söker jobb i Örebrotrakten

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Stefan skrev:
Det är ni som är de konstiga och jag som är normal.

Kan hålla med dig om att vissa chaufförer (oftast de som drar trailers kors o tvärs) kan va lite udda men flertalet som jag har stött på är helt vanliga människor som du o jag.
Vart det inte lite fel där :7peta :va :lol

Ligatus

Flyter på botten
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
crf 450
crashtestdummy skrev:
Jag träffar ju ett tiotal chaffisar varje dag,
Budbilschaffisarn är som nästan vanliga människor (fast i träskor)
Linjebilschaffisarna dvs dom som kör samma sträcka (1 miljard mil) dag ut och dag in. Dom är nog det mest (tio superlativ och fem förnedringar) man kan stöta på. dom pratar gärna om är sin lastbil och knulla :D men framför allt pratar dom om hur dåliga alla andra lastbilschaffisar är. det är den enda yrkesgrupp som verkligen genuint tror sig vara absolut bäst i branchen.

budbilschaffisar räknas inte dom har ju ingen stor o häftigt lastbil ju... :4skrika :gnissla nej de stämmer, de e mycke skumt folk ute på vägarna.. o eftersom man inte hara öl mage o träskor så underar många va man gör i en lastbil!
men de e sant att truckers e de absolut bästa på o köra bil o alla andra e idioter.. :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ligatus skrev:
budbilschaffisar räknas inte dom har ju ingen stor o häftigt lastbil ju... :4skrika :gnissla nej de stämmer, de e mycke skumt folk ute på vägarna.. o eftersom man inte hara öl mage o träskor så underar många va man gör i en lastbil!
men de e sant att truckers e de absolut bästa på o köra bil o alla andra e idioter.. :tummenupp
En polare som kör natturer till södra norrland (gävle eller avesta eller vafan det är) brukar ge sig ut på löptur när hans bil lastas/lossas. Tokfan brukar hinna med en mil medans han väntar på att få dra. Men så har han gått från 130pannor med mycket överflöd till precis över 100 med jäkligt mycket mer muskler. Han har fan vader som är som mina lår (nästan). Alla truckers behöver således inte ha ölmage och trädojjor, det stämmer :tummenupp
Men de coolaste truckersarna måste var de som käkar stora mackor och "läser" fibban under hela körningarna :yoparty :tummenupp

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Supermoto skrev:
Vart det inte lite fel där :7peta :va :lol

Jo, de blev det nog

Supermoto skrev:
En polare som kör natturer till södra norrland (gävle eller avesta eller vafan det är) brukar ge sig ut på löptur när hans bil lastas/lossas. Tokfan brukar hinna med en mil medans han väntar på att få dra. Men så har han gått från 130pannor med mycket överflöd till precis över 100 med jäkligt mycket mer muskler. Han har fan vader som är som mina lår (nästan). Alla truckers behöver således inte ha ölmage och trädojjor, det stämmer :tummenupp
Men de coolaste truckersarna måste var de som käkar stora mackor och "läser" fibban under hela körningarna :yoparty :tummenupp

Vad mysigt att springa sig svettig och sen sätta sig och köra i tre-fyra timmar.
Men tanken är helt rätt, fan vad många förslappade, tradarmacke ätande fetton de finns på vägarna.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Stefan skrev:
Jo, de blev det nog

Vad mysigt att springa sig svettig och sen sätta sig och köra i tre-fyra timmar.
Men tanken är helt rätt, fan vad många förslappade, tradarmacke ätande fetton de finns på vägarna.
Han har dusch i bilen alltså...
Kanske inte finns i alla ???

Jävligt imponerande karaktär iaf. Går upp typ 0400 eller så.....

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Supermoto skrev:
Han har dusch i bilen alltså...
Kanske inte finns i alla ???

Jävligt imponerande karaktär iaf. Går upp typ 0400 eller så.....
Dusch i bilen?! Har han en sån där Amerikansk variant med en halv husvagn påhängd bak på hytten eller?! :va

Jag går upp ca 04:45. Är det också imponerande? Du kan få en autograf om du vill. :tummenupp
(Det är OK att säga på krogen att du känner mig). :D :rolleyes:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
hrmm
fel person som reagerade på att han hade dusch. Såklart har han inte det, han lånar väl dusch där han får bilen lastad. Ville bara jävlas med stefan.

Du, kycklo, går inte alls upp 0445 varje dag! Du jobbar skift! Tror dessutom det är så att han åker 0400 från stan. Skit samma. Borde finnas lagar mot sånt.

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Supermoto skrev:
...Du, kycklo, går inte alls upp 0445 varje dag! Du jobbar skift! Tror dessutom det är så att han åker 0400 från stan. Skit samma. Borde finnas lagar mot sånt.
Det gör jag visst det! :fakta

Varannan vecka är det för att åka till jobbet och varannan vecka är det för att Oscar ska ha mat.
(Fast när det är mat så går jag och lägger mig igen när vi är färdig). :tungan

Men en lag vore inte så fel. :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kyckling skrev:
Det gör jag visst det! :fakta

Varannan vecka är det för att åka till jobbet och varannan vecka är det för att Oscar ska ha mat.
(Fast när det är mat så går jag och lägger mig igen när vi är färdig). :tungan

Men en lag vore inte så fel. :tummenupp
jaja, men DET räknas ju inte :7peta

Om jag får jobb i Örebro ska jag sova till 8 VARJE morron :banana

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
fan borde vara lag på att man ska gå upp senast kl 06,00 varje dag och det är som sagt va senast :tummenupp

Ligatus

Flyter på botten
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
crf 450
Men tanken är helt rätt, fan vad många förslappade, tradarmacke ätande fetton de finns på vägarna.[/QUOTE]

man duschar på ställena man lossar/lastar på tex.. sover du aldrig i trucken? eller på nåe trevligt rastställe, de e bara o hoppas på att de stått en trevligt polakkk där innan o myst lite :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ligatus skrev:
man duschar på ställena man lossar/lastar på tex.. sover du aldrig i trucken? eller på nåe trevligt rastställe, de e bara o hoppas på att de stått en trevligt polakkk där innan o myst lite :tummenupp
:skrämd

:va Eller vad gör polacker när de "myst lite" egentligen :confused:

Last edited:

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
crashtestdummy skrev:
spela inte dum nu. som om du aldrig myser i duschen med en flaska shampoo i rektum och en grovtvål i munnen. Det gör vi alla.. eller?? :näsblod

Åh fan, då har jag missförstått det hela. Hade för mig att det skulle vara tvärtom... :3freak

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln