Ja det tycker jag, en '13? Verkar se elak ut![]()
Nu är ju jag lite knäpp, men varför inte ta in mig med min SMR som fått lite tillsyn. Mig veterligen så har en sån hoj aldrig varit med och en hel del bilister lär nog ha överskott av självförtroende mot mig och mitt ekipage.
Min toppfart räcker ju inte till men i accet drar jag ju ifrån en hel del av dem = spännande race i slutet av rakan.
En mainstream Kawa på >231kg och enligt specarna max 138hk, är tydligen mer intressant än en hoj som 1. sticker ut 2. Har bättre power to weight ratio (190kg och 122 friska nybänkade hk på bakhjulet)
Nä, ja é int bitter
(sorry Ulvhamne)
nyfiken,vem är MR G ??????
spökgösta,spökplumpen,GR
Tycker också att det hade vart lite kul med lite mera bredd på hojarna och bilarna. Vi vet ju att en S1000r eller Kawa 1400 drar princip allt på 4 hjul på det där eventet.
Som nån föreslog, en Superduke vore ju intressant att se mot tex 997 turbo. Speed triple mot nån flott stekarkärra, tex M5
_
Eller varför inte en BMW K1600gt vs nya BMW m5
En mainstream Kawa på >231kg och enligt specarna max 138hk, är tydligen mer intressant än en hoj som 1. sticker ut 2. Har bättre power to weight ratio (190kg och 122 friska nybänkade hk på bakhjulet)
Nä, ja é int bitter
(sorry Ulvhamne)
Hej Gustav. Vart är ni och kör iår. Vill så gärna komma och titta.
Hur lång raka pratar vi om?
nyfiken,vem är MR G ??????
spökgösta,spökplumpen,GR
Tycker också att det hade vart lite kul med lite mera bredd på hojarna och bilarna. Vi vet ju att en S1000r eller Kawa 1400 drar princip allt på 4 hjul på det där eventet.
Som nån föreslog, en Superduke vore ju intressant att se mot tex 997 turbo. Speed triple mot nån flott stekarkärra, tex M5
_
Eller varför inte en BMW K1600gt vs nya BMW m5
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |