Är det samling 12 på lördagar vid Carlsson (grillen vid slussen) för alla som vill åka hoj och få sällsis?
Är det samling 12 på lördagar vid Carlsson (grillen vid slussen) för alla som vill åka hoj och få sällsis?
Hallå!
Jag har aldrig åkt med någon från grillen, men är sugen på att skaffa lite nya bekantskaper gärna sådana med hoj intresse.
Tog kortet förra året så inte hunnit åka mycket ännu, tempo är de som åks?
Bestämd rutt?
Hur många tänkte åka i morgon? krävs särskild inbjudan?
MVH B
Vill göra lite smygreklam lite för en site jag å några mc-polare från S-tälje startat. Vi är ett kul gäng som ofta åker ihop..... http://mlmc.forum24.se
Gå gärna in å ta en titt Å känns det som det skulle vara kul å åka med oss så regga er å skriv några rader om dig själv. Såg i denna tråd att det var en del som inte hade nån å åka med så ta nu detta tillfälle å passa på å åka med ett glatt gäng som inte e rädda för å gasa Mvh/Mindless
slänger in ett mail på eran sida
För mig som inte bor inne i s-tälje,vad är det för grill folk brukar träffas vid?
Nere vid slussen i södertälje.
http://maps.google.se/maps?f=q&sour...3845,17.630782&spn=0.009121,0.033023&t=h&z=16
kul länk.....
vilka dagar är det sagt att träffar brukar vara?
NU jävlar är jag less till vintern säljer jag hojen lr tidigare, skaffar inte ny fören jag flyttat från den här jävla fitt stan.
nu kommer jag ut på toppen humör och tänker ska hinna averka några mil till har ju faktiskt bara hunnit köra 20 mil i år.
ska låsa upp skivbromslåset, då märker jag att det saknas den gula plasten runt den... HELVETE jävla horer som har försökt bryta upp låset så skivan är skev TACK för den 3000kr för byte av skiva!
FINNS FÖR MÅNGA IDIOTER I DENNA STAD LÅT MIN HOJ VARA ERA FITTOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
va tvungen att skriva av mig
förstår frustrationen, folk kan inte fatta att folk slitigt hårt för att kunna köpa sin hoj, utan då snor man skiten istället för att man inte har råd skälv :S som ja brukar säg: "Har man inte råd kan man inte hålla på". men de är så jävla synd att folk inte kan låta bli andras grejer så man blir fan tårögd.
Lider med dig och hoppas du skaffar hus snart så du slipper och ha de ståendes i toktälje där man tyvärr inte får ha nått ifred
och dom som pajar för dom som ser till att slita för ha råd gör ju så att i längden har man kanske inte råd pga idioter som inte orkar jobba utan tar den lätta vägen.
kåk blir det nog inte men man vet aldrig. tycker det e för dyrt med kåk.
en annan skulle aldrig sätta sig i lägenhet så man lär ju bo hemma ett tag till
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |