Haha, då hade jag fel då. Kan ju inte alltid lika på topp
inte när de gäller stavning heller ser jag
Haha, då hade jag fel då. Kan ju inte alltid lika på topp
inte när de gäller stavning heller ser jag
palla bry sig om va linus säger bara en utav flera tusen rättstavningstöntar i sverige jav skrier fl om jaf vil din tönt
Varför vill man skriva fel? Själv uppskattar jag om någon påpekar om jag gör fel, så att jag kan göra rätt
Konstruktiv kritik
Hatar med raka vägar, man vet aldrig var snutj'veln står och lurar. Sedan hade det varit kul att testa andra kurviga vägar en lyngnern.
ps. nån annan kan ju dra igång lite samåkningar och ringa runt till alla. och bara så alla vet. jag hatar vägar som är raka. ds
nisse ditt fuckface du vet att jag är både större, starkare och listigare än dej så du har inte en chans hur du än gör. så du kan ju knipa säften nu:boobies QUOTE]
jag får inte köra för min farmor för att hon vill inte att jag ska köra över en katt för hon gillar dom hon vill inte heller att jag kör för att då sliter jag ju på däcken
nisse ditt fuckface du vet att jag är både större, starkare och listigare än dej så du har inte en chans hur du än gör. så du kan ju knipa säften nu:boobies QUOTE]
jag får inte köra för min farmor för att hon vill inte att jag ska köra över en katt för hon gillar dom hon vill inte heller att jag kör för att då sliter jag ju på däcken
men du är ju årets kärring. orka lyssna på sina päron
det kallas ironi linus...
okej lite kanske jag lyssnar men det e la bra att hålla sig på god fot med dom så att man inte blir utfattig resten av sin ungdom
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|