NR:7
Team NR:7 Racing 2oo4
Är det du på guldvingen? HAHAMinimorran skrev:2244685Men du fick med mig på bild jättekul att ha från allra första bandagen med körkort endast i form av en liten pappersremsa..
Är det du på guldvingen? HAHAMinimorran skrev:2244685Men du fick med mig på bild jättekul att ha från allra första bandagen med körkort endast i form av en liten pappersremsa..
Swedie skrev:2241136.ref. tuvängen;...... Tyckte den var fantastiskt bra... en vacker dag ska jag köra där. Fast då krävs det att man är med i SMC samt är BMW-klubbmedlem.
Men du fick köra alla passen. Jag var tvungen att sticka till jobbet efter 2 pass.Minimorran skrev:2244685Men du fick med mig på bild jättekul att ha från allra första bandagen med körkort endast i form av en liten pappersremsa..
jepp svampe du hadde rättsvampe skrev:2249162jag sa ju att det skulle svara lite. samma effekt strax under 10k nu som vid 12k förr.
Jag har kommit hem! Trots att jag är vilse nästan hela tiden...SENSEI skrev:2249844.... Var uppe hos Lindsröm Racing och motor idag när bärgaren kommer in med hojen från dödsolyckan i Taxinge förra veckan...
Man fick sig liten tankeställare...
Var ingen hoj jag kände igen.... Vilket var rätt skönt...
Hoppas jag slipper se en kvaddad hoj från en sån olycka igen...
Var rädda om er... Kör så ni kommer hem...
Jag är hemma jag men och imorgon hoppas jag komma hem med körkort för imorgon fyller man 18 och har uppkörning WOOOOOOOHOOOOOMinimorran skrev:2249910Jag har kommit hem! Trots att jag är vilse nästan hela tiden...
då får man väl lov att hålla en tumme under morgondagen då...NR:7 skrev:2250295Jag är hemma jag men och imorgon hoppas jag komma hem med körkort för imorgon fyller man 18 och har uppkörning WOOOOOOOHOOOOO
Minimorran skrev:2250309då får man väl lov att hålla en tumme under morgondagen då...
NR:7 skrev:2250295Jag är hemma jag men och imorgon hoppas jag komma hem med körkort för imorgon fyller man 18 och har uppkörning WOOOOOOOHOOOOO
WOOOOHHOOOO JAG KLARADE DETgymfrida skrev:2251204Håller en tumme jag med!
Grattis käns himmla götta va.NR:7 skrev:2251522WOOOOHHOOOO JAG KLARADE DET
När åker vi nästa gång?????
idag kan ja för man fyller år osv men jag vill köra snart!!
NR:7 skrev:2251522WOOOOHHOOOO JAG KLARADE DET
När åker vi nästa gång?????
idag kan ja för man fyller år osv men jag vill köra snart!!
Man tackar jag tror inte jag kommer resa så mycket heller efter som jag kommer vara ganska troligen efter som man hu får dricka öl och grejer vilket man aldrig gjort innan dessMrnice80 skrev:2251563Dubbel GRATTIS!
Till körkortet och till den vuxna åldern.
Ikväll ska det tydligen regna lite varstans nära Sthlm. Så jag hoppar över idag. Men lär ju bli fler resor som sagt..
Ha en bra kväll.
/ Kristian
NR:7 skrev:2251666Man tackar jag tror inte jag kommer resa så mycket heller efter som jag kommer vara ganska troligen efter som man hu får dricka öl och grejer vilket man aldrig gjort innan dess
//Micke
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |