Samåkning för 125cc i Göteborg

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Ni själva orkar/vill ju inte köra hit, varför skulle jag då orka/vilja köra till gbg?
Där den enda roliga vägen är härskogen, medans jag här hemma kan köra i 5 min åt något håll för att komma till vägar med mer underhållningsvärde än härskogen.

emil..... vi åker alltid till er.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ni själva orkar/vill ju inte köra hit, varför skulle jag då orka/vilja köra till gbg?

:skrattaåt
Om jag fått en krona för alla gånger jag har åkt ner till Kba för att köra:dummer :pangihuve :rolleyes:

Zarrell, diksussionen handlade om hojåka nu... inte om när man bara ska ner till Kba för att hänga i Emils källare:7peta :rolleyes:

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
:skrattaåt
Om jag fått en krona för alla gånger jag har åkt ner till Kba för att köra:dummer
Var väl mest riktat till Tapper. Men om du frågar om vi vill komma till Mölndal och köra någon gång så kanske vi vill det, om det finns några vägar som går att jämföra med de vi har häromkring, fast det har du aldrig frågat.

emil..... vi åker alltid till er.

Inte för att köra hoj:va

Med bil ja, synd att du har en något opålitlig 2takts moppe:näsblod

Precis vad jag menade:tummenupp

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Var väl mest riktat till Tapper. Men om du frågar om vi vill komma till Mölndal och köra någon gång så kanske vi vill det, om det finns några vägar som går att jämföra med de vi har häromkring, fast det har du aldrig frågat.

o, herre gud:rolleyes: finns ju vägar norr ut man kan köra (kärna/marstrand inte långt ifrån Säve), behöver inte vara nödvändigtvis i just den kommunen man bor:pangihuve

Sorry om jag missuppfattade att ditt inlägg var "mest riktat till Tapper", då du skrev: "Ni själva orkar/vill", men jag kan tyvärr inte läsa tankar:(

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
ni vet alihop varför jag håller mej till hemtrakterna med min hoj. det är bra mkt bättra å ringa farsan å be han fixa släp när man står säve än när man står vid lygnern 10 mil hemifrån.

mm typ.. har försökt fixa min generator på ubåten.. men det är nåt nytt fel på den nu så jag måste köpa en ny stator..

gööött. fick byta min på crmen förra sommarn oxå.

dom är inte gratis kan jag säga. om du inte hittar begagnat.

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
ni vet alihop varför jag håller mej till hemtrakterna med min hoj. det är bra mkt bättra å ringa farsan å be han fixa släp när man står säve än när man står vid lygnern 10 mil hemifrån.

gööött. fick byta min på crmen förra sommarn oxå.

dom är inte gratis kan jag säga. om du inte hittar begagnat.

tror inte ens att det finns nytt att köpa längre =( annars får jag lämna in den på en firma så dom får linda om den och fixa det som är fel på den.. det är ju inte direkt mycket som kan gå sönder..

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
tror inte ens att det finns nytt att köpa längre =( annars får jag lämna in den på en firma så dom får linda om den och fixa det som är fel på den.. det är ju inte direkt mycket som kan gå sönder..

jävligt störande fel för det går inte att använda hojen.

min pajja mitt under arendalstiden förra året. jag körde runt med ett batteri extra i ryggsäcken som jag bytte till när det andra packade ihop. sen va de hemåt på 3000 rpm som gällde.

sen laddade jag båda två under natten och drog ut å körde dan efter igen:D

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Hoj
Ktm 690 sm!
Tänkte att nån ville veta hur det gick när jag blev inkallad till yamaha center för att snacka garanti idag....

joo de blev rätt dyrt motorraset kostar ungefär 20000 att byta, dvs hela jävla motorn!:näsblod :mad: :huvet allt hade tydligen pajjat. Han som jobbade gratulerade mig, han hade aldrig varit med om ett sånt ras på en 125:a innan(4-takt som krillan så typiskt ska pointera!).

tur för mig är att allt jag behöver betala är 600mila servicen för restan går på garantin!:D:D:D:D
tyvär, han dom inte göra klart den till denna veckan..måste vänta en vecka till :gråta

Last edited:

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
jävligt störande fel för det går inte att använda hojen.

min pajja mitt under arendalstiden förra året. jag körde runt med ett batteri extra i ryggsäcken som jag bytte till när det andra packade ihop. sen va de hemåt på 3000 rpm som gällde.

sen laddade jag båda två under natten och drog ut å körde dan efter igen:D

men som tur va så gav jag mig inte på tändningsspolarna så dom klarar sig men jag kör runt utan el ..inte så bra då de börjar blir mörkt så tidigt..

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!