Ja det tycker jag, en '13? Verkar se elak ut
Nu är ju jag lite knäpp, men varför inte ta in mig med min SMR som fått lite tillsyn. Mig veterligen så har en sån hoj aldrig varit med och en hel del bilister lär nog ha överskott av självförtroende mot mig och mitt ekipage.
Min toppfart räcker ju inte till men i accet drar jag ju ifrån en hel del av dem = spännande race i slutet av rakan.
En mainstream Kawa på >231kg och enligt specarna max 138hk, är tydligen mer intressant än en hoj som 1. sticker ut 2. Har bättre power to weight ratio (190kg och 122 friska nybänkade hk på bakhjulet)
Nä, ja é int bitter
(sorry Ulvhamne)
nyfiken,vem är MR G ??????
spökgösta,spökplumpen,GR
Tycker också att det hade vart lite kul med lite mera bredd på hojarna och bilarna. Vi vet ju att en S1000r eller Kawa 1400 drar princip allt på 4 hjul på det där eventet.
Som nån föreslog, en Superduke vore ju intressant att se mot tex 997 turbo. Speed triple mot nån flott stekarkärra, tex M5
_
Eller varför inte en BMW K1600gt vs nya BMW m5
En mainstream Kawa på >231kg och enligt specarna max 138hk, är tydligen mer intressant än en hoj som 1. sticker ut 2. Har bättre power to weight ratio (190kg och 122 friska nybänkade hk på bakhjulet)
Nä, ja é int bitter
(sorry Ulvhamne)
Hej Gustav. Vart är ni och kör iår. Vill så gärna komma och titta.
Hur lång raka pratar vi om?
nyfiken,vem är MR G ??????
spökgösta,spökplumpen,GR
Tycker också att det hade vart lite kul med lite mera bredd på hojarna och bilarna. Vi vet ju att en S1000r eller Kawa 1400 drar princip allt på 4 hjul på det där eventet.
Som nån föreslog, en Superduke vore ju intressant att se mot tex 997 turbo. Speed triple mot nån flott stekarkärra, tex M5
_
Eller varför inte en BMW K1600gt vs nya BMW m5
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION