Jo, Comviq
De har idag blockerat mig från att kommentera och gilla saker på deras sida, och de har dessutom systematiskt utplånat varenda inlägg och kommentar jag skrivit till dem oavsett om det jag skrivit brutit mot deras regler för kommentarsinnehåll eller ej
Så mycket var uttrycksfriheten värd...
Extra roligt blir det när man betänker att dagens tema för deras lilla kampanj är sanning, våga vara ärlig. Själva skriver de i sina kommentarer att "vi har bara tagit bort inlägg som innehåller spam, länkar till andra sidor, stötande innehåll, rasistiska budskap eller personliga påhopp" vilket inte stämmer in på mina inlägg, så ärligheten var visst inte värd så mycket den heller
"Alla åsikterna hade lika rätt att uttryckas, men vissa åsikter hade lite likare rätt än andra"
-Comviq 2017
View attachment 435520
Som ni kan se så har de blockerat mig från att skriva och gilla, och dessutom tagit bort min kommentar. Sitt svar till mig finns dock kvar, som bevis för att där stod något skrivet av mig innan. De tackade mig till och med för hjälpen, så man kan ju undra hur stötande det inlägget egentligen var...
View attachment 435519
Aviseringarna för händelser i mina gamla inlägg och kommentarer är kvar...
View attachment 435521
Men inte tillgängliga, åtminstone inte för mig