Samåkning för 125cc i Göteborg

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
TRÅDLYFT!
Godmorgon kära 125cc piloter (incl. Tapper som dröjer sig kvar i moppefucko stadiet trots att han kör en 650 :hihi ) Kom hem för runt en timme sedan efter lite nattstunt träning, hur gött som helst. Så, samåkning imorgon i kungsbacka? Vi kan ju dra till någon blöt parkering full med grus och isfläckar och träna lite bakhjul, alla 2takts piloter är välkomna:D

(sådär hoppas jag drar igång lite skitsnack nu)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
TRÅDLYFT!
Godmorgon kära 125cc piloter (incl. Tapper som dröjer sig kvar i moppefucko stadiet trots att han kör en 650 :hihi ) Kom hem för runt en timme sedan efter lite nattstunt träning, hur gött som helst. Så, samåkning imorgon i kungsbacka? Vi kan ju dra till någon blöt parkering full med grus och isfläckar och träna lite bakhjul, alla 2takts piloter är välkomna:D

Varför ska du alltid dra igång sån här skit:va

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag har faktiskt inte ens hojen hemma, står på farsans jobb. Tror jag har motorkrångel då den låter konstig så ska kolla i motorn när tid ges. Så körning får vänta...

Men lite skitsnack bangs inte :)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
TRÅDLYFT!

Detta är tråden för samåkning i Göteborg:fatta! :tungan

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Jag har faktiskt inte ens hojen hemma, står på farsans jobb. Tror jag har motorkrångel då den låter konstig så ska kolla i motorn när tid ges. Så körning får vänta...

Men lite skitsnack bangs inte :)

ta hem skiten till mig denna gången så ska jag lära dig ett och annat!

suzuki125

Ny medlem
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
KTM SMR690 -08, Suzuki 125cc 2T, hemmabyggd Honda CB125. GSXR750 - 96 SÅLD
Offtopic: Jag bad om att få min projekttråd raderad, detta mycket för att den ska vara rolig och lätt att följa, inte en massa småbråk och ps bilder, som jag själv bidragit med.. lägger ev. upp en ny tråd i cafeforumet.. kommer inte vara inne mycket på 125 forumet, ej heller läsa er svar på detta inlägg så spar på era spydiga kommentarer

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Offtopic: Jag bad om att få min projekttråd raderad, detta mycket för att den ska vara rolig och lätt att följa, inte en massa småbråk och ps bilder, som jag själv bidragit med.. lägger ev. upp en ny tråd i cafeforumet.. kommer inte vara inne mycket på 125 forumet, ej heller läsa er svar på detta inlägg så spar på era spydiga kommentarer

Varför skriver du detta i göteborgarnas samåkningstråd för:va :dummer

(Jag vet att du läser vad folk svarar på dina inlägg/pm)

:rolleyes:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR

du är fan tjolad på riktigt. varför i helvete skriver du det här?

hoppas du blir bannad för gott ditt jävla stolpskott.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Ingen risk:va

Men den var rätt underhållande ibland:tungan

jag tycker hans projekt verkar ball. men han va ju så jävla puckad så den projekttråden va ju dömd att spåra efter 2 inlägg typ.

hur fan kan man lägga upp en psedit som dessutom är ful som stryk och bli förbannad på folk som fortsätter skriva ot.

haha btw. nu tror han att jag har redigerat hans pm:D

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
jag tycker hans projekt verkar ball. men han va ju så jävla puckad så den projekttråden va ju dömd att spåra efter 2 inlägg typ.

hur fan kan man lägga upp en psedit som dessutom är ful som stryk och bli förbannad på folk som fortsätter skriva ot.

haha btw. nu tror han att jag har redigerat hans pm:D

Är han inte bannad?:va

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
På tal om ingenting... e de någon som har lite info om yamaha thudercat ?? den ligger rätt bra i min budget och är rätt snygg.. e de en bra hoj?

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
På tal om ingenting... e de någon som har lite info om yamaha thudercat ?? den ligger rätt bra i min budget och är rätt snygg.. e de en bra hoj?

Den är ful.. Annars, dricker olja som vanligt, billig försäkring skulle jag tro. Typ det.

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
Den är ful.. Annars, dricker olja som vanligt, billig försäkring skulle jag tro. Typ det.

har iofs bara sett den på bild.. men tkr den är rätt snygg för det priset iaf.. har du nåt bättre förslag med en budget på 20 - 30 tusen? sport är väl de enda kravet + att den ska va snygg..

de e la inget fel på denna? :

Bifogat

• Thundercat1997-1.JPG
    Thundercat1997-1.JPG
    127 KB · Visningar: 36
  • Thundercat1997-5.JPG
    Thundercat1997-5.JPG
    87.6 KB · Visningar: 40
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...