Samåkning för 125cc i Göteborg

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Inte jag som äger hojen, inte jag som bestämmer över den (iaf inte när det kommer till dem kostandena). det vädret som var idag har varit bättre än det som var under veckan, det kan man lungt säga:rolleyes: :rolleyes:

det enda jag har grämt mig över är att jag inte har kunnat vara ute o köra, hade jag varit så snutnojjig som du vill få det till, ja då hade jag inte kört alls någonsin, utan spikat igen garageporten och gömmt undan mitt körkort så att inte ens jag själv skulle kunna hitta det:rolleyes:

de va mycket bättre väder i torsdags lr när de nu va... va så man kände för å dra av sej kläderna å slänga på sej ett par badbrallor när vi hade käkat lunch.

och kom inte å säg att du inte är nojjig för blått. du kör aldrig för fort, "måste vänta tills prövotiden är slut innan jag börjar gasa" och allt vad det nu är.

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
Hade inte hojen varit avställd så hade jag kört så mycket jag bara kunde denna dag som var otroligt fin och solig, inte för att jag har snutnoja:va som du försöker överdriva det till, så jävla nojjig är jag inte. Jag har inte heller lipat, bara grämde mig för att jag inte hade någon möjlighet till att köra, förstår du?

Stork3n, vem var ditt inlägg menat till:va Om det var riktat till mig så är mitt svar alldeles ovan riktat även till dig, är det riktat till Urbansson, är det over and out från mig:rolleyes:

nej det va mer menat till alla som säger att det är så svårt att fixa uppkörningstid.
men seriöst borde inte du och Linus tagga ner lite nu? så det istället kan vara trevligt att gå in och läsa i en här tråden. :)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Idag kan inte ens mr torslanda säga att det inte är bättre väder än vanligt... och så har man ingen möjlighet till att köra:huvet och så har man inget lov:huvet livet leker ju verkligen:yoparty

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Idag kan inte ens mr torslanda säga att det inte är bättre väder än vanligt... och så har man ingen möjlighet till att köra:huvet och så har man inget lov:huvet livet leker ju verkligen:yoparty

jag är villig att hålla med för en gång skull:)

sj är man för lat för att köra:D

varför har du inget lov då fuckface?;)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
jag är villig att hålla med för en gång skull:)
Mäktigt, detta är ett historiskt inlägg ju:D

sj är man för lat för att köra:D

varför har du inget lov då fuckface?;)

Därför att man fick välja om man vill ha lov eller ej, och jag valde att jag inte ville ha lov:rolleyes:
Nä men vi hade lov för 2 veckorsedan, eller vecka till förfogande som det heter:rolleyes: :rolleyes:
Varför e du inte ute o kör? att man inte orkar är inget argument, inget bra iaf:huvet :fatta!

EDIT!

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Mäktigt, detta är ett historiskt inlägg ju:D

Därför att man fick välja om man vill ha lov eller ej, och jag valde att jag inte ville ha lov:rolleyes:
Nä men vi hade lov för 2 veckorsedan, eller vecka till förfogande som det heter:rolleyes: :rolleyes:
Varför e du inte ute o kör? att man inte orkar är inget argument, inget bra iaf:huvet :fatta!

EDIT!

jo idag är de de. hojen står för långt bort och står utan avgasrör.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife