CC82 skrev:2500362ida måste man ordna med balansen
rookie skrev:250083516:23???!!!
Maverick_ou812 skrev:2504341Ska tråden dö nu? 1905 inlägg bara...
Vill bara informera att planering av 2007 aktiviteter kommer att äga rum inom kort. Har ni önskemål om några förändringar av konceptet så släng in dom i tråden. I annat fall kör vi nog vidare i samma stil som 2006.
Duck skrev:2504627Hmm du får ju köra med en riktig hoj i fortsätningen
Vill bara informera att planering av 2007 aktiviteter kommer att äga rum inom kort. Har ni önskemål om några förändringar av konceptet så släng in dom i tråden. I annat fall kör vi nog vidare i samma stil som 2006.
SirBarret skrev:2505720Nä tråden ska inte dö än....
Tycker ni ska fortsätta i samma stil som i år. Har ju vatt näst intill ett lyckat konsept.
Kanske skriva en liten lista på vad man bör tänka på vid gruppkörning?
NTV janne skrev:2505788Du vet jag gav det tipset men fick på huven av alla...
Se länk: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=81868
Kolla på RR instruktioner, de ger en del tips.
Se länk http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1290562
Främst nu är att som komplement se upp för alla glatta löv och all lera som bönderna drar ut på vägarna.
Skärpning... is o snö är det enda som stoppar. Det finns kläder...NTV janne skrev:2505823En fråga vad gör ni med hojen under vintern?
--jag kör själv om bara temp är över + 5 grader.
--kommer själv sen att förändra dess utseende
då det blir ej körbar temp ute dec-mars.
Jajajajajajajajajaja... har hela vintern på mig ju!!Duck skrev:2504627Hmm du får ju köra med en riktig hoj i fortsätningen
Maverick_ou812 skrev:2506114Skärpning... is o snö är det enda som stoppar. Det finns kläder...
Finns det någon annan här som använder hojen liknande. på vintern kan man ha dubbar på biken (krosshoj) och köra ute på isen då deen bär.
röris skrev:2506184Själv kommer jag att köra så länge det inte är snödrivor eller drivis
Jag håller med Maverick finns varma kläder. Kan man åka skidor i 20 minus kan man åka hoj
JKay skrev:2504641Vad skulle DET vara? En 250?
Det får man reglera med höger handen Det är ju inte bara hög fart som räknas viktigast är ju att få körarookie skrev:2506269Det finns det där med för lite friktion bara som kan vara lite jobbigt....
Jag har ett förslag på bånnagazzrunda.PGH skrev:2505820Jag tycker vissa i Vilse skall gå en kurs i redi RR. Tempot är ju föfan långsammare än sniglar på motorvägen Skall fundera ut vad som kan göra dessa rundor bättre, även om dessa redan är kalaskul/bra.
TRåden skall inte dö, måste nästan spränga 2000-gränsen, eller hur?!
I´m on, sign me up Men vi får nog inte med fler från Vilse, resten kör som kärrxxx... mesarMaverick_ou812 skrev:2506481Jag har ett förslag på bånnagazzrunda.
E65:an från Ystad till Malmö, på E6:an efter Oxie till Hbg sen på E4:an mot Stockholm. Fikastopp i Ljungby o sen samma väg hem!
Vilken syn med 100 pers i rad liggandes över tanken i 250+
Maverick_ou812 skrev:2506481Jag har ett förslag på bånnagazzrunda.
E65:an från Ystad till Malmö, på E6:an efter Oxie till Hbg sen på E4:an mot Stockholm. Fikastopp i Ljungby o sen samma väg hem!
Maverick_ou812 skrev:2506481Jag har ett förslag på bånnagazzrunda.
Det får man reglera med höger handen Det är ju inte bara hög fart som räknas viktigast är ju att få köra
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|