Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
har iofs bara sett den på bild.. men tkr den är rätt snygg för det priset iaf.. har du nåt bättre förslag med en budget på 20 - 30 tusen? sport är väl de enda kravet + att den ska va snygg..
de e la inget fel på denna? :
Alldeles för "touring", för högt styre, konventionell svampgaffel, svampiga bromsar, helsadel, bra motor dock, tyvärr gick dem från 750cc till 600.
Vet inte om det är en Genesis 20ventilare i den, tror det, ser ut som motorn i min 750.
Det är ett konstigt vakuum bland sporthojarna mellan -95 och -02, inte mycket stämde då, förutom R1an när den kom -98(dock svampiga bromsar på den med)
Köp äldre sporthoj, -90 till -95
Kolla
CBR 900rr(konventionell gaffel, fyrkolvs-ok, treans drev rasar lätt)
YZF 750R(USD, sexkolvs-ok, dricker olja men det är racing. Köp en "SP" och du får Öhlins runt om, flatsidebrygga och några extra hästar)
ZX7-R(USD, tråkig design, anses som kult vilket innebär överpriser)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Nu är ju jag rätt partisk då jag gillar oldshool-racingstuket från tidigt 90-tal. Alla dessa hojarna väger runt 200 kg och går som lok på vägen, men det går att köra sportigt med dem, dem var "värst" när dem kom, Yaman är ju helt klart bäst
Är dock själv sugen på en R1 98-99, får se om nått år
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)