Söndagsåka?

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Ser ut att bli fint väder imorgon fm, jag och Pledians sticker ut och kör norr om stan. Jag kör sakta, Pledians som en galning, så möts vi upp i nån korsning emellanåt. Fler som ska med?

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Jag kör sakta, Pledians som en galning...
Oj, jag kunde aldrig tro att jag skulle få den stämpeln här! :)

Lite detaljer då:
Uppsamling McDonalds vid Rondellen, Truckvägen 22, Upplands Väsby kl 10, start ca en kvart senare. Vi tänkte oss en aktiv körning i ett sansat tempo, på de mindre vägarna i roslagen.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jag kanske hakar på om jag inte ligger kvar i sängen med en härlig bakfylla.

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Blir inge åka för mig, hojen har vält och tappat fotpinne och blinkers. =(

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Blir inge åka för mig, hojen har vält och tappat fotpinne och blinkers. =(

Välte den av sig själv eller har du klotat?? Det är bara att fixa fram en ny fotpinne och blinkers tills i morrn ju! Ska jag ringa sonen och höra om han har en liggande?

Jag kanske hakar på om jag inte ligger kvar i sängen med en härlig bakfylla.

Det väljer du ju i alla högsta grad själv:tummenupp Man KAN ha roligt utan sprit serru ;-)

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Välte den av sig själv eller har du klotat?? Det är bara att fixa fram en ny fotpinne och blinkers tills i morrn ju! Ska jag ringa sonen och höra om han har en liggande?

Rusar ner till MC-varuhuset nu, men ska sen till E-tuna på studentuppvaktning, åter sent i kväll, så det återstår att se om det hinns lösa. Hur svårt är det att byta fotpinne tro? blinkers kan väl anstå några dar tror jag.

Vet inte hur det gick i backen, grannen trodde den blåst omkull. Själv tror jag den inte orkade leva med tanken på att aldrig får skrapa fotpinne, och bestämde sig för att göra nåt åt det?? BMWar är känsliga varelser...

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
På min hoj behövs bara en hylsnyckel för att dra av bulten som håller fast pinnen, antar att det inte är så mycket krångligare generellt. Vilken verkstad som helst kan fixa dit en ny pinne i ett nafs.

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Rusar ner till MC-varuhuset nu, men ska sen till E-tuna på studentuppvaktning, åter sent i kväll, så det återstår att se om det hinns lösa. Hur svårt är det att byta fotpinne tro? blinkers kan väl anstå några dar tror jag.

Vet inte hur det gick i backen, grannen trodde den blåst omkull. Själv tror jag den inte orkade leva med tanken på att aldrig får skrapa fotpinne, och bestämde sig för att göra nåt åt det?? BMWar är känsliga varelser...

:D:D Jag tror också mer på det sistnämnda:tummenupp Lycka till!

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej

BMW är ju lite sömniga av sig så de lägger sig och vilar ibland. Gixxer går så ibland också. Såg en på Gotland Ring som var lite morgontrött.

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
BMW är ju lite sömniga av sig så de lägger sig och vilar ibland. Gixxer går så ibland också. Såg en på Gotland Ring som var lite morgontrött.

Jaha, är det så det går till? ;-) Bra då har jag nåt att skylla på om jag lägger min då?
PS.Hur kommer det sig att jag med min sömniga BMW mest såg dig i backspegeln i torsdags? Var det för att du ville ha span på mitt :arsele eller för att Hondan också tog sig en tupplur?
:krama

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Jaha, är det så det går till? ;-) Bra då har jag nåt att skylla på om jag lägger min då?
PS.Hur kommer det sig att jag med min sömniga BMW mest såg dig i backspegeln i torsdags? Var det för att du ville ha span på mitt :arsele eller för att Hondan också tog sig en tupplur?
:krama

Hade bara 95 oktan i tanken. Måste vara därför :va

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag kanske hakar på. Beror lite på vad kroppen säger. Jag vill åka men är lite begränsad för stunden....

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
BusAnna är på igen, ny fotpinne fixad, så vi ses imorrn.
Körde till Solna i en väldigt spännande pose, med höger fot nonchalant slängd över passagerarpinnen. Vogue liksom! *lol*

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Hmm då vet man vart man skall imorgon ifall man försover sig för rörken :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati