Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
kommer dock behöva montera tillbaka dem då jag inte fick ändra något på rören för pappa![]()
Varför berättade du något då!!?
Säg att det trillade ur när du gassade på på en motorvägspåfart!
kommer dock behöva montera tillbaka dem då jag inte fick ändra något på rören för pappa![]()
Varför berättade du något då!!?
Säg att det trillade ur när du gassade på på en motorvägspåfart!![]()
![]()
Vad dött det var här då. Jag bryter mot mitt tidigare inlägg o berättar ist om dagens roliga(?) händelse, satt vid en dator i skolan o surfade, o försökte skriva lite på ett skolarbete, varpå jag med foten råkar dra ut kontakten till datorn, vilket leder till att inte bara min dator stängs av, utan även en tjejs dator som satt brevid, jag sätter in den utdragna kontakten igen och min dator startar upp igen där den var innan jag råkade dra ut kontakten, alltså med mitt arbete o internetsidorna öppna, datorn startades alltså inte om
Tjejens dator däremot, där så startade datorn om helt, varpå jag frågade: "hade du sparat ditt arbete?" svar: "nä"Så kan det gå när man inte håller benen rätt på golvet
Så kan en dag i mitt liv se ut![]()
lite värre när jag och en polare satt på bilskolan och gjorde moppe grejerna, några sitter och gör slutprovet för eu-kortet när min kompis börjar leka lite med fötterna och kommer åt strömbrytaren så alla får göra om allt dom gjort den tiden dom har suttit vid datorn.![]()
lite små komiskt va det iallfall, fan va några lacka ur
![]()
![]()
Jag kan medela att jag lämnat in hojen på verkstad idag! Blir "försäkrings-besiktning" under veckan troligtvis. Sen får vi se vad det landar på, och vad som är skevt![]()
Blir så jävla förbannad på bonnafan... han har indirekt stulit över en månad av min säsong... Den finaste månaden på länge dessutom
![]()
![]()
Kan ju glädja mig med att jag har sparat bensinpengar... men den jävla självrisken på 6000 är jobbig... hoppas att dom löser in hela jävla skiten...
Har du pratat med bonden? Lät ju som att han ville lägga hela skulden på vv![]()
Nä, men jag orkar inte med att argumentera, och F-bolaget sa att det inte fanns något lagligt belägg på att kräva honom på pengar... Det får la bli att åka dit några nätter och slå kettingen i tacket!!!1![]()
Någon som vet var man kan förvara saker inne i stan, tex förvaringsboxar och hur man fixar dom?![]()
Någon som vet var man kan förvara saker inne i stan, tex förvaringsboxar och hur man fixar dom?![]()
Finns väll skåp på centralen![]()
![]()
Tjöra i häljen?
Inte bytt kolv än så får väl se...
Annars får la man brumma något annat![]()
En bilSeriöst? En bil
Tråkigt
![]()
![]()
den bilen e ganska rolig skaru veta![]()
![]()
Tapper och jag ska ut och brumma och bli av med hans körkort imon![]()
Det brann vid våran skola idag och själv var man värsta paparazzin xD![]()
Haha, ok![]()
Oj då! Varför satte ni eld på skiten och skyllde på en "skogstomte"Lite fantasilöst
![]()
![]()
![]()
Aspero, finns det en "golf-linje" typ? Har en polare som jag tror går där. Adam Sten heter han, går ut 3an nästa vecka![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |