Samåkning för 125cc i Göteborg

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
palla bry sig om va linus säger bara en utav flera tusen rättstavningstöntar i sverige jav skrier fl om jaf vil din tönt

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
palla bry sig om va linus säger bara en utav flera tusen rättstavningstöntar i sverige jav skrier fl om jaf vil din tönt

Varför vill man skriva fel? Själv uppskattar jag om någon påpekar om jag gör fel, så att jag kan göra rätt :tummenupp

Konstruktiv kritik :mattias

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
Varför vill man skriva fel? Själv uppskattar jag om någon påpekar om jag gör fel, så att jag kan göra rätt :tummenupp

Konstruktiv kritik :mattias

nää men det e ju lite små jobbigt att ha en sånn tvångsrättstavare som
t4pp3r här ibland oss :arsele sista grejen e riktad till linus så alla där hemma med ett svagt hjärta ta inte åt er :tummenupp

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Vart tog allt snack om samåkning vägen? Var är alla dem ca 15-pers som skrev upp sig på listan tidigare i tråden? Varför är det bara snack om vilka skolor folk går på och snack om rättstavning?

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
jag skirver mest de där inläggen för att hålla igång tråden och jag undrar samma sak - vart tog alla vägen?

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag är här.. dock med en strypt ktm än så länge.. pappa pratar om att strypa upp den så det händer inom snar framtid då hänger jag med ut och kör...

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
nisse ditt fuckface du vet att jag är både större, starkare och listigare än dej så du har inte en chans hur du än gör. så du kan ju knipa säften nu:boobies

är ju aldrig nån som kan åka när jag ska åka. han där idioten som kallar sej storken är träningsnarkoman och får inte göra nåt för sin mormo (lr farmor lr vaffan de va). alm är oxå träningsnarkoman. resten vettefan. kanske inte har orkat ringa dom. jag och handära sebbe nån sida tillbaka med den fula svarta stora tjocka hojen åkte ett varv runt ytterby förut. rätt soft. trotts att idioten höll på å köra ihjäl sej för å hinna hem till idol. men sån är ju han.

och bara så alla vet. jag lyckades få ordning på photoshop och cad:yoparty fy fan höll på å slänga min dator åt helvete för ett par timmar sedan. nu ska jag ta mej min välförtjänta sömn så inte gruppen slår ihjäl mej för att jag kommer försent oxå.

pöss

ps. nån annan kan ju dra igång lite samåkningar och ringa runt till alla. och bara så alla vet. jag hatar vägar som är raka. ds

(hoppas ni inser att det är en smula ironi i detta inlägg)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800

ps. nån annan kan ju dra igång lite samåkningar och ringa runt till alla. och bara så alla vet. jag hatar vägar som är raka. ds
Hatar med raka vägar, man vet aldrig var snutj'veln står och lurar. Sedan hade det varit kul att testa andra kurviga vägar en lyngnern.

Klart som fan man riskerar livet o körkort för Idol:yoparty *Ironi*

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
nisse ditt fuckface du vet att jag är både större, starkare och listigare än dej så du har inte en chans hur du än gör. så du kan ju knipa säften nu:boobies QUOTE]

jag får inte köra för min farmor för att hon vill inte att jag ska köra över en katt för hon gillar dom hon vill inte heller att jag kör för att då sliter jag ju på däcken

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
nisse ditt fuckface du vet att jag är både större, starkare och listigare än dej så du har inte en chans hur du än gör. så du kan ju knipa säften nu:boobies QUOTE]

jag får inte köra för min farmor för att hon vill inte att jag ska köra över en katt för hon gillar dom hon vill inte heller att jag kör för att då sliter jag ju på däcken

men du är ju årets kärring. orka lyssna på sina päron:D

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
okej lite kanske jag lyssnar men det e la bra att hålla sig på god fot med dom så att man inte blir utfattig resten av sin ungdom :tuttar

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
neej jag e lätt på idag vädret e ju super! någon som e på? linus har ju typ brötit foten elle nått krockade med en grind :ajsomfan men kom igen så drar vi en bombarrepa

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024