Micke_83
Ny medlem
Rätt så ny på sidan och även på sporthoj. Vart hittar man lite roligt folk att köra med här då?
Fixade a kortet idag, sjukt jävla nöjd. Woop woop.
Nu saknas ju bara någon att köra med Bor i Slöddertälje nära centrum.
Bara hojta till .
Ser ju att bli soligt å fint fram på dagen nu kommande lördag. Då lär jag vara ifarten
Tjena! Jag bor i nykvarn men åker gärna med lite tälje folk. Delar garage med en polare just nu men finns plats för minst 1 hoj till om det finns intresse? PMa för mer info ang. garage. När tänkte ni åka nästa gång?
Tjena! Jag bor i nykvarn men åker gärna med lite tälje folk. Delar garage med en polare just nu men finns plats för minst 1 hoj till om det finns intresse? PMa för mer info ang. garage. När tänkte ni åka nästa gång?
Grattis till körkortet!
Tack Micke_83 . Känns förjävla bra.
Har PM:at blackbeast. Om det blir någon kvällskörning i helgen hänger jag på. Efter som att motorcyklar tycks vara en dyr form av rekreation i den här staden blir det väl att fortsätta knega helger ytterligare några månader.
På tal om al-sudertaljeh så fick jag ett mycket upprört telefonsamtal igår där en medborgare undrade "hur fan jag kör egentligen." Vederbörande hade sett min hoj med registreringsskylt kvar(!) Jag förklarade lugnt och sansat hur det låg till varpå han ursäktade sig och önskade mig lycka till.
Vid det här laget har alltså banditen som stulit KTM:en haft den längre tid än jag har. Hojen är kvar i södertälje, med tillhörande registreringsskylt. Jätteskoj att få tillbaka en motorcykel som har körts runt där jag bor av kriminella. Med tanke på hur bra allt har gått hittills blir jag väl nedskjuten av ett rivaliserande gäng unga ambitiösa män om jag visar mig öppet på samma hoj.
Fick för övrigt parkeringsböter när jag lämnade bilen över natten i Farsta där jag hämtade hojen.
Skönt att slippa oroa sig över vart man ska göra av med stålarna.
Har PM:at blackbeast. Om det blir någon kvällskörning i helgen hänger jag på. Efter som att motorcyklar tycks vara en dyr form av rekreation i den här staden blir det väl att fortsätta knega helger ytterligare några månader.
På tal om al-sudertaljeh så fick jag ett mycket upprört telefonsamtal igår där en medborgare undrade "hur fan jag kör egentligen." Vederbörande hade sett min hoj med registreringsskylt kvar(!) Jag förklarade lugnt och sansat hur det låg till varpå han ursäktade sig och önskade mig lycka till.
Vid det här laget har alltså banditen som stulit KTM:en haft den längre tid än jag har. Hojen är kvar i södertälje, med tillhörande registreringsskylt. Jätteskoj att få tillbaka en motorcykel som har körts runt där jag bor av kriminella. Med tanke på hur bra allt har gått hittills blir jag väl nedskjuten av ett rivaliserande gäng unga ambitiösa män om jag visar mig öppet på samma hoj.
Fick för övrigt parkeringsböter när jag lämnade bilen över natten i Farsta där jag hämtade hojen.
Skönt att slippa oroa sig över vart man ska göra av med stålarna.
Har bara en bild, där har ni regnummer i alla fall.
Joråsåatt, den där wheeladerunt nere på stan vid restauranterna vid marenplan igår.... fast utan plåt då.
Har bara en bild, där har ni regnummer i alla fall.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari