Södertäljefolk som vill köra!!

Bohlin

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2011
Hoj
KTM 640 Prestige '05
Coolt. Lyckan var förövrigt kortvarig på motard, stulen i natt. Nu frågar jag mig själv varför jag flyttade hit.... Tror att jag ordnar garage innan jag tar hit reservhojen.

Micke_83

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Hoj
2006, Yamaha YZF R1
Nej fyfaan så surt! Ja garage är ju att rekomendera då vissa har svårt att skilja på "mitt och ditt". Hoppas den hittas snart.

bobo08

PMC Member
Gick med
20 Feb 2005
Hoj
BMW s1000rr GRÖN inte gul!! Gixxer 1000 K6a litehängigedition
Kolla i Ronna där brukar dom hamna!!
Å kolla med Fastighetsskötarna i områdena, dom brukar veta om det står nån ny hoj i området....fick tag i exets hoj som blev stulen där nere på det sättet

Bohlin

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2011
Hoj
KTM 640 Prestige '05
Vill de verkligen dö så gärna att de har kvar hojen i samma stad? Ska kolla upp det med fastighetsskötarna, tack för tipset.

Beträffande ronna så tänkte jag sänka en vinare, raka av håret, gå dit i bar överkropp med ett slagträ och skrika "VART FAN ÄR MIN KÅTTE???!!!!" tills polisen hämtar mig.

Hoppas bara att försäkringsbolaget är schyssta, självrisken skiter jag i, men att sumpa hela hojens värde på någon petitess är jag inte intresserad av.

Ska kolla med grannarna om det är någon som vill dela garage, har trots allt en hoj kvar.

Återkommer när skiten har fallit på plats.

Linnis

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2013
Hoj
Kawasaki
Fixade a kortet idag, sjukt jävla nöjd. Woop woop.

Nu saknas ju bara någon att köra med :) Bor i Slöddertälje nära centrum.

Bara hojta till .

Ser ju att bli soligt å fint fram på dagen nu kommande lördag. Då lär jag vara ifarten :)

Blackbeast

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2011
Hoj
Organdonator
Tjena! Jag bor i nykvarn men åker gärna med lite tälje folk. Delar garage med en polare just nu men finns plats för minst 1 hoj till om det finns intresse? PMa för mer info ang. garage. När tänkte ni åka nästa gång? :)

Micke_83

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Hoj
2006, Yamaha YZF R1
Kolla med Bolin här. Tror han är ute efter en garageplats.

Tjena! Jag bor i nykvarn men åker gärna med lite tälje folk. Delar garage med en polare just nu men finns plats för minst 1 hoj till om det finns intresse? PMa för mer info ang. garage. När tänkte ni åka nästa gång? :)

Linnis

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2013
Hoj
Kawasaki
Tack men jag har redan garage :)

Vet inte när det blir att åka någe... Blir det fint på lördag så kör jag gärna .

Micke_83

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Hoj
2006, Yamaha YZF R1
Det förstår jag. Tog själv kortet förra sommaren och precis börjat känna lite hojfolk. Bra som fan med denna sida om man vill hitta lite nytt folk. Hoppas på att få hem mitt däck imorgon eller på torsdag. Sen ska det ut och köras igen. :)

Tack Micke_83 :). Känns förjävla bra.

Bohlin

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2011
Hoj
KTM 640 Prestige '05
Har PM:at blackbeast. Om det blir någon kvällskörning i helgen hänger jag på. Efter som att motorcyklar tycks vara en dyr form av rekreation i den här staden blir det väl att fortsätta knega helger ytterligare några månader.

På tal om al-sudertaljeh så fick jag ett mycket upprört telefonsamtal igår där en medborgare undrade "hur fan jag kör egentligen." Vederbörande hade sett min hoj med registreringsskylt kvar(!) Jag förklarade lugnt och sansat hur det låg till varpå han ursäktade sig och önskade mig lycka till.

Vid det här laget har alltså banditen som stulit KTM:en haft den längre tid än jag har. Hojen är kvar i södertälje, med tillhörande registreringsskylt. Jätteskoj att få tillbaka en motorcykel som har körts runt där jag bor av kriminella. Med tanke på hur bra allt har gått hittills blir jag väl nedskjuten av ett rivaliserande gäng unga ambitiösa män om jag visar mig öppet på samma hoj.

Fick för övrigt parkeringsböter när jag lämnade bilen över natten i Farsta där jag hämtade hojen.

Skönt att slippa oroa sig över vart man ska göra av med stålarna.

99Micke99

Gubbe på 2 hjul
Gick med
20 Jul 2012
Hoj
2012 Honda CB1000RA *såld, 2005 Yamaha R1, 2011 BMW S1000RR
Grattis Linnis till kortet :tummenupp

Glöm inte att kolla i stockholmsforumet när det gäller körningar. Vi var ett gäng som var ute och körde en repa idag. Blev Tumba-S-tälje-Nynäs-Rosen. Riktigt nice tur!

sliCk_kekki

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
KTM 525 -05
Har PM:at blackbeast. Om det blir någon kvällskörning i helgen hänger jag på. Efter som att motorcyklar tycks vara en dyr form av rekreation i den här staden blir det väl att fortsätta knega helger ytterligare några månader.

På tal om al-sudertaljeh så fick jag ett mycket upprört telefonsamtal igår där en medborgare undrade "hur fan jag kör egentligen." Vederbörande hade sett min hoj med registreringsskylt kvar(!) Jag förklarade lugnt och sansat hur det låg till varpå han ursäktade sig och önskade mig lycka till.

Vid det här laget har alltså banditen som stulit KTM:en haft den längre tid än jag har. Hojen är kvar i södertälje, med tillhörande registreringsskylt. Jätteskoj att få tillbaka en motorcykel som har körts runt där jag bor av kriminella. Med tanke på hur bra allt har gått hittills blir jag väl nedskjuten av ett rivaliserande gäng unga ambitiösa män om jag visar mig öppet på samma hoj.

Fick för övrigt parkeringsböter när jag lämnade bilen över natten i Farsta där jag hämtade hojen.

Blir så himla frustrerad och ledsen när jag läser sånt här!
När det det Kåtten försvann? Har hört en massa jävla braapande i Geneta på kvällarna, fem mins promenix ifrån Maxi vid radhusen, mycket väl att de finns här, ett populärt ställe för våran framtid är Vasa skolan, hade en jycke förut och där såg man alltid massvis med ungdomar köra runt på stulna moppar och hojar.

Hoppas inte min blir snodd bara, stor rädsla det.

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98
Ok, reg nr? Bild? Så vi kan hålla utkik efter den....

Bohlin

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2011
Hoj
KTM 640 Prestige '05
Har bara en bild, där har ni regnummer i alla fall.

Bifogat

• uploadfromtaptalk1368018270563.jpg
    uploadfromtaptalk1368018270563.jpg
    134.2 KB · Visningar: 141

sliCk_kekki

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
KTM 525 -05
Joråsåatt, den där wheeladerunt nere på stan vid restauranterna vid marenplan igår.... fast utan plåt då.

Har bara en bild, där har ni regnummer i alla fall.

Och idag, utan plåt vid 15:00 kanske

Satt där med en tjej och hörde ett braapande, sa direkt "den där hojen är snodd till 99%", kommer flygandes ifrån blodcentralen ner mot donken och wheelar, drar ut på vägen längs vattnet och vänder och har sig.
Invandrare med träningsbyxor och tjocktröja, känner mig så jävla försvarslös när man bara kan sitta och titta på när en jävla blodigel åker runt på en stulen hoj.

Stick ner dit imorgon med ett par kompisar i storlek större, ser ni han stanna vid maren så springer ni fram och tacklar fanskapet bara, ha bilen nära så ni kan dra, eventuellt köra på tjyven, jag kan låna skrothögen(bilen) till er om ni vill, gör inget om den är bucklig när ni lämnar tillbaks den, rally:fakta

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...