svampe
Arlanda TT för Ezzo
Måste kolla hur jag jobbar, tror att jag är låst båda helgerna, då får det bli bara mat och öl.SENSEI skrev:Tanken är första eller andra lördagen i april..
Obligatorisk lista
1. SENSEI
2. Skog
3.
4.
5.
Måste kolla hur jag jobbar, tror att jag är låst båda helgerna, då får det bli bara mat och öl.SENSEI skrev:Tanken är första eller andra lördagen i april..
Obligatorisk lista
1. SENSEI
2. Skog
3.
4.
5.
Swedie skrev:så varmt var det INTE idag... hörredu
Wassup skrev:1. SENSEI
2. Skog
3. Swedie *
4. Alicia *
5. Wassup + sälskap (kanske kommer. mer info om tid och kostnad för gokart)
Jag har kollat, jag jobbar båda helgerna.skog skrev:Halloj, jag väntar info från, 5 trogna bikerspolare... Ju fler, desto roligare kan vi ha det. Käket, tänkte jag vi kunde ta vid Texas long horn? Såså kära telge bor signa upp er. Ser inte att vi är så många, trodde nog att vi kunde få ihopp ett tjog. Så kom igen nu. Gocart diggar väl alla.
Tider? komp...svampe skrev:Jag har kollat, jag jobbar båda helgerna.
skog skrev:Halloj, jag väntar info från, 5 trogna bikerspolare... Ju fler, desto roligare kan vi ha det. Käket, tänkte jag vi kunde ta vid Texas long horn? Såså kära telge bor signa upp er. Ser inte att vi är så många, trodde nog att vi kunde få ihopp ett tjog. Så kom igen nu. Gocart diggar väl alla.
Är det inte på hörnet mot torget..? Där Alanya låg förut... mitt emot kebabhouse eller vad det heter...Heli skrev:Psst var ligger texas long horn?
Minimorran skrev:Är det inte på hörnet mot torget..? Där Alanya låg förut... mitt emot kebabhouse eller vad det heter...
Swedie skrev:någon som har ett släp att låna ut på söndag eftermiddag? behöver släpa ner hojen till gokarthallen.
Heli skrev:Lite sent påkommet men de som är morgonpigga kanske inte har nåt för sig idag kan ju ta
Träffa sveriges roligaste på AVA idag lördag mellan 11.15- 12.15 för signering av hans senaste dvd Robert Gustavssons; Ja ä int bitter samling om Tony Rickardsson
//Heli
Själv missar jag juh honom då man ska till stugan i helgen
Minimorran skrev:Är det inte på hörnet mot torget..? Där Alanya låg förut... mitt emot kebabhouse eller vad det heter...
SENSEI skrev:Efter att ha talat me Skog så har vi bestämt oss för att köra gocart. Under vilka former är inte ännu bokat, Men nångon typ av mini Lemans, mini GP är väll tanken.
Kvällen avslutas sen på en krog eller nått...
Det vi nu behöver veta är vilka som hänger på.
.
JAg ska äckla dig imorgon om det är fint vädersvampe skrev:Så, då var hojen redo för att gasas med
Stod och lät den gå på tomgång efter oljebytet och den lät så skönt, hoppas att grannarna gillade det.
Nu är det bara den äckliga kylan och snön som ska bort.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|