Fan vad roligt, Harry Pooter: "och ingen för dig, din lilla transa" . Om vi spammar youtube filmer lär vi ju gå om skåne tråden =P
seriöst... vågar ni inte kolla in hos dom stora killarna i den riktiga ottråden lr?
jag säger inte att det är strängt förbudet att skriva lite ot men vaffan.... krillans "skulle bara testa" är overkill. skärpning![]()
seriöst... vågar ni inte kolla in hos dom stora killarna i den riktiga ottråden lr?
jag säger inte att det är strängt förbudet att skriva lite ot men vaffan.... krillans "skulle bara testa" är overkill. skärpning![]()
Faktiskt så måste jag erkänna att det är overkill, anledningen till alla smiles som jag rade upp var för att jag skulle kopiera dem till msn, orkade inte leta efter dem i diverse trådar![]()
Ber om ursäkt för detta, tar genast bort inlägget![]()
Blir förhoppningsvis en titt på en ktm imon, får ju hoppas på att det kanske kan bli nåt av det![]()
![]()
Tack för detska du köpa riktig hoj![]()
App app, det är långt ifrån klart ännu. Kan väl säga såhär att jag e på väg att lämna Fylke för min färd mot domedagsberget. Ja så känns det nu iafgrattis![]()
Kan väl säga såhär att jag e på väg att lämna Fylke för min färd mot domedagsberget.
Men nu har du väl verkligen kollat på för många Sagan om Ringen dubbningar på Youtube...
Ännu värre, håller på o läsa böckerna, läste ut Bilbo på 5 dagar![]()
![]()
![]()
Vad har hänt med ktmskiten nu då?![]()
Var o kollade på den idag på superbike, dem tog tyvärr inget inbyte så jag skall lägga ut hojen på blocket och hoppas på det bästa. Det är ju en del som har varit o huggt på samma maskin som mig så de gäller att snabba sig![]()
![]()
Nu ligger skroten ute på blocket. Hoppas jag får sålt den till,ett för mig rimmligt pris innan det är försent
Vilken somar det hade blitt med en ktm![]()
Hänger du med oss då elle "Vi som puttrar motard" i sommar då?
Har redan vart med en gång![]()
Jamen om det blir en ktm tänker jag... E du fortfarande med elle ska du me de stora pojkarna?
Missförstod frågan, sorry![]()
Men annars blir det väl mest körning med polare som jag känner privat sedan innan (eller om någon här spontant, har lust att dra en repa nån dag), men hoppas på att det kan bli ett gäng som kör i sommar![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |