Så här gick det för en S1000RR (två S1000RR var de enda som dök upp, rätt dålig uppslutnign från bågefolket...)
http://youtu.be/wRWwJoiVB7E
Ja det blir ju så när man är ute efter posör hojar
Så här gick det för en S1000RR (två S1000RR var de enda som dök upp, rätt dålig uppslutnign från bågefolket...)
http://youtu.be/wRWwJoiVB7E
Ja det blir ju så när man är ute efter posör hojar
Fast om man bara är välkommen med helt originalhojar och köra mot bilar som är
trimmade till tredubbla effekten mot normalt och monsterbil som kostar 10mille+
så förstår jag att det inte är så många intresserade.
Värsta vad du var grinig och kRÄnKt! då...Ta bort de där skitlänkarna som inte gör nåt annat än att fiska besökare till en annan sida.
Så här gick det för en S1000RR (två S1000RR var de enda som dök upp, rätt dålig uppslutnign från bågefolket...)
Är det jag som ser fel, eller kör ni dragracing med RULLANDE START...? Varför då, om man får fråga...? Om ni nu ska köra rakt fram, varför inte RIKTIG dragracing med stillastående start...?
För det första så lär 99% av ägarna till S1000RR och liknande hojar vara betydligt mer intresserade av att köra på vägar som faktiskt svänger. Att tävlingsformen (den som visas i videon, i alla fall) dessutom verkar vara arrangerad så att hojen blir ett rent offerlam (för att ägaren till en svindyr bil ska få bekräftelse på att han kan köra ifrån en hoj för ynka hundringen...?) lär inte bidra till fler intresserade hojåkare.
Bara mina 0.02...
Ta bort de där skitlänkarna som inte gör nåt annat än att fiska besökare till en annan sida.
Är det jag som ser fel, eller kör ni dragracing med RULLANDE START...? Varför då, om man får fråga...? Om ni nu ska köra rakt fram, varför inte RIKTIG dragracing med stillastående start...?
För det första så lär 99% av ägarna till S1000RR och liknande hojar vara betydligt mer intresserade av att köra på vägar som faktiskt svänger. Att tävlingsformen (den som visas i videon, i alla fall) dessutom verkar vara arrangerad så att hojen blir ett rent offerlam (för att ägaren till en svindyr bil ska få bekräftelse på att han kan köra ifrån en hoj för ynka hundringen...?) lär inte bidra till fler intresserade hojåkare.
Bara mina 0.02...
Försök att eleminera förarskillnader med rullande start kanske? Dom hypertrimmade "hembyggda" bilarna verkar körbara må jag säga! Spinner bort allt grepp i några hundratal meter. Har man inte tänkt på att montera rätt däck? Varför monterar man inte riktiga dragslicks på dom extremaste bilarna? "Det ska vara godkänt för gata" jomen tjena! Som om motorn är det...
Jag kan verkligen inte förstå varför ni fortfarande använder handhållna kameror. Deltagarna kör med bilar värda mångmiljonbelopp, men det läggs ingen budget på ordentlig filmutrustning? Om nu en av grejerna är att dokumentera resultaten på film kanske man borde fundera lite på att förbättra filmandet till nästa gång? Så man slipper se en instrumentpanel, ett handskfack, en A-stolpe eller ett knä i hälften av filmsekvenserna?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |