Kolla upp ägarna via regnumret istället (sms). Oftast går det att hitta rätt person via hitta.se (om man inte heter typ Kalle Svensson förstås).
Nackdelen är att man måste regga sig på den där skiten, my wallet eller vad det nu heter. Jag vägrar!
Offtopic men ja - Wywallet har fullständigt tagit kål på sms-köp för min del. Det gick från hyfsat många sms-köp (stadsbussar, kolla upp fordon med mera) till noll och inga sms-köp.
Varför blir hojarna lappade? Ser inte ut som om dom står i lastzonen? Eller är det chansare som inte pyntat parkering? Isåfall är det ju bara att skylla sig själv...
Jag har tänkt att det t.o.m är god sed att ställa sig på bredd för att ta så lite plats som möjligt, då man ändå inte sticker ut mer än en knapp bilbredd?Även om man får stå där hojarna var parkerade så får man väl inte ställa sig på tvärs? Man måste väl stå i "vägens förlängning"? De gäller naturligtvis inte MC-parkeringar.
lappfisor, samhällets avskum.
Offtopic men ja - Wywallet har fullständigt tagit kål på sms-köp för min del. Det gick från hyfsat många sms-köp (stadsbussar, kolla upp fordon med mera) till noll och inga sms-köp.
Varför blir hojarna lappade? Ser inte ut som om dom står i lastzonen? Eller är det chansare som inte pyntat parkering? Isåfall är det ju bara att skylla sig själv...
Absolut, men som sagt, jag vet inte om det är lagligt eller inte.Jag har tänkt att det t.o.m är god sed att ställa sig på bredd för att ta så lite plats som möjligt, då man ändå inte sticker ut mer än en knapp bilbredd?
lappfisor, samhällets avskum.
För att 8 av 10 blev mobbade som barn och nu ger dom igen med att bötfälla alla dom kan!För att
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|