Krilllan
Ny medlem
Det är tveksamt.
Självklart
Det är tveksamt.
Det är tveksamt.
Självklart
Ni själva orkar/vill ju inte köra hit, varför skulle jag då orka/vilja köra till gbg?
Där den enda roliga vägen är härskogen, medans jag här hemma kan köra i 5 min åt något håll för att komma till vägar med mer underhållningsvärde än härskogen.
emil..... vi åker alltid till er.
Ni själva orkar/vill ju inte köra hit, varför skulle jag då orka/vilja köra till gbg?
Har du legat och sovit i din grotta dem senaste månaderna?
Var väl mest riktat till Tapper. Men om du frågar om vi vill komma till Mölndal och köra någon gång så kanske vi vill det, om det finns några vägar som går att jämföra med de vi har häromkring, fast det har du aldrig frågat.
Om jag fått en krona för alla gånger jag har åkt ner till Kba för att köra
emil..... vi åker alltid till er.
Med bil ja, synd att du har en något opålitlig 2takts moppe
Var väl mest riktat till Tapper. Men om du frågar om vi vill komma till Mölndal och köra någon gång så kanske vi vill det, om det finns några vägar som går att jämföra med de vi har häromkring, fast det har du aldrig frågat.
mm typ.. har försökt fixa min generator på ubåten.. men det är nåt nytt fel på den nu så jag måste köpa en ny stator..
ni vet alihop varför jag håller mej till hemtrakterna med min hoj. det är bra mkt bättra å ringa farsan å be han fixa släp när man står säve än när man står vid lygnern 10 mil hemifrån.
gööött. fick byta min på crmen förra sommarn oxå.
dom är inte gratis kan jag säga. om du inte hittar begagnat.
tror inte ens att det finns nytt att köpa längre =( annars får jag lämna in den på en firma så dom får linda om den och fixa det som är fel på den.. det är ju inte direkt mycket som kan gå sönder..
jävligt störande fel för det går inte att använda hojen.
min pajja mitt under arendalstiden förra året. jag körde runt med ett batteri extra i ryggsäcken som jag bytte till när det andra packade ihop. sen va de hemåt på 3000 rpm som gällde.
sen laddade jag båda två under natten och drog ut å körde dan efter igen
men som tur va så gav jag mig inte på tändningsspolarna så dom klarar sig men jag kör runt utan el ..inte så bra då de börjar blir mörkt så tidigt..
kostar ungefär 20000
När vi ändå håller på o spammar
jag ska hålla denna trå¨den vid liv.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|