saker ni släpat hem på fyllan

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Tompa08 skrev:
Vaknade upp en morgon med en 2 meters indianstaty gjord av trä brevid mig i sängen.... :rofl :fyllisar
Har än idag ingen aning om var den kommer ifrån så om det är nån som saknar en 2 meters indian i trä så är det bara höra av er!

vi behöver nog bildbevis för det

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
en 1 meters krukväxt modell större, som va full med löss
transportmedel på 2 hjul har kommit med ett par st..

IronMike

Guest
En kundvagn sist man va ute och borsta.. polaren skjutsa hem mig med den =)

Mcbrud

Guest
En sugga i betong formad som en lax.... vette sjutton hur vi fick hem den men när jag vaknade dagen efter hos en kompis så låg den bredvid mig i sängen...

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Harmon Rabb skrev:
Då jag aldrig varit påverkad av alkohol i hela mitt liv måste svaret bli nej.
Tråkigt liv du måste haft, eller är du en sån som tycker du är duktig och inte dricker sprit, men röker typ hash i stället?

Jaja, man lever som man vill!

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Det är väldigt många som "inte kommer ihåg nåååånting"
Det hävdar jag är tjurskit. Ganska ovanlig företelese att man aldrig kommer ihåg nått alls efter en fylla.. Kanske är så att dte är lite ballare att man "var så full så man inte kommer ihåg nått" vad vet jag..

Jag menar, skulle man vara så fuckad att man bär hem en rostig Opel och lägger den i soffan typ, men inte kommer ihåg nått? yea right..

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Hultan skrev:
Det hävdar jag är tjurskit. Ganska ovanlig företelese att man aldrig kommer ihåg nått alls efter en fylla.. Kanske är så att dte är lite ballare att man "var så full så man inte kommer ihåg nått" vad vet jag..

..
Tja minnesluckor är enl. mig förbannat vanligt och likaså mycket vagt minne av saker.
Råkar du inte ut för sånt så får man väl gratulera eller nåt.

Men givetvis förstår jag att en del tycker det är bekvämast att inte minnas något, eftersom minns man inget har det ju aldrig hänt.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Hultan skrev:

Jag menar, skulle man vara så fuckad att man bär hem en rostig Opel och lägger den i soffan typ, men inte kommer ihåg nått? yea right..

Man kan varit så full så att man inte komma ihåg nånting men sakta men säkert brukar det alltid återvända. Ifall jag har varit så full så brukar jag säga att jag såg kvällen i stillbilder ungefär. Man kommer oftast ihåg till slut.

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Hultan skrev:
Tråkigt liv du måste haft, eller är du en sån som tycker du är duktig och inte dricker sprit, men röker typ hash i stället?

Jaja, man lever som man vill!

Alltid lika trevlig med människor som har förutfattade meningar. Inte heller tar jag några droger. Faktum är att jag inte snusar eller röker heller. Om du anser att det är lika med ett tråkigt liv får det stå för dig. För mig består livet av mycket mer- och för att svara på din fråga så anser jag inte att jag på något sätt är bättre än andra människor med de val jag gjort. Att andra människor väljer att ta alkohol, droger och annat är helt upp till dem. Vad jag däremot inte anser vara ok är när man under sitt "rus" får för sig att man ska hoppa på biltak, krossa rutor, sparka på lyktstolpar eller som några här i tråden ta med sig inventareier från krogar och restauranger, "låna" cyklar eller stjäla vägskyltar. Jag tycker det är lågt. Det var därför jag ställde frågan om någon skämdes för sina handlingar. Men det verkar ingen reflekterat över.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Mjo, ibland släpar man ju hem saker som man inte har någon aning om vart man fått tag i dem :rolleyes:

Bland annat en skiftnyckel, tre telefonkataloger (från Arvidsjaur), en Zeunertzflagga, lite gatstenar, ett par shotsglas, ett gäng skyltar, ett plektrum, någon stor grej i metall som jag hittade på en bangård (ser ut som en stoppkloss för tåg ungefär) etc.

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
...saker man "lånat" på fyllan .....

GB glass gubbe i plast 3meter hög
3*4meter kinamatta (dyblöt)
Diverse plastvimplar från butiker .....
Kundvagn
110 skyltar
Gäller ej MC skyltar

+ standardsakerna som askfat och ölglas .....

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 625 SXC
En fyra meter hög julgran som jag och en polare lyckade övertala en taxihchaufför att ta med i bilen. Diverse glas och askkoppar, en leksakssabel i plast. Dessutom de flesta av mina flickvänner och en del tjejjer man önskar att man inte kom ihåg :rolleyes:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Gick ut en morgon till hissen i ett lägenhetshotell som vi bode på, hittade en halvsmält snögubbe, svor först över tilltaget, sen började saker och ting falla på sin plats :huvet

pininfarina

"Har du käpps påräj?"
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
kolfiberetta
Hmm...

2st kalksten 50x40x15
1st övergångställskylt :kocko (Hoppas ingen blev lidande av den)

Det är ju en sak att bära hem stenarna, tunga o otympliga.. men frågan är vad folk ska ha tänkt när man kommer gåendes med en sån jävel o joddlar på nån fylleramsa :va :hihi

Skyltens ursprungliga hem hittade jag en vecka därefter nån kilometer hemifrån... Tror nog att även den skapade flertalet dömande blickar :hihi

[Mulle]

Känner mig yngre än vad jag är ;-)
Gick med
20 Oct 2004
Hoj
Bygger Trike
I början av min kariär som festprisse så var det galna upptåg som gälde. Vi bytte flaggor på stadens tak, Så SEB fick Konsums flagga och tvärt om m.m.
Men fan, när man vaknade upp så hadde dom bytt tilbaks igen :huvet
Annars så har jag förmågan att hitta en öppen cykel så man vinglat hem på.

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Edit: Alldeles för långsam.

Lägger till ett höjdarfynd istället. Vi hade med oss boken "Sättet att tillhopa gå", en sammanställning av anteckningar från föreläsningar av Carl von Linné på temat sexuallära, hem en kväll. En riktigt, riktigt gammal upplaga dessutom. En höjdare som gav många glada högläsningskvällar i korridorköket! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...