saker ni släpat hem på fyllan

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Min gammla lya i s-vall var den som vi oftast hamnade på efterfest i efter blöta kvällar, och förutom damer så har jag hittat:
Blommor / Träd i varierande storlek. Vägkoner med sådan där lampa som blinkar (otroligt enerverande när man försöker sova). Gatstenar modell större. Glas. Vägskyltar. Flaggor. Mao, hela faunan av vad som förväntas. :rolleyes:

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Vägkoner och cyklar är ju klassiker, det har väl alla släpat iväg med?

Det var någon som stängde av hela Drottninggatan i Helsingborg med parkbänkar och blinkfyrar så polisen fick ingripa....... :rolleyes: Morgonen därpå hade jag en väldig minneslucka, undrar om det finns ett samband?

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
bensinmacks flaggor , vägskyltar , cyklar , medmera
polaren gick steget längre och knuffade ikull en vägskyllt med stång och hela cementklumpen som han senare släpade med sig hem :va
fråga mig inte va han skulle ha den till men den står i hans föråd nu.

SuperMicke

█ █ █
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Sörmland
En kundvagn från ICA är väl det största jag har släpat in i fyllan. Sen är det mest småprylar typ, McDonaldsbrickor, åtskilliga glas, en "parkering förbjuden"-skylt, en "infart förbjuden"-skylt. Lyckades nästan få med mig en biljardkö hem en gång också, men den stack upp ur brallerna, så krogvakten såg det.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Just ja, fick med mig alla planscher från en av H&Ms första underklädeskampanjer. Den med Anna Nicole - när hon fortfarande så ut som en människa. De planscherna ligger snyggt ihoprullade på vinden nu. De kommer säkert bli värda en massa stålars om några år. Får jag ett bud?

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Starstriker skrev:
Vad skulle du ha den till?

alla har väl hört talas om nån kompis kompis kompis som försökt ragga upp tjejer på krogen genom att påstå att han är gynekolog?
han skulle ju verkligen kunna göra det å ha stolen hemma. :D

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
En blond peruk, en bagarmössa, en sverigehatt, en rosa cowboyhatt.....

Verkar som jag får någon slags fyllefetish på huvudbonader när jag är full :va

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Senaste var ett par enorma vägkoner som jag o en polare satte på huvet (fick jag sen höra, förklarade alla bulor) sen spärrade vi av min gata.. körde inga bilar där på 4dagar :hihi

En polare tog med sig en helvettes massa vindrutetorkare hem efter en utekväll utomlands :fatta!

flinga

Det Är Inte Snön Som Faller
Gick med
26 May 2005
Hoj
Monster 696
En julgran!

Efter ett par dagar rasade all barr...antagligen ett straff för att jag inte betalade för den.

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
flaggor, postlåder, vägkoner, vägskyltar, parkbänk, glas, blomsterlåda, rullstol (som låg i en fontän) m.m.

Rullstolen var väldigt praktisk när man var bakfull för att ta sig runt i min 48 kvm stora lägenhet. Sedan efter någon vecka lämnde vi tillbaka till sjukhuset som blev väldigt glada att vi hade hittat den.

Trötter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
på gång
Vägskylt har man fått hem ett par, koner och alltmöjligt, gb-gubben, flaggor från bensin mackarna, kundvagnar, från både Ica och Arlanda, (vete fan hur vi fick hem vagnen från Arlanda... ), lite allt möjligt har man fått hem, vi har bytt placeringar på vägskyltar, satte en kör sakta lekande barn på motorvägen och tog 110 skylten hem till polarn i Åkersberga.., det är bara lite vad vi har fått hem..

Tompa08

Wannabe....
Gick med
7 Jul 2005
Hoj
just nu på jakt.....
Vaknade upp en morgon med en 2 meters indianstaty gjord av trä brevid mig i sängen.... :rofl :fyllisar
Har än idag ingen aning om var den kommer ifrån så om det är nån som saknar en 2 meters indian i trä så är det bara höra av er!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Det har blivit en hel del grejer. Flaggot, Glas, askfat, blommor, en cobra telefon å lite annat. Men den klassiska GB gubben har det blivit flera varianter av.. En av dem hade jag alvarliga problem att bli av med då den var säkert 270 hög. Ingen aning om var jag hittade den. Har aldrig sett en så stor vare sig förr eller senare. Ställde dock ut den utanför huset sent en natt och sedan var den borta.. Antagligen nått annat fyllo som släpat iväg med den. :hihi

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring