Samåkning för 125cc i Göteborg

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Nu ska jag ut och köra.. Puss på er...

(Dock bara till träningen men ändå:))

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
seriöst... vågar ni inte kolla in hos dom stora killarna i den riktiga ottråden lr?

jag säger inte att det är strängt förbudet att skriva lite ot men vaffan.... krillans "skulle bara testa" är overkill. skärpning:tummenupp

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
seriöst... vågar ni inte kolla in hos dom stora killarna i den riktiga ottråden lr?

jag säger inte att det är strängt förbudet att skriva lite ot men vaffan.... krillans "skulle bara testa" är overkill. skärpning:tummenupp

Faktiskt så måste jag erkänna att det är overkill, anledningen till alla smiles som jag rade upp var för att jag skulle kopiera dem till msn, orkade inte leta efter dem i diverse trådar:rolleyes:
Ber om ursäkt för detta, tar genast bort inlägget:glömdet

Blir förhoppningsvis en titt på en ktm imon, får ju hoppas på att det kanske kan bli nåt av det:4skrika :bow

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Faktiskt så måste jag erkänna att det är overkill, anledningen till alla smiles som jag rade upp var för att jag skulle kopiera dem till msn, orkade inte leta efter dem i diverse trådar:rolleyes:
Ber om ursäkt för detta, tar genast bort inlägget:glömdet

Blir förhoppningsvis en titt på en ktm imon, får ju hoppas på att det kanske kan bli nåt av det:4skrika :bow

ska du köpa riktig hoj:)

grattis:tummenupp

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Var o kollade på den idag på superbike, dem tog tyvärr inget inbyte så jag skall lägga ut hojen på blocket och hoppas på det bästa. Det är ju en del som har varit o huggt på samma maskin som mig så de gäller att snabba sig:huvet :tungan

lika bra att leta vidare så du inte blir psykstörd. va samma när jag skulle köpa crm och sälja nsren. blev sugen på robes crm och ville bli av med nsren fort. vilket inte va de lättaste.

sen slutade de anorlunda ivf så de va inte så noga i slutändan:D

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Nu ligger skroten ute på blocket. Hoppas jag får sålt den till,ett för mig rimmligt pris innan det är försent:4skrika
Vilken somar det hade blitt med en ktm:yoparty

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
han behöver ju inte jävla bort "oss" direkt. jag har kört mer med dom sk "vi som puttrar motard" än jag har kört med er härifrån. har kört en del med nils bara.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Jamen om det blir en ktm tänker jag... E du fortfarande med elle ska du me de stora pojkarna?

Missförstod frågan, sorry:Bugar
Men annars blir det väl mest körning med polare som jag känner privat sedan innan (eller om någon här spontant, har lust att dra en repa nån dag), men hoppas på att det kan bli ett gäng som kör i sommar:tummenupp

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Missförstod frågan, sorry:Bugar
Men annars blir det väl mest körning med polare som jag känner privat sedan innan (eller om någon här spontant, har lust att dra en repa nån dag), men hoppas på att det kan bli ett gäng som kör i sommar:tummenupp

Lugnt... 4-6 st e la aktiva här som e från gbg så kan la hoppas på de:yoparty

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...