Vi har ett taskigt kylskåp just nu. Bara ett litet frysfack. Någon son har en frys till övers? Usch vad man frågar om tjänster hela tiden.
Swedie skrev:Vi har ett taskigt kylskåp just nu. Bara ett litet frysfack. Någon son har en frys till övers? Usch vad man frågar om tjänster hela tiden.
Va fan! Ska väl inte skämmas för att man vill slippa lägga ut massa pengar.Swedie skrev:Vi har ett taskigt kylskåp just nu. Bara ett litet frysfack. Någon son har en frys till övers? Usch vad man frågar om tjänster hela tiden.
Önskar jag hade 350 kr just nu. Ja, det går dåligt privat just nu.Anneli skrev:Kolla blocket bl.a: http://www.blocket.se/vi/7267413.htm?ca=11_s
Swedie skrev:Önskar jag hade 350 kr just nu. Ja, det går dåligt privat just nu.
Meh! Varför idag? Vi är 35 mil från Södertälje idag. Men hoppas det blir en pubkväll snart igen så vi kan visa upp oss och bli sociala i stan.Arne_Duck skrev:Välkommen till klubben! Jag som behöver däck, kuts, hugger, styrhalva, lack o väskor.....
På tal om det. Jag fyller år idag och kommer att ta en öl lr 2 på Flamingo i kväll. Välkommen att delta!
Arne_Duck skrev:Välkommen till klubben! Jag som behöver däck, kuts, hugger, styrhalva, lack o väskor.....
På tal om det. Jag fyller år idag och kommer att ta en öl lr 2 på Flamingo i kväll. Välkommen att delta!
Alicia skrev:Är det någon i Södertälje som kör RR?
Lika med någon som brukar träna på Sviestad i Linköping.
Arne_Duck skrev:Välkommen till klubben! Jag som behöver däck, kuts, hugger, styrhalva, lack o väskor.....
Alicia skrev:Är det någon i Södertälje som kör RR?
Lika med någon som brukar träna på Sviestad i Linköping.
Alicia skrev:Bra resturang i stan, inte allt för dyrt?
Imorgon lördag eftermiddag
Dom jag har tittat på är Eagle Bar & Restaurang och
Melton´s Kök & Bar
SENSEI skrev:Sådär nu är projekt preppad av Lindsröm & Swedie startat...
Verkar som om det blir en helt ny hoj till säsongen.
Attans så full av förväntan jag är .
Arne_Duck skrev:Rest. har du pengar....? Så här mitt i månaden...
Eagle brukar ha bra mat. Steakehouse(fasiken vet hur det stavas) på torget rekomenderas av min kollega.
Long Horn? Eagle har mycket bra krubb,deras BLT-macka rockar hårtArne_Duck skrev:Eagle brukar ha bra mat. Steakehouse(fasiken vet hur det stavas) på torget rekomenderas av min kollega.
Tja den som lever får se....Arne_Duck skrev:Rest. har du pengar....? Så här mitt i månaden...
Eagle brukar ha bra mat. Steakehouse(fasiken vet hur det stavas) på torget rekomenderas av min kollega.
Vadå? Det är väl inte DIN hoj de "preppar" ?
Fast det är klart, skall han köra yamaha nu så kanske han har en del kawa delar att sälja......
Ska vi göra en lista?Swedie skrev:Vill ni dra ihop något den 25e under dagen? Det är ju premiär för World Superbike och Supersport... Hemma hos oss, öl eller saft, chips eller macka!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|