Jag har fortfarande 125an kvar så jag e la knatte fortfarande men under våren blir det större hoj men vi ska la fan ha några som kör 125or i gbg?![]()
känns jävligt onödigt att samtliga som håller denna tråden vid liv åker större cykel eller saknar intresset... (typ emil som är för emo för att lämna sin egen trädgård och jag själv som saknar nya ansikten)
du kommer alltid vara moppefucko joel![]()
så alla knattar. nu har ni en chans att lära av dom gamla. jag är beredd att lära er allt jag kan, alla bus jag lärt mig, alla fina vägar jag kan.
vi kan ju inte låta 125cc-kulturen dö ut i göteborg nu när vi byggt upp ett sånt fett gäng. för vi va faktiskt många 07-08...
NäähDet e inte jag som har moppefucko ovanför avtaren
![]()
Har ju egentligen lämnat denna tråden men vad fan menar du med det?
Och det är inte Tapper som är ironisk ovanför avataren![]()
Och Joel var inte alls ironisk han heller![]()
![]()
Her we go agin, spammet
Jag tycker ändå det var kul o sommras när vi blev 4-5 st o va ute och körde.
Vad folk kör för hoj är egentligen skitsamma, bara det är en schysst gäng![]()
Sen om Limez vill hävda sig och vara cool så kan ju han hålla sig till det där torra främlingsfientliga sporthojsgänget![]()
men du vet va jag menar emil. "varför åka till göteborg å träffa lite roligt folk när jag har hojvägar som är 15 gånger bättre här"....
Her we go agin, spammet
Jag tycker ändå det var kul o sommras när vi blev 4-5 st o va ute och körde.
Vad folk kör för hoj är egentligen skitsamma, bara det är en schysst gäng![]()
Sen om Limez vill hävda sig och vara cool så kan ju han hålla sig till det där torra främlingsfientliga sporthojsgänget![]()
därav min svala närvaro i gänget det senaste.
Det stämmer ju, jag hade inte lust att åka 3 mil motorväg med 125a för att köra vägar som jag inte gillar. Då kör jag häldre själv faktiskt,
Bara ett sista OT-inlägg.
Tycker vi drar igång en sammåkning till våren/QUOTE]
Är väl bara att dra ut o tjöra så fort det inte är regn eller minusgrader
Limez- vissa går man ihop med, andra inte, så är det bara... men om du enbart är ute efter att åka på vägar som vi redan har åkt på 100 ggr så får du gärna göra det![]()
Skoj med lite tjööt
förresten Tapper, hur går det med brudarna?![]()
Även om det är uselt körväder och det inte blir så mkt disskusioner om samåkningar just nu så kan du väl åtminstonde hålla sådant snacka på msn eller i spam-tården![]()
Även om det är uselt körväder och det inte blir så mkt disskusioner om samåkningar just nu så kan du väl åtminstonde hålla sådant snacka på msn eller i spam-tården![]()
men dom ville ju ha liv i tråden och de lär ju knappast bli några samåkningar i höstmörkret så låt han säga sitt ot! =)
Vad har mitt sexliv med denhär tråden att göra?![]()
Va tycker ni om mitt nya rör??? XD
expansionskammaren ska lackas om imorn
ska fixa så att de blir lite tjockare där dämparen möter expansionskammaren men de får bli ett annat projekt =)
första bilden e på mitt gammla rör
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |