crashtestdummy skrev:....
Såg även att knutby församling sökte en barnflicka.
...
Det är i våra trakter, låt bli våra jobb......
crashtestdummy skrev:....
Såg även att knutby församling sökte en barnflicka.
...
VA?! Är han snygg alltså?! Öhm öhm... Eller skit i det förresten...TERMINATOR skrev:men vi gör gärna det oxå om det behövs
erik skrev:Har kompisar som sommarjobbat på Arla, hörde inge klagomål eller synpunkter mer än det vardagliga "tugget" (som väl iofs finns i produktionen på alla företag...)
Procordia verkar dra ner som det ser ut, vissa delar flyttas till Eslöv som jag fattat det. Har även hört rykten om uppsägningar i Kumla men det vet jag inget om.
Cerealia verkar ha snurr på verksamheten men vet inte så mycket mer, har en kompis som jobbar där och han hatar sitt jobb och pratar hela tiden om att sluta men gör det aldrig... kanske för att det inte är så illa ändå? Dock är han inte tekniker utan har ett vanligt produktionsjobb och det gör säkert skillnad i hur man upplever jobbet.
inte papersbruk nu igenMaffan skrev:Kolla på frövifors,, bra arbetsplats och ganska bra löner,,
vafan ska du byta jobb stefan ?Stefan skrev:Annars finns det snart ett lastbilschaufförsjobb ledigt.
Runktider, långa dagar, skrotbilar, skrotsläp.
Men kollegierna är iofs ganska snälla.
Stefan skrev:Annars finns det snart ett lastbilschaufförsjobb ledigt.
Runktider, långa dagar, skrotbilar, skrotsläp.
Men kollegierna är iofs ganska snälla.
blom skrev:vafan ska du byta jobb stefan ?
Köra lastbilerik skrev:Vad ska du göra istället?
Stefan skrev:Tänkte det
Köra lastbil
Ska lotsa på Milles Åkeri.erik skrev:Det var ett utförligt svar... Jag tänkte mer vilket företag o.s.v men det kanske inte är officiellt?
Stefan skrev:Ska lotsa på Milles Åkeri.
Stefan skrev:Ska lotsa på Milles Åkeri.
Det kunde du ju sagt lite tidigare....Ligatus skrev:kolla hos granqvist! han behöver nog nån när nu när jag slutar!
lite coolare o köra stål på norge än köra lots..
vafan du är ju en lönehora som alla andra, inte någon jäkla lojal labrador. ta det jobbet som ger mest flis till killen med 23000 i försäkringspremie på r1an.Stefan skrev:Det kunde du ju sagt lite tidigare....
Nu är ju allt klart med Milles och chefen är en gammal kompis så jag kan inte svika honom nu.
Jag kan ju inte truckerjargongen sådär till 100% men det känns som att köra lots i Örebro är ett rätt behagligt jobb med vettiga tider. Köra stål till norge verkar vara jobbiga tider osv osv. Är det inte bättre med jobbet på Milles??Stefan skrev:Det kunde du ju sagt lite tidigare....
Nu är ju allt klart med Milles och chefen är en gammal kompis så jag kan inte svika honom nu.
Supermoto skrev:Jag kan ju inte truckerjargongen sådär till 100% men det känns som att köra lots i Örebro är ett rätt behagligt jobb med vettiga tider. Köra stål till norge verkar vara jobbiga tider osv osv. Är det inte bättre med jobbet på Milles??
Supermoto skrev:Jag kan ju inte truckerjargongen sådär till 100% men det känns som att köra lots i Örebro är ett rätt behagligt jobb med vettiga tider. Köra stål till norge verkar vara jobbiga tider osv osv. Är det inte bättre med jobbet på Milles??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|