Kanske det? Listor är roliga =)
Ska väl kanske vidare sen på kvällen upp till Rapido MC för lite "mingel".
Swedie skrev:Kanske det? Listor är roliga =)
Swedie skrev:Vill ni dra ihop något den 25e under dagen? Det är ju premiär för World Superbike och Supersport... Hemma hos oss, öl eller saft, chips eller macka!
Undrar varför alla visar "måste ha saker" för just dig?SENSEI skrev:Tja om jag inte blir allt för pungslagen av en viss mc-firma. Där någon har en viss tendens att visa "måste ha saker" så ät inget omöjligt
Ivil skrev:Long Horn? Eagle har mycket bra krubb,deras BLT-macka rockar hårt
Ge inte minimorran uppslag här nu...svampe skrev:Undrar varför alla visar "måste ha saker" för just dig?
Det dröjer nog inte länge innan du får besöksförbud på alla mc-firmor inom en 20 mils radie utan en förmyndare.
Jag jobbar, så jag måste hoppa, men heli kanske tittar upp.Swedie skrev:Vill ni dra ihop något den 25e under dagen? Det är ju premiär för World Superbike och Supersport... Hemma hos oss, öl eller saft, chips eller macka!
svampe skrev:Undrar varför alla visar "måste ha saker" för just dig?
Det dröjer nog inte länge innan du får besöksförbud på alla mc-firmor inom en 20 mils radie utan en förmyndare.
Iceman1975 skrev:Ok.. Med risk att bli bannad säger jag det som ingen vågat säga...
Swedie: Bor du i Södertälje ska du inte skämmas för det..
RND skrev:Farligt med såna påhopp risk för ser'u, nä skämt o sido är väl en spännande stad med upplopp och beskutning av polishus och så....
ska försöka spela in så jag kan låna ut bandet åt dig isåfall.SENSEI skrev:Blir tvungen att jobba 6-18... Suck..
Hur blir det efter kl 18?
Något på g då?
Jo, det går ju på Eurosport2, o den kanalen har vi ju inte.....Swedie skrev:ska försöka spela in så jag kan låna ut bandet åt dig isåfall.
skog skrev:I morgon är det mars.. Så det börjar väl bli dax för en kick off. Ingen "vanlig" pubkväll utan en kick off med avslutande mat o dryck? Något motorrelaterar på f.m/ e.m sen gör man sig i ordning för att sedan äta en matbit o kanske intaga en pilsner eller ett glas vin, eller varför inte flera? Detta inte bara för att mäta styrka i vem som är snabbast starkast mest ärr osv. Utan också för rulla lite apelsiner till varandra, lite mjuka såna där H.R prylar. O framför allt ha lite KUL i väntan... Intresse? //A
skog skrev:I morgon är det mars.. Så det börjar väl bli dax för en kick off. Ingen "vanlig" pubkväll utan en kick off med avslutande mat o dryck? Något motorrelaterar på f.m/ e.m sen gör man sig i ordning för att sedan äta en matbit o kanske intaga en pilsner eller ett glas vin, eller varför inte flera? Detta inte bara för att mäta styrka i vem som är snabbast starkast mest ärr osv. Utan också för rulla lite apelsiner till varandra, lite mjuka såna där H.R prylar. O framför allt ha lite KUL i väntan... Intresse? //A
SENSEI skrev:Ja varför inte Kanon ide....
Jag tycker vi kör minimoto.. Så att jag får vinna Muhaaaaa
Man behöver inte veckla ihop sig. det räcker att kunna ställa sig på knä för att mecka med skiten.Alicia skrev:Minimoto är för dom som har små ben. Mina skånkar går knappt att veckla ihop så där. Har bara testat köra minimoto en gång visserligen men kan inte säga att det var direkt skönt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|