Ducati värsts vore roligt. Hmm ngn somhar koll på användare här med sådana MC så PM jag dom gärna.
Håller med angående zzr:en. Nu vet jag väl inte hur Hayabusan står sig mot denna, men jag kan intyga att Kawan går något så överdjävligt fort rakt fram, även jämfört med S1000RR
I kurviga partier ar ju en annan sak. Men i den här tråden diskuterar vi åkafortraktfram antar jag.
ZX10R föraren ska jag jaga rätt på igen, det vore bra. Den såg grym ut.
tror inte zzr är snabbare än en s1000rr från ca 100-300km/h zzr kommer bara upp i ca236km/h på strippen
och s1000rr i ca244km/h slutfart brukar visa vilken som är snabbare i fart
Med 2 lika bra förare så är ZZR 1400 snabbare än S1000RR från topp till tå.
Nu pratar jag om rakt på förstås
Varför har den inte högre slutfört isf ? Högre toppfart har den o snabbare 0-100 men sen är rökt
Bugatti Veyron gör 0-300km/t på 16.3 sek. Det finns inte en standardhoj som är så snabb, samma med Agera R. Men det kommer absolut vara kul att se dessa bilar in action.
S1000RR gör 0-300km/t på 19.3 sek tror jag, så Bugatti Veyron är vansinnigt snabb, Agera R är nog inte sämre den heller.
Ska det bli intressant så måste nästan du bjuda in en Hayabusa Turbo/Gixxer Turbo för möte mot dessa monster.
/Try
För övrigt ställer jag gärna upp CCX, om datumet passar mig och jag är välkommen
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|