Jag tycker att det är skoj att det arrangeras ett sådant event under ordnade former.
Men det är lite beklämmande att många verkar negativa baserat på att de inte är säkra på att hojjen kommer att vinna.
Trams.
Det är ingen skam i att bli rastad av en superbil när man åker standardhoj.
Jag tycker snarare att det skulle vara kul med fler modeller.
Hur står sig till exempel en original BMW R1200GS mot en X6?
Jag har inget emot att en original sporthoj får stryk av en Veyron eller Agera-R för det
får dom.
Däremot är det lite obs bara lite kul att man vill att det bara skall komma ORIGINAL-hojar
för att då tex köra mot AMS ALpha 13 som är en Nissan GT-R R35 Trimmad från 530 hk i
motorn till 1600 hk på hjulen (AMS Alpha 12) och vridet ökat från 607 nm till 1500 nm.
Obs, återigen, jag tycker eventet är riktigt roligt att kolla på och det finns mängder av
bilar som jag gladeligen skulle vilja äga
Skulle kunna tänka mig att köra själv mot dom men min daytona käkar dom till frukost
och jag tror inte någon skulle tycka att det är kul att kolla på
Hej, din R1 är standard? Ngn större skillnad mellan en R1 2209 alt rn 2012?
Åker en svart GSXR 1000 09 som är orginal förutom systemet, GSXR har inte ändras mer än gråtonen på någon kåpa till 2013. Kommer gärna och racear
Japp, den är standard, förutom det vanliga med öppnare ljuddämpare för mera gött-ljud men sånt ger ju ingen effektökning. Mina är dessutom ett uns tyngre än originalen...
Effektmässigt ingen skillnad mellan årsmodellerna, 12:an är mest en facelift samt har fått TC
TC låter säkert? Menar du låter säkert som i "säkerhet" eller låter säkert som i "ljud? Nej, känner dock ingen med sådan.En faclift hade vart roligast och TC låter ju säkert. Du vet inte ngn som har en sån?
TC låter säkert? Menar du låter säkert som i "säkerhet" eller låter säkert som i "ljud? Nej, känner dock ingen med sådan.
Jag har ju min Z1000SX, som är exakt samma som 12 och 13, förutom färgschemat.
Den lär inte ha en chans mot lite skojigare bilar, men kan ju säkert vara med som lite av en komisk relief...
Den lär inte ha en chans mot lite skojigare bilar, men kan ju säkert vara med som lite av en komisk relief...
Den skulle jag tycka vore jäkligt intressant att matcha mot lite "simplare" superbilar, typ basic porsche, mercedes, bmw...
Det vore kul med den, vi har ju lite vanliga bilar också
Denna ryska AMS 12 är rätt snabb (men just denna kommer inte): http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6opxOvQdzZU
Förhoppningsvis har jag en aprilia Rsv4 relativt snart i min ägo om det är av intresse?
Kommer dock inte vara helt original...
Var exakt och när? PM:a om du inte vill skriva ut det.
vad kör du?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |