Markus skrev:2435669Men är inte han kvar? Jag tänkte ta med bmwjohan också men han är ju här titt som tätt.
Jo, men det var en dryg månad sen sist. Inte som back in the days.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2343712&postcount=33
Markus skrev:2435669Men är inte han kvar? Jag tänkte ta med bmwjohan också men han är ju här titt som tätt.
mb skrev:2435879Lugn bara. De återfaller
Åja, jag minns allt ett antal inlägg i min gästbok och PM-låda, där du undrade vart jag tagit vägen. Nu är jag här, men i tråkigare version. Kan pga tidsbrist inte lägga ner min själ på några diskussioner längre.Markus skrev:2435915Ja, men alla var inte lika saknade.
HanneZ skrev:2435685Mingves
Solid snake skrev:2435709Så var det nog, det var ju ett tag sen om man säger så.
skoteridioten skrev:2436722bmwjohan verkar ha lugnat ner sig och sladdar dagligen runt i 160km/h med sin 660 i supermotard/offroad-delen här på forumet
Mingves aka Vad toppar er 660? En klassiker.
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=86478
Markus skrev:2436837Jag vet inte om han är tillbakadragen för jag kommer inte ihåg vad han hette, typ "Mcpojke-25", han hade en S:t Benner (eller vad de nu heter) som avatar och var jättearg förra sommaren efter en samåkning, det var så jävla bra.
Dee_cati skrev:2436949Seizure Later och Ravetrancer. Rejvis ....
det hoppas jag, för du vet att jag älskar digChrille skrev:2437274Fan jag har blivit kalkad. Rejvis såklart! Killen man bara måste älska ....eller nåt.
FreddaGädda skrev:2437452Varför har Roller inte skrivit sen 15:e augusti när han i genomsnitt har skrivit över tre inlägg varje dag?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|