Södertäljefolk som vill köra!!

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
Vem vet .. du kanske hinner bli av med körkortet INNAN säsongen startar i år ;)

haha nu va vi allt roliga

:D Vi Enhörningar skall ut och glida i backarna uppe i Sälen.
Vi hoppas på bra väder under Vecka 4 så skall det bli Sowbords åka utav.
Får sedan se om vi kan lufta cyklarna när vi kommer hem.:yoparty

fy fan va roligt. hoppas ni får det bra där uppe.

Last edited:

GSX1100FRAD

Guzzi med hängpattar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bumse och urgixxer
tror jag vart den första som tog ut och rasta hojen i år :)
vädret va inget att hänga i gran, det va fan inte varmt.
men lite kul va det iaf nått framhjulslyft och glida omkring.:yoparty

Jag har redan kört nästan hundra mil i år så jag tror du har fel...
Kul iaf att det finns fler än jag som går efter termometern istället för almanackan angående när man åker hoj :)

svampe

Arlanda TT för Ezzo
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR -08, GSX-R750 -00
Den piken får tålas när man plågar folk med hojbesök. GSX1100FRAD är också oschysst som hälsar på med hojen.:gnissla

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Helt OT.
Behöver lite tips bara.

Nu har jag klippt mig två gånger i Södertälje och varje gång har jag sett ut som skit när jag går därifrån. Så är det någon som har tips på en bra hårfrisör som kan klippa modernt? Just nu ser jag ut som en tant.

Nice_boy

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
2011, BMW S1000RR
Helt OT.
Behöver lite tips bara.

Nu har jag klippt mig två gånger i Södertälje och varje gång har jag sett ut som skit när jag går därifrån. Så är det någon som har tips på en bra hårfrisör som kan klippa modernt? Just nu ser jag ut som en tant.

Vart har du klippt dej? själv klipper man sej inne i lunahuset, det finns en ljushårig tjej där ganska ung bland alla utlänningar hon är bra tycker jag.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Vart har du klippt dej? själv klipper man sej inne i lunahuset, det finns en ljushårig tjej där ganska ung bland alla utlänningar hon är bra tycker jag.

Klippte mig uppe i Grusåsen. Tror att den heter En allskön samling eller något. Många frisörer som arbetar där. Nu har jag testat två och jag har sett ut som om dom hade satt en potta på huvudet och bara klippt rakt av båda gångerna.
Det värsta är att dom fönar upp håret så att man ser ut som en pudel. Vågade knappt gå därifrån.

Nice_boy

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
2011, BMW S1000RR
Klippte mig uppe i Grusåsen. Tror att den heter En allskön samling eller något. Många frisörer som arbetar där. Nu har jag testat två och jag har sett ut som om dom hade satt en potta på huvudet och bara klippt rakt av båda gångerna.
Det värsta är att dom fönar upp håret så att man ser ut som en pudel. Vågade knappt gå därifrån.

Har inte varit där men det låter skrämande :D

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98

Du vet, om man inte är nöjd skall man klaga..... Jag har vägrat betala flera gånger när jag inte varit nöjd. Nu skall jag bara "toppa" o det klarar vem som helst iaf.
Jag tänkte prova salongen högst upp på Kaplansgatan. Efter tips från Frida "gymfrida".

gymfrida

Båtflykting
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
FZR 600R och Izh Planeta-62
Japp bästa frisören i stan!!

Hårkonstnären heter stället!
Katrin är hon som klipper mig.. SUPERNÖJD VARJE GÅNG!
Annars finns Nahrin där med!! jätteduktiga är de alla...
:pannkyss

Du vet, om man inte är nöjd skall man klaga..... Jag har vägrat betala flera gånger när jag inte varit nöjd. Nu skall jag bara "toppa" o det klarar vem som helst iaf.
Jag tänkte prova salongen högst upp på Kaplansgatan. Efter tips från Frida "gymfrida".

UJ UJ Uj.. broderfejd!!:pannkyss

Vem vet .. du kanske hinner bli av med körkortet INNAN säsongen startar i år ;)

Last edited:

Enhörnamonkan

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR750-00
sälenresa

Hejsan Nu är vi hemkommna från Sälen efter vårt snowbord äventyr, utan brutna ben.. Det måste du testa!!. kul som sjutton..:D :tummenupp

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98
Fy faan! Det här suger. Min hoj har varit felreggad som 43kw i över ett år. UTAN att jag reggatom den själv! VV, har erkänt att det blivit fel hos dem men vägrar att ändra... Så nu måste jag regga om. och försäkringsbolaget är ju helt rabiat.
9000:- för en trafikförsäkring.... för en 10 år gammal hoj men förare på +35....

Så... nu måste jag välja mellan bil eller hoj....

Någon som vill köpa en kwack?

suzukirolle

Enhörningen
Gick med
20 Dec 2006
Hoj
Suzuki gsxr1300 Hayabusa
Vad har du för försäkring.

Jag betalar på Folksam 3500.- / år och halvförsäkring, på en Suzuki 750 R - 00 som e reggad på 140 hk. Du borde kolla runt lite.

Fy faan! Det här suger. Min hoj har varit felreggad som 43kw i över ett år. UTAN att jag reggatom den själv! VV, har erkänt att det blivit fel hos dem men vägrar att ändra... Så nu måste jag regga om. och försäkringsbolaget är ju helt rabiat.
9000:- för en trafikförsäkring.... för en 10 år gammal hoj men förare på +35....

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!

vadå? fick du dyrare försäkring efter den vart fel reggad? borde inte du ha haft lika dyr försäkring tidigare eftersom den bara varit felreggad 1 år?

lägg ut den på blocket annars fick nyss min såld:tummenupp

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM