Men du gör ju det. Jobbigt att erkänna verkar det som.Vad är det du vill att jag ska be om ursäkt för? Att jag fortfarande inte gillar SD?
Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
Men du gör ju det. Jobbigt att erkänna verkar det som.Vad är det du vill att jag ska be om ursäkt för? Att jag fortfarande inte gillar SD?
Men du gör ju det. Jobbigt att erkänna verkar det som.
Du skriver supermycket men innehåll är lite skralt.Jahadu. Jaja, vi säger väl det då. Om det gör dig gladare. Verkar väl mest lite onödigt att erkänna något man inte står för men jaja...
Däremot kom jag på en sak till som jag inte gillar med SD! Det här med att man, om man tidigare uttryckt sig SD-kritiskt, inte får ta SD i "försvar" när sossarna beter sig politiskt ovärdigt, för då ska man be om ursäkt som den kappvändare man tydligen är... Antingen är du med oss, eller så är du mot oss. Typ så
Det finns en hel del saker jag inte gillar med SD. En del av det handlar om den politik de för, och en del handlar om helt andra saker. Men jag har inga problem att medge att en en del av deras idéer är vettiga. Det har jag å andra sidan aldrig haft, jag har aldrig gått åt rakt motsatt håll bara för att SD propagerat för en viss sak. SD har till exempel alltid förespråkat minskad invandring och fungerande integration, jag har aldrig tyckt något annat och jag har heller inte kritiserat SD för det. Men det har väl inte med SD som parti att göra? De har väl inte patent på den idén? Förstår inte riktigt hur det innebär att jag "För SDs politik" när jag ger uttryck för mina egna politiska tankar och åsikter... Är det förbjudet att tycka att SD har rätt i vissa frågor om man inte röstar på dem?
Däremot har jag absolut uttryckt mig SD-kritiskt i fråga om vissa saker, och i fråga om en del saker ställer jag mig fortfarande kritisk. Bland annat i fråga om partiets hantering av vissa partimedlemmar, deras inställning till EU och så vidare. Sen har deras generella kampanjton aldrig tilltalat mig, de har i vissa fall uttryckt sig klumpigt eller aggressivt på ett sätt som gjort att jag inte känt för att lägga min röst på dem. Personliga preferenser helt enkelt. Tidigare har jag kanske gett mer uttryck för mitt missnöje med en del av SDs förehavanden, något som jag inte känner ett lika stort behov av längre. Är det det jag ska be om ursäkt för, att jag inte hackar på dem på samma sätt som förr? Det kan väl dels ha att göra med att de förändrats som parti, det kan jag absolut medge, men också för att jag helt enkelt inte orkar längre Men nu senast hörde jag att de inte längre propagerar för EU-utträde, vilket ju är bra för dem. Då blir det kanske plötsligt bättre i mångas ögon vilket kan gynna dem i nästa val. Gör de lite fler förändringar kanske till och med jag kan tänka mig att rösta på dem. Men vi är inte där riktigt än.
Du skriver supermycket men innehåll är lite skralt.
Ja vi gör väl det, jobba på med din osäkerhet i dina åsikter så vi andra slipper agera terapeuterVi säger väl så då
Ja vi gör väl det, jobba på med din osäkerhet i dina åsikter så vi andra slipper agera terapeuter
Ja, jag är ganska trygg i min politiska hemvist. Önskar dig samma självkänsla när du blir stor.Jag hör vad du säger och tar det till mig. Du är ju ändå den obestridde experten i de här frågorna...
https://nyheteridag.se/s-politiker-i-husvagnsslagsmal-polisen-avfardar-politiska-motiv/
Fniss, så typiskt S
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring