haha va ute o körde idag så sprängdes däcket på ett släp som körde framför mig =) sen fatta skiten eld och idioten körde in på en bensinmack!
BTW jag fyller år idag!![]()
haha det e ju kärna macken några kilometer från mig
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Grattis
haha va ute o körde idag så sprängdes däcket på ett släp som körde framför mig =) sen fatta skiten eld och idioten körde in på en bensinmack!
BTW jag fyller år idag!![]()
Zarrell, du ska ju försöka efterlina denna hojen: http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=170454&d=1163053316
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=170464&d=1163054393
Sjukt snyggFast för att inte kopiera allt för mycket från hans modifiering så kan du ju ha svart plast ist, satan va nice den hade blivit
Btw, nån som vill köra senare idag?
Grattis till nya hojen. Tycker den är jätte fräck.![]()
Tack för hjälpen alla! Gick ju lite för fort där borta!!! Men allt e ok förutom att hojen kanske behöver en liten ansiktslyft?!
. Har lite svårt o hitta här, men kan ngn säga var man ska vända sig om man behöver lite MC-delar?? Blocket har inget för cbr 600 fs 02.
Nima
plockade ut insattserna idag från ljuddämparen, satan vikket ljud hojen fick, satte dock tillbaka dem pga, orkar inte med föräldrarproblem.
rensade dock baken på hojen, men skyllten sitter lite knepigt för tillfället, men det får vara en tillfällig lösning, tack för hjälpen, limez!
Den lät inte som en Funmoto, den lät som en Supermoto![]()
Precis!![]()
![]()
Men kom hem till mig ikväll så provar vi med dom andra insattserna
![]()
![]()
![]()
Får se om jag hinner idag, troligen inteMen imon, eller Onsdag då jag i princip är ledig
Får även försöka fixa klart skyltet och det...
Ok, men imorgon är det ju studentfest! Men ta med dig skiten dit så kan vi fixa det där!Är ju bara 3 insexskruvar på varje pipa
![]()
Hehe, vi kan använda motorljudet som alternativ techno
Aha, undrade först va du menade med "studentfest" för du är ju så liten fortfarandemen det är den hos blomman, eller?
Haha, ja visst!
Ja, det var Blommans fest jag menadeTa med dig de "minsta" insattserna och en insexnyckel som passar så fixar vi det där! Lite festmek
Tar ju max 5 minuter, om jag gör det vill säga, en halvtimma om du ska göra det
![]()
Eller så sliter du dig och kommer till mig i kväll så kan du ha lite mer högljudda pipor i kortegen imorgon, om du ska åka med i den vill säga
![]()
![]()
Kan inte komma till kortegen, måste till skolan![]()
vadå 30 min om jag gör d
men du, kan du ta me dig inswxnyckel, vettefan om jag har nån som passra, mina verkasr ha blivit insektsnycklar o fått ben o vingar...
sedan så vet jag inte vart hon bor heller
![]()
Ska den wheelande bögen dit oxå![]()
Förhoppningsvis kommer han. Så jag kan åka med i kortegen![]()
![]()
Men ta de kortaste insattserna, så mullrar det gött![]()
Nuff me OT här i tycker jag![]()
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |