)

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
EricMetal skrev:
2492302 Vankas det fylla:hoppa :klappar
Räknar in fåren...
rookie, PGH, SirBarret, EricMetal, imaster, osv...

Tingeling skrev:
2492894 Brukar kallas "Näset".

Kan varmt rekommendera "Kust", café med ciabatta, pastasallader mm i Falsterbo, eller XXXXXXXX i XXXXXXX, som har italiensk glass som är toppengod :drool :)
Scchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... Inte "outa" mitt favvoglasställe nu. Vill inte ha konkurrens om sittplatserna i solen :mad:

Last edited:

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Starfighter skrev:
2492882 Hallå gott folk, nu e jag hemma igen från sjukhuset. Olyckan resulterade i ett brutet underben, som numera är ihoplagat med spik och skruv.

/kenny

Så det var DU som la hojen på SLT ... o jag som berömde dig att du lyckats få sån fin puts på hojen efter YappE's ägande :D
är den totalskrot nu eller?

Tråkigt att höra, men gött att du klarade dig så pass bra iaf.
hade du helförsäkring på hojen eller ?

hoppas att du inte blir avskräckt från att köra hoj, utan gränslar en ny nästa hoj & kommer över det. men dock lite mer försiktig

krya på dig // Henke

AnkanSt4s

Ny medlem
Gick med
21 May 2006
Hoj
Ducati St4s
Maverick_ou812 skrev:
2492841
PGH får (som IT chef, huvudreisleiter och ledighetsminister) uppdraget att återge rundan i 10011001011010101010110101010 format. Vi kan dock bara återge den tänkta rundan, var Cel körde vet nog inte ens han själv. :tungan

Kanoners, vi väntar med spänning PGH !!

[- sNaIjK -] skrev:
2492222 Nästa gång blir det survivalkit i cutsen! Svältande sporthojsförare är inte att leka med.:D

Bra idé :tummenupp Med St4ans lastutrymme skulle jag kunna agera kiosk mitt i skogen. Men jag kan inte lova välkylda drycker :hihi

Kazta

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R6
Starfighter skrev:

/kenny

Gött att höra att det gick så pass bra som det gjorde. Läk fort, och börja leta delar ( eller hoj...) så det bara är att hoppa upp i sadeln igen till våren:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept