2Wheeldrive
Nu kör vi!
Vad trodde du?
Att jag skulle ta dig på allvar?
Jag var väl dum och utgick från att du kunde argumentera för din idiotåsikt. Så fel jag hade på den punkten.Vad trodde du?
Kul med troll!Jag var väl dum och utgick från att du kunde argumentera för din idiotåsikt. Så fel jag hade på den punkten.
Svaret på din fråga om jag inte var trött på efterblivna människor;jo, och jag blev precis tröttare efter att ha skrivit till dig.
Kul med troll!
En nalle som kör moppe.
Ja och det är bra att du erkänner att du är dum! För om du vore smart så skulle du sitta hos en brud nu med en öl i näven! Sluta och skriv till mig för jag har inte bett om det, och behöver du sällskap så kan du googla in på nån dejtingsajt med din söta avatar och kanske få napp.
Alltså skärp dig nuTröttsam och grinig attityd du har. Ju mer du skriver desto mer korkad framstår du så det är nog läge att tagga ner lite.
Haha, sure, jag är dum, sluta gråta nu.Kul med troll!
En nalle som kör moppe.
Ja och det är bra att du erkänner att du är dum! För om du vore smart så skulle du sitta hos en brud nu med en öl i näven! Sluta och skriv till mig för jag har inte bett om det, och behöver du sällskap så kan du googla in på nån dejtingsajt med din söta avatar och kanske få napp.
Älskar SH:s moralkärringar
Ni tillför så mycket glädje på forumet
abethebabe
Nej, poliser är inte avskum. Dom kan faktiskt hjälpa medborgarna också
Det här är verkligen en bra spegling av hur självupptaget Sthlm har blivit. Resultatet av en lapplisa på en liten gata på Kungsholmen, läggs upp i Mc-relaterat isf i Sthlmsforumet. Detta på ett forum med medlemmar från hela Sverige, plus Norge, Danmark, Finland och Åland
Det är dags att flytta härifrån
Står att du är ifrån Stockholm/Bromma... tydligen var du inte med under parkeringsvaktsstrejken som var för några år sedan. Jag jobbade då på söder och det var fullständigt kaos. Helt omöjligt att komma ner till garaget på jobbet då folk sket i parkeringsförbud utanför porten.
Försökte stå efter gatorna... helt omöjligt det också. Fullständigt kaos. Och det bara under några dagars frånvaro av p-vakter. Hur hade det varit om det blev fritt att parkera hur man vill, var man vill, när man vill?
P-vakterna är till jävligt stor nytta för medborgarna.
Jävla moralkärring... Komma här med vettiga argument...Står att du är ifrån Stockholm/Bromma... tydligen var du inte med under parkeringsvaktsstrejken som var för några år sedan. Jag jobbade då på söder och det var fullständigt kaos. Helt omöjligt att komma ner till garaget på jobbet då folk sket i parkeringsförbud utanför porten.
Försökte stå efter gatorna... helt omöjligt det också. Fullständigt kaos. Och det bara under några dagars frånvaro av p-vakter. Hur hade det varit om det blev fritt att parkera hur man vill, var man vill, när man vill?
P-vakterna är till jävligt stor nytta för medborgarna.
Jävla moralkärring... Komma här med vettiga argument...
Troll brukar vara de som sprider substanslös dynga utan att kunna backa upp eller argumentera för dem.Ja tyvärr så sticker jag ut och tillhör den "lilla" och ovanliga skaran som inte gillar lapplisor
Det är roligt med folk som egentligen inte ens är intresserad av att köra hoj, utan skapar ett trollkonto på ett forum för att starta diskussioner om vad andra tycker och tänker! Tråkigt för dig att vi har yttrandefrihet i Sverige det vill säga att du får forsätta trolla här på forumet hur mycket du vill
Troll brukar vara de som sprider substanslös dynga utan att kunna backa upp eller argumentera för dem.
Jag har argumenterat för mig. Har du?
Du kan när som helst börja argumentera för din sak, men du kör istället med all trollsnack, hihi, thihi och beter dig som en fjortis kort och gott.
"HATA LAPPLISOR, DE ÄR AVSKUM, BU BU BU, ALLA SOM SÄGER EMOT ÄR MORALKÄRRINGAR, TÖNTAR, TROLL, IDIOTER, MAN MÅSTE HATA LAPPLISOR FÖR DE ÄR SVIN SOM LAPPAR"
Man kan ju nästan tro att denna avsky för lapplisor grundas i en tidigare, oerhört traumatiserande, erfarenhet. Du kanske vill visa på en docka var en lapplisa tog på dig när du var grön och ny på din moppe?
Jag valde ut det enda i ditt inlägg som antydde på att du hade hjärnaktivitet att tala om, resten var ändå bara sånt skit som du sprider i alla dina inlägg, i alla trådar och hela tiden.Inte för att dom inte behövs för det gör dom verkligen! Men man måste ju inte gilla dom för det!
StackareJag valde ut det enda i ditt inlägg som visade på att du har hjärnaktivitet att tala om, resten var ju ändå bara sånt skit du sprider i alla dina inlägg, i alla trådar och hela tiden.
Jag har inte sagt att du måste gilla dem, utan att ditt första resonemang om brott är feltänkt och andra har försökt få in det i ditt tjocka huvud att lapplisor behövs. Ingen har sagt att du måste gilla dem. Klarar du inte av argumentationer så bör du kanske knipa käft innan du kommer med idiotpåståenden, för folk kommer alltid reagera och svara och då sitter du som ett fån och kastar thihi, hihi, troll o annan dynga runt dig i hopp om att folk ska sluta skriva. Dumbass
nej nej, ingen fara, jag vet att detta är ett forum.Stackare
Du svarar tillbaka med mitt svar till dig, alla mina trådar och inlägg är dåliga hela tiden bla bla bla
Sen så började du med personpåhopp som du var emot senast igår.
Sen så bad du mig att knipa käft och inte komma med idiotpåståenden Var det inte du som var mogen och kunde argumentera? Eller fick jag dig att sjunka till din rätta nivå? Ett troll som gömmer sig bakom sin skärm.
Skärp dig nu gosse, du behöver inte bli arg på riktigt. Detta är bara ett forum
Det är bara för att jag inte tar troll på allvarnej nej, ingen fara, jag vet att detta är ett forum.
Man måste ju prata med folk på deras nivå för att de ska förstå
Du klarade ju inte av att diskutera med någon, inte bara mig, i denna tråd, på en vettig nivå, så då är det ju bara alternativet att anpassa sig.
Ungefär som när man leker med ett spädbarn, man kryper på golvet, leker tittut, llrar med dem och har sig.
Tittut!
Tittut!Det är bara för att jag inte tar troll på allvar
Dessutom så tjänar jag mer än dig, är längre än dig och kör ifrån dig så jag behöver inte diskutera med dig
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|