Så här gör vi.
Du ger mig din hoj och i byte så får du resten av spionbilderna jag tog på dig.![]()
ajuste de va du din fjant.
du får en polisanmälan på köpet när du köper min hoj
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Så här gör vi.
Du ger mig din hoj och i byte så får du resten av spionbilderna jag tog på dig.![]()
ajuste de va du din fjant.
du får en polisanmälan på köpet när du köper min hoj![]()
Nej den har jag inte rastat på länge, däremot var jag ute med DRZan och såg en gul ubåt vid Frihamnsmotet kl 17:13, "den" körde över bron mot hamnen? För att sjösätta den eller?willhelm, va du ute o körde med xren idag??
såg en gul ubåt vid Frihamnsmotet kl 17:13, "den" körde över bron mot hamnen? För att sjösätta den eller?
![]()
Ni snackar mer än ni kör, eller? Var är alla bilder, und so weiter?
Nej den har jag inte rastat på länge, däremot var jag ute med DRZan och såg en gul ubåt vid Frihamnsmotet kl 17:13, "den" körde över bron mot hamnen? För att sjösätta den eller?
![]()
Trådlyft![]()
känns jävligt onödigt att samtliga som håller denna tråden vid liv åker större cykel eller saknar intresset... (typ emil som är för emo för att lämna sin egen trädgård och jag själv som saknar nya ansikten)
pm, msn eller telefon kännerj ag funkar precis lika bra mellan oss. vitsen med samåkningar försvinner lite när det är samma 3 personer som träffas varje gång.
så alla knattar. nu har ni en chans att lära av dom gamla. jag är beredd att lära er allt jag kan, alla bus jag lärt mig, alla fina vägar jag kan.
vi kan ju inte låta 125cc-kulturen dö ut i göteborg nu när vi byggt upp ett sånt fett gäng. för vi va faktiskt många 07-08...
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |