Krilllan
Ny medlem
Någon som vill köra till helgen? Fredag kväll? Lördag förmiddag?
aa, men inte lyngnern eller horred
Någon som vill köra till helgen? Fredag kväll? Lördag förmiddag?
aa, men inte lyngnern eller horred
Haha
Bröndome-Lunna-Mariedal "time-trial" då?! Så ser vi vem som e snabbast
Ja, jag vet att man inte ska "tävla" och ta tid på gatan, men det är ju alltid kul, sålänge man håller sig till sitt tempo
Har faktiskt ingen lust att åka ner till kba o återigen köra vägar man redan kört. vill köra ut mot marstarnd, där finns fina vägar.
alltså alltid när vi inte ska köra i Kba så är det nått fel på era hojar, kanske dags att offra sig lite så som vi har gjort ett antal gånger.
Verkar vara dem minst driftsäkra 4-taks-125rna (efter apslings då)
Aspling heter jag ditt jävla moppe fucko!
men ärligt, säg inte så om mariamaria hon mår inte bra nu och blir garanterat inte bättre när en gnällig möndals bo kommer och tror att han är nått
alltså alltid när vi inte ska köra i Kba så är det nått fel på era hojar, kanske dags att offra sig lite så som vi har gjort ett antal gånger.
Du har inte hört talas om något som heter slump?
Hade gärna kört i GBG men vill inte lägga 6 raka motorvägsmil på bakdäcket som jag kan lägga på små kurviga vägar i närheten. Tänker inte byta däck innan jag säljer den, så jag vill helst inte köra i onödan
Men "LOL"! Kom inte här o spela tapper med ditt bakdäck, det går ju att köra stunt session när man e nere på andra lagret med cord har ju jag bevisatOk, jag håller mig i närområdet. Mitt bakdäck är inte friskt Snart syns kåååden!
Fan va gött, splitter ny motor dåTänkte att nån ville veta hur det gick när jag blev inkallad till yamaha center för att snacka garanti idag....
joo de blev rätt dyrt motorraset kostar ungefär 20000 att byta, dvs hela jävla motorn! allt hade tydligen pajjat. Han som jobbade gratulerade mig, han hade aldrig varit med om ett sånt ras på en 125:a innan(4-takt som krillan så typiskt ska pointera!).
tur för mig är att allt jag behöver betala är 600mila servicen för restan går på garantin!
tyvär, han dom inte göra klart den till denna veckan..måste vänta en vecka till
Det är inte 6 mil in till Gbg
Har du sett mitt anteckningsblock?
Kom med nått eget Sen är det viktigt att poängtera att det är skillnad på 3 och 6 mil
Btw, spam tar vi hädan efter i denna tråden:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=190373&page=3
Om det e 3 mil in blir det ju 6 mil fram o tillbaka...
Jag vet.... har dock inte skrivit här på ett tag så jag tycker jag har lite till godo
Menade såklart ToR. Vem kan tro något annat.
Angående mitt bakdäck så funkar det bra så länge det inte är blött. Inte kul att vara i GBG om det börjar regna och behöva ligga 3-4 mil hem i 60 pga. vattenplaningsrisken.
Jaja, nu försöker vi ta allmänt tjafs i den andra tråden, så håller vi denna tråden fri för samåkningssnakc!
Menade såklart ToR. Vem kan tro något annat.
Angående mitt bakdäck så funkar det bra så länge det inte är blött. Inte kul att vara i GBG om det börjar regna och behöva ligga 3-4 mil hem i 60 pga. vattenplaningsrisken.
Jaja, nu försöker vi ta allmänt tjafs i den andra tråden, så håller vi denna tråden fri för samåkningssnakc!
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|