Saknade medlemmar

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Paradoxy skrev:
2437479 Ungefär lika mycket som RF_Racing.

Tolka det som du vill :tungan

tru dat. Hela kamratpostgenerationen med ett bra mycket större självbekräftelsebehov än förmåga att skriva bra inlägg är bara.....

trist.

sandstream

Guest
Trist att så många av er här i OT-forumet verkar ha så litet intresse av hojar.
Vi saknar er i de "riktiga" delarna där ni kan hjälpa till att liva upp lite :tummenupp

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
sandstream skrev:
2440115 Trist att så många av er här i OT-forumet verkar ha så litet intresse av hojar.
Vi saknar er i de "riktiga" delarna där ni kan hjälpa till att liva upp lite :tummenupp

Va snackar du om..OT :yoparty :rolleyes:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
sandstream skrev:
2440115 Trist att så många av er här i OT-forumet verkar ha så litet intresse av hojar.

Ska man vara ärlig så är det väl märkligt nog där fuckohalten är högst, otroligt många frågor om exakt samma sak, mycket knappt skrivkunnigt folk, tjafs om vad som är ballast - sportbil eller sporthoj, nä - jag fortsätter här och smygtittar i Mc-delen istället. För övrigt kan man ju ha stort mc-intresse utan att känna behov av att skriva om det dagarna i ända. :)

Lartes skrev:
2439604 Skönt att höra att man är saknad :mad:

Inbilla dig inget. :mad: :mad:
Sälj hojen istället. :mad: :slicka
Trodde du var hemvärnsmannen på Åkerbyvägen. :mad:
Hörs sen. :mad:
Ska jag köra ifrån dig igen förresten? :mad: Du kan välja väg. :mad:

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Va hette den snubben som starta popnit tråden? han va ju i klass med mingves. Fast mingves kunde en hel del om båtar har jag för mig :)

Men det är många sköna som man saknar. Och visa har slutat vara sköna som iron mike, hans kvart i två funderingar va ju bara för sköna :hihi Fast de va änge sen han spotta ur sig något skönt nu. :(

Solid snake

Guest
Jag saknar RF_Racing, även om han finns kvar som Rock n Robin så är det inte samma sak.

Paradoxy

Guest
Solid snake skrev:
2440660 Jag saknar RF_Racing, även om han finns kvar som Rock n Robin så är det inte samma sak.

Faktiskt. RF var den roligaste av hans fyra eller fem olika användare.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
sandstream skrev:
Ich bin über alles!!! :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
sandstream skrev:

Du behöver inte göra dig speciell bara för att du skriver en massa i dessa forum. För oss som har varit med från början så har vi skrivit mer än tillräckligt i dessa forum, långt innan överflödiga diskussioner fanns.
Jag saknar ett forum för oss som har varit med från första början, från dagen då Swedie skrev på potatoes forum att vi skulle pröva hans nya sida eller hur det nu var :)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
morlock skrev:
2440601 Jag saknar P-E. Han gjorde intelligenta och genomtänkta inlägg...

Jag tänkte ta med honom bara för hans storslagna sorti, avregga sig för att bli kallad bortskämd och aldrig komma tillbaks. :tummenupp

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka