Samåkning för 125cc i Göteborg

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Vad dött det var här då. Jag bryter mot mitt tidigare inlägg o berättar ist om dagens roliga(?) händelse, satt vid en dator i skolan o surfade, o försökte skriva lite på ett skolarbete, varpå jag med foten råkar dra ut kontakten till datorn, vilket leder till att inte bara min dator stängs av, utan även en tjejs dator som satt brevid, jag sätter in den utdragna kontakten igen och min dator startar upp igen där den var innan jag råkade dra ut kontakten, alltså med mitt arbete o internetsidorna öppna, datorn startades alltså inte om:va

Tjejens dator däremot, där så startade datorn om helt, varpå jag frågade: "hade du sparat ditt arbete?" svar: "nä" :rodnar Så kan det gå när man inte håller benen rätt på golvet:D

Så kan en dag i mitt liv se ut:rolleyes:

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
Vad dött det var här då. Jag bryter mot mitt tidigare inlägg o berättar ist om dagens roliga(?) händelse, satt vid en dator i skolan o surfade, o försökte skriva lite på ett skolarbete, varpå jag med foten råkar dra ut kontakten till datorn, vilket leder till att inte bara min dator stängs av, utan även en tjejs dator som satt brevid, jag sätter in den utdragna kontakten igen och min dator startar upp igen där den var innan jag råkade dra ut kontakten, alltså med mitt arbete o internetsidorna öppna, datorn startades alltså inte om:va

Tjejens dator däremot, där så startade datorn om helt, varpå jag frågade: "hade du sparat ditt arbete?" svar: "nä" :rodnar Så kan det gå när man inte håller benen rätt på golvet:D

Så kan en dag i mitt liv se ut:rolleyes:

lite värre när jag och en polare satt på bilskolan och gjorde moppe grejerna, några sitter och gör slutprovet för eu-kortet när min kompis börjar leka lite med fötterna och kommer åt strömbrytaren så alla får göra om allt dom gjort den tiden dom har suttit vid datorn. :huvet :D lite små komiskt va det iallfall, fan va några lacka ur :mad: :tungan

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
lite värre när jag och en polare satt på bilskolan och gjorde moppe grejerna, några sitter och gör slutprovet för eu-kortet när min kompis börjar leka lite med fötterna och kommer åt strömbrytaren så alla får göra om allt dom gjort den tiden dom har suttit vid datorn. :huvet :D lite små komiskt va det iallfall, fan va några lacka ur :mad: :tungan

hehe, väldigt vad sådanahär råka-dra-ut-sladden-till-datorhistorier det dök upp.

Din historia påminner om när en i mitt innebandylag skrev upp för teorin för b-behörighet han berättade att följande hade hänt under provet: det var en kille som klarade sitt prov, då reste han sig upp o skrek "YES!!!" men råkade samtidigt stöta till datorbordet så att det blev glapp i kontakten och en som satt o skrev sitt prov fick error på skrämen o fick börja om från början:crash

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag har ändå gjort den värsta dra ur sladden grejen:D

på våran skola har vi en mongodatasal som jag inte fattar hur den funkar... men iaf. det sitter ett säkringsskåp i salen brevid (som heter sal 43) brevid den salen ligger en öppen datasal som heter 43G.

vi hade ingen lärare i sal 43 å hade inget å göra så vi börja pilla på säkringsskåpet... undra vart alla såna här går:va ääh vi provar å slå av så märker vi vad som händer. hepp inte ett skit:va de va konstigt... skit samma tänker vi och sätter oss å gör nåt annat. efter ett par sekunder kommer först den dataansvariga in och är helt vansinnig och undrar om någon har pillat på skåpet. vi ba näe?:rolleyes: ytterliggare ett par sekunder senare kommer ett par killar med icke svenskt ursprung in och är ännu argare och undrar vem fan de va som stängde av strömen och predikade om att den som gjort de skulle dö och allt vad dom pratar om...

Summan av kademumman var alltså att proppskåpet som satt i sal 43 gick till datasalen brevid som heter 43G. jag slog alltså av strömen för alla stackars samhällare som satt och höll på med nåt jävla arbete:D

fan va vi har garvat åt de efteråt:rofl

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag kan medela att jag lämnat in hojen på verkstad idag! Blir "försäkrings-besiktning" under veckan troligtvis. Sen får vi se vad det landar på, och vad som är skevt :) :rolleyes: Blir så jävla förbannad på bonnafan... han har indirekt stulit över en månad av min säsong... Den finaste månaden på länge dessutom:huvet :mad:

Kan ju glädja mig med att jag har sparat bensinpengar... men den jävla självrisken på 6000 är jobbig... hoppas att dom löser in hela jävla skiten...

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Skön historia där, t4pp3r:D :tummenupp

Jag kan medela att jag lämnat in hojen på verkstad idag! Blir "försäkrings-besiktning" under veckan troligtvis. Sen får vi se vad det landar på, och vad som är skevt :) :rolleyes: Blir så jävla förbannad på bonnafan... han har indirekt stulit över en månad av min säsong... Den finaste månaden på länge dessutom:huvet :mad:

Kan ju glädja mig med att jag har sparat bensinpengar... men den jävla självrisken på 6000 är jobbig... hoppas att dom löser in hela jävla skiten...

Har du pratat med bonden? Lät ju som att han ville lägga hela skulden på vv:va

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Har du pratat med bonden? Lät ju som att han ville lägga hela skulden på vv:va

Nä, men jag orkar inte med att argumentera, och F-bolaget sa att det inte fanns något lagligt belägg på att kräva honom på pengar... Det får la bli att åka dit några nätter och slå kettingen i tacket!!!1 :rolleyes:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Någon som vet var man kan förvara saker inne i stan, tex förvaringsboxar och hur man fixar dom?:yoparty

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Någon som vet var man kan förvara saker inne i stan, tex förvaringsboxar och hur man fixar dom?:yoparty

Gör en cirkel-fack ju börnout, o lägg grejorna där, då vet alla att det är en farlig outlaw-pojk som gjort den i ingen vägar närma sig cirkeln. eller så finns det förvarningsskåp på centralen som Liemz inte alls nämnde:rolleyes:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Finns väll skåp på centralen :va

:rolleyes:

Jo folk har sagt de men folk säger 18+ och massa, aja ska till stan på onsdag så kan la kolla då..

Förövrigt slutade precis med skolarbetet som vi höllt på med i 3 veckor.. Det tog mig sedan kl 14 idag tills nu :huvet
Kunde fått MVG på kursern om jag gjort seriöst men dum som jag e skjuter jag upp allt:gnissla

Inget mer plugg nu, sommarlov om en vecka :D

Nu e det sovdags. :tuttar

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
En bil :va Seriöst? En bil :va Tråkigt

:rolleyes: :)

den bilen e ganska rolig skaru veta :yoparty :tuttar

Tapper och jag ska ut och brumma och bli av med hans körkort imon :yoparty :D

[YOUTUBE-ID]D2y8XPLCBFc[/YOUTUBE-ID]

Det brann vid våran skola idag och själv var man värsta paparazzin xD:yoparty

Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
den bilen e ganska rolig skaru veta :yoparty :tuttar

Tapper och jag ska ut och brumma och bli av med hans körkort imon :yoparty :D

Det brann vid våran skola idag och själv var man värsta paparazzin xD:yoparty

Haha, ok :tummenupp

Oj då! Varför satte ni eld på skiten och skyllde på en "skogstomte":va Lite fantasilöst :) :D :rolleyes:

Aspero, finns det en "golf-linje" typ? Har en polare som jag tror går där. Adam Sten heter han, går ut 3an nästa vecka:tummenupp

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Haha, ok :tummenupp

Oj då! Varför satte ni eld på skiten och skyllde på en "skogstomte":va Lite fantasilöst :) :D :rolleyes:

Aspero, finns det en "golf-linje" typ? Har en polare som jag tror går där. Adam Sten heter han, går ut 3an nästa vecka:tummenupp

Det var ju sen skogstomte där.. Långt skägg och långt hår:D Det finns en golflinje ja men känner bara en där:)

Okidoki grattis till han :tuttar

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...