Samåkning för 125cc i Göteborg

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Zarrell, du ska ju försöka efterlina denna hojen: http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=170454&d=1163053316
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=170464&d=1163054393

Sjukt snygg:Bugar Fast för att inte kopiera allt för mycket från hans modifiering så kan du ju ha svart plast ist, satan va nice den hade blivit:yoparty

Btw, nån som vill köra senare idag?

Jag vet den är skit cool, den var tydligen en gul cross DRZ innan så han har lagt ut rätt mycket pengar på att motard kitta den och byta alla kåpor, plus att han bytt massa motor delar läste jag. Det jag ska göra är sätta på feta krashpuckor, sätta på ett slipon och kanske även byta framlampa så småningom. Kanske även sätta på lite feta dekaler som hojen på bilden :yoparty

Jag ska nog köra lite idag, ska ner och byta drivpaket och sätta på nya däcken på xr'n först.

Grattis till nya hojen. Tycker den är jätte fräck.:)

Tack tack :)

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Sådär, bytt drivpaket och nya däck också:yoparty . Får köra lite lungt nu o slita in däcken :D

Bifogat

• P5240499.JPG
    P5240499.JPG
    220 KB · Visningar: 40
  • P5240498.JPG
    P5240498.JPG
    128.6 KB · Visningar: 48

Gazza

Gazza
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
CBR 600 FS - 02
Sicken dag!?

Tack för hjälpen alla! Gick ju lite för fort där borta:huvet !!! Men allt e ok förutom att hojen kanske behöver en liten ansiktslyft?!:va . Har lite svårt o hitta här, men kan ngn säga var man ska vända sig om man behöver lite MC-delar?? Blocket har inget för cbr 600 fs 02.

Nima

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
[YOUTUBE-ID]zJ4EpQZ0GzE[/YOUTUBE-ID]

Har downie vart ute på sjön och lämnat mcn:D :tuttar

Förlåt, kunde inte låta bli:näsblod :rolleyes:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ja, inte är det då jag som är på klippet. kanske är självaste inläggsskribenten själv som är "ute och seglar", vad vet jag:rolleyes:

plockade ut insattserna idag från ljuddämparen, satan vikket ljud hojen fick, satte dock tillbaka dem pga, orkar inte med föräldrarproblem.
rensade dock baken på hojen, men skyllten sitter lite knepigt för tillfället, men det får vara en tillfällig lösning, tack för hjälpen, limez!

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
plockade ut insattserna idag från ljuddämparen, satan vikket ljud hojen fick, satte dock tillbaka dem pga, orkar inte med föräldrarproblem.
rensade dock baken på hojen, men skyllten sitter lite knepigt för tillfället, men det får vara en tillfällig lösning, tack för hjälpen, limez!

Ja jävlar vad gött den lät, som en riktig motard :yoparty ! Kändes som att det blev lite mer flås i den också:tummenupp Ska försöka fixa fram filmerna:) :tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Får se om jag hinner idag, troligen inte:( Men imon, eller Onsdag då jag i princip är ledig:tummenupp
Får även försöka fixa klart skyltet och det...

Ok, men imorgon är det ju studentfest! Men ta med dig skiten dit så kan vi fixa det där!:) Är ju bara 3 insexskruvar på varje pipa:tummenupp

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ok, men imorgon är det ju studentfest! Men ta med dig skiten dit så kan vi fixa det där!:) Är ju bara 3 insexskruvar på varje pipa:tummenupp

Hehe, vi kan använda motorljudet som alternativ techno:hihi:tummenupp

Aha, undrade först va du menade med "studentfest" för du är ju så liten fortfarande:7peta men det är den hos blomman, eller?

Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Hehe, vi kan använda motorljudet som alternativ techno:hihi:tummenupp

Aha, undrade först va du menade med "studentfest" för du är ju så liten fortfarande:7peta men det är den hos blomman, eller?

Haha, ja visst!

Ja, det var Blommans fest jag menade:tummenupp Ta med dig de "minsta" insattserna och en insexnyckel som passar så fixar vi det där! Lite festmek:yoparty Tar ju max 5 minuter, om jag gör det vill säga, en halvtimma om du ska göra det :rolleyes: :) Eller så sliter du dig och kommer till mig i kväll så kan du ha lite mer högljudda pipor i kortegen imorgon, om du ska åka med i den vill säga :) :tummenupp

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Haha, ja visst!

Ja, det var Blommans fest jag menade:tummenupp Ta med dig de "minsta" insattserna och en insexnyckel som passar så fixar vi det där! Lite festmek:yoparty Tar ju max 5 minuter, om jag gör det vill säga, en halvtimma om du ska göra det :rolleyes: :) Eller så sliter du dig och kommer till mig i kväll så kan du ha lite mer högljudda pipor i kortegen imorgon, om du ska åka med i den vill säga :) :tummenupp

Kan inte komma till kortegen, måste till skolan:argpådato :huvet vadå 30 min om jag gör d:mad: men du, kan du ta me dig inswxnyckel, vettefan om jag har nån som passra, mina verkasr ha blivit insektsnycklar o fått ben o vingar...:va sedan så vet jag inte vart hon bor heller:va

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kan inte komma till kortegen, måste till skolan:argpådato :huvet vadå 30 min om jag gör d:mad: men du, kan du ta me dig inswxnyckel, vettefan om jag har nån som passra, mina verkasr ha blivit insektsnycklar o fått ben o vingar...:va sedan så vet jag inte vart hon bor heller:va

Aha, ok.
Ja, jag tar med mig den lille jäveln om jag kommer ihåg vilken det var.
Det finns vägbeskrivning i "Valborgs-tråden":tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...