Sad Glad
Kolestrolet som täpper till dina artärer
CC82 skrev:2495298Vad e de för program man behöver för att se filmen?...Kan inte seeeee
Det funkar bra i VLC (www.videolan.org)
CC82 skrev:2495298Vad e de för program man behöver för att se filmen?...Kan inte seeeee
Sad Glad skrev:2495322Det funkar bra i VLC (www.videolan.org)
CC82 skrev:2495371jag har nog värdens sämsta dator de går inte där heller....nåja
Sad Glad skrev:2495414Skumt. Vad händer då? Om du brukar kunna se filmer på datorn så kanske det är fel på filen?
JKay skrev:2495508
"There are nine milion bicycles in Beijing...."
Tingeling skrev:2495601lyssnar du på Katie Melua Så mysigt!
Precis vi skulle vara deffade och snyggast! vilket vi var med såklart!AnkanSt4s skrev:2492197Finns inte en chans att jag kan återge den turen. Jag är lost efter första
svängen från macken i Eslöv
Dessutom körde vi i Cel´s grupp en low calorie runda.....utan glass
Jo i efterhand vet jag! utom sista efter Stehag då var det Vilse med grädde på toppen men vägarna jag valde var inte helt fel ändåMaverick_ou812 skrev:2492841Solklart!
Tack, vi tycker nog själv vi lyckades rätt bra.
PGH får (som IT chef, huvudreisleiter och ledighetsminister) uppdraget att återge rundan i 10011001011010101010110101010 format. Vi kan dock bara återge den tänkta rundan, var Cel körde vet nog inte ens han själv.
Fan vad skönt att höra Kenny!Starfighter skrev:2492882Hallå gott folk, nu e jag hemma igen från sjukhuset. Olyckan resulterade i ett brutet underben, som numera är ihoplagat med spik och skruv.
Vill tacka alla som hjälpte mig när jag låg där på marken och kravlade runt.
Kan säga att abulanspersonalen och sjukhuspersonalen tyckte det var roligt för jag låg bara där på båren och skrattade hela tiden tydligen. Så jag kan inte klaga på sprutorna iaf!
Hoppas ni fick en fortsatt trevlig runda iaf!
/kenny
Tingeling skrev:2494362Nu blev det förvirrat..... Är du säker? Man har ju antingen postadress Skanör eller Falsterbo om man bor där
Maverick_ou812 skrev:2495317Schetabra PGH!
Vill bara informera dom i min grupp att vissa "alternativa" vägar kördes istället för dom inritade.
JKay skrev:2489342Om dom egenskaperna kommer ut (Att jag KAN navigera) måste jag likvidera alla närvarande för att bibehålla hemligheten och rikets säkerhet på rätt sida.
Slappa skrev:2496909Ja det är bara att sätta igång, du har ett par att knäppa
Jajja va nu inte så självsäker ;-)JKay skrev:2497726Det kom ju aldrig fram att jag KAN navigera....
Därför får dem leva!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |