BusAnna
ہمیشہ آخ
Ser ut att bli fint väder imorgon fm, jag och Pledians sticker ut och kör norr om stan. Jag kör sakta, Pledians som en galning, så möts vi upp i nån korsning emellanåt. Fler som ska med?
Oj, jag kunde aldrig tro att jag skulle få den stämpeln här!Jag kör sakta, Pledians som en galning...
Blir inge åka för mig, hojen har vält och tappat fotpinne och blinkers. =(
Jag kanske hakar på om jag inte ligger kvar i sängen med en härlig bakfylla.
Välte den av sig själv eller har du klotat?? Det är bara att fixa fram en ny fotpinne och blinkers tills i morrn ju! Ska jag ringa sonen och höra om han har en liggande?
Rusar ner till MC-varuhuset nu, men ska sen till E-tuna på studentuppvaktning, åter sent i kväll, så det återstår att se om det hinns lösa. Hur svårt är det att byta fotpinne tro? blinkers kan väl anstå några dar tror jag.
Vet inte hur det gick i backen, grannen trodde den blåst omkull. Själv tror jag den inte orkade leva med tanken på att aldrig får skrapa fotpinne, och bestämde sig för att göra nåt åt det?? BMWar är känsliga varelser...
Välte den av sig själv eller har du klotat?? Det är bara att fixa fram en ny fotpinne och blinkers tills i morrn ju! Ska jag ringa sonen och höra om han har en liggande?
BMW är ju lite sömniga av sig så de lägger sig och vilar ibland. Gixxer går så ibland också. Såg en på Gotland Ring som var lite morgontrött.
Jaha, är det så det går till? ;-) Bra då har jag nåt att skylla på om jag lägger min då?
PS.Hur kommer det sig att jag med min sömniga BMW mest såg dig i backspegeln i torsdags? Var det för att du ville ha span på mitt eller för att Hondan också tog sig en tupplur?
Hade bara 95 oktan i tanken. Måste vara därför
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |