Samåkning för 125cc i Göteborg

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
aa, men inte lyngnern eller horred:7peta

Haha:D

Bröndome-Lunna-Mariedal "time-trial" då?! Så ser vi vem som e snabbast:) :gnissla

Ja, jag vet att man inte ska "tävla" och ta tid på gatan, men det är ju alltid kul, sålänge man håller sig till sitt tempo:)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Haha:D

Bröndome-Lunna-Mariedal "time-trial" då?! Så ser vi vem som e snabbast:) :gnissla

Ja, jag vet att man inte ska "tävla" och ta tid på gatan, men det är ju alltid kul, sålänge man håller sig till sitt tempo:)

Har faktiskt ingen lust att åka ner till kba o återigen köra vägar man redan kört. vill köra ut mot marstarnd, där finns fina vägar.

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Har faktiskt ingen lust att åka ner till kba o återigen köra vägar man redan kört. vill köra ut mot marstarnd, där finns fina vägar.

Ok, jag håller mig i närområdet. Mitt bakdäck är inte friskt:näsblod Snart syns kåååden!

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
alltså alltid när vi inte ska köra i Kba så är det nått fel på era hojar, kanske dags att offra sig lite så som vi har gjort ett antal gånger.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Tråden heter trots allt samåkning i gbg:7peta

starta eran egen tråd med moppefucko åka i kba:fatta

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Aspling heter jag ditt jävla moppe fucko!:tuttar

men ärligt, säg inte så om mariamaria hon mår inte bra nu och blir garanterat inte bättre när en gnällig möndals bo kommer och tror att han är nått:p:tuttar :tuttar

:D det var inte meningen att akriva apsling, tro mig, dock börjar det bli en vana att göra det nu, inte första gången jag råkat göra d:D :tungan men se till o få den fixad så du kan me ut o åka igen...:tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
alltså alltid när vi inte ska köra i Kba så är det nått fel på era hojar, kanske dags att offra sig lite så som vi har gjort ett antal gånger.

Du har inte hört talas om något som heter slump?

Hade gärna kört i GBG men vill inte lägga 6 raka motorvägsmil på bakdäcket som jag kan lägga på små kurviga vägar i närheten. Tänker inte byta däck innan jag säljer den, så jag vill helst inte köra i onödan:tummenupp

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Du har inte hört talas om något som heter slump?

Hade gärna kört i GBG men vill inte lägga 6 raka motorvägsmil på bakdäcket som jag kan lägga på små kurviga vägar i närheten. Tänker inte byta däck innan jag säljer den, så jag vill helst inte köra i onödan:tummenupp

Det är inte 6 mil in till Gbg:7peta

:backontop

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Ok, jag håller mig i närområdet. Mitt bakdäck är inte friskt:näsblod Snart syns kåååden!
Men "LOL"! Kom inte här o spela tapper med ditt bakdäck, det går ju att köra stunt session när man e nere på andra lagret med cord har ju jag bevisat :D

Tänkte att nån ville veta hur det gick när jag blev inkallad till yamaha center för att snacka garanti idag....

joo de blev rätt dyrt motorraset kostar ungefär 20000 att byta, dvs hela jävla motorn!:näsblod :mad: :huvet allt hade tydligen pajjat. Han som jobbade gratulerade mig, han hade aldrig varit med om ett sånt ras på en 125:a innan(4-takt som krillan så typiskt ska pointera!).

tur för mig är att allt jag behöver betala är 600mila servicen för restan går på garantin!:D:D:D:D
tyvär, han dom inte göra klart den till denna veckan..måste vänta en vecka till :gråta
Fan va gött, splitter ny motor då :yoparty

Det är inte 6 mil in till Gbg:7peta

:backontop

Har du sett mitt anteckningsblock?:va

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Menade såklart ToR. Vem kan tro något annat.

Angående mitt bakdäck så funkar det bra så länge det inte är blött. Inte kul att vara i GBG om det börjar regna och behöva ligga 3-4 mil hem i 60 pga. vattenplaningsrisken.

Jaja, nu försöker vi ta allmänt tjafs i den andra tråden, så håller vi denna tråden fri för samåkningssnakc!

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR

Angående mitt bakdäck så funkar det bra så länge det inte är blött. Inte kul att vara i GBG om det börjar regna och behöva ligga 3-4 mil hem i 60 pga. vattenplaningsrisken.

Jaja, nu försöker vi ta allmänt tjafs i den andra tråden, så håller vi denna tråden fri för samåkningssnakc!

du kan få låna mitt bakdäck om de börjar regna:pannkyss

vattenplaningsrisken på bakdäcket är minimal emil:7peta

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]

du behöver ju inte maxa i alla kurvor om de nu skulle börja regna.. jag har klarat mig med mitt slitna framdäck i ett bra tag nu så de e nog inga problem :tummenupp

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Nu så vilka är lediga på lördag förmiddag för att hjälpa mig stressa av min övningskörande bror ifrån vägen?

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Ska tydligen vara hojenstunt klockan 12 på lördag, tror det var på backaplan.

:yoparty
1.Joel (om de kmr några st)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke