Samåkning för 125cc i Göteborg

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag är full:banan och imån är det båtmässan:/ hoppas resorb funkar denna helgen med:)

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
Men har du körkort än:va Annars får du fan snabba på, kan ta längre tid än vad man tror, det där:näsblod

jag gjorde teorin i måndags o klarade de så nu e de bara uppkörning kvar vilket redan är bokat den 28 april =P
men jag tror att jag kommer att klara det för jag ska nästa övningsköra varje dag + att jag kan alla regler o sånt nu efter att ha pluggat sönder mig i böckerna.
men jag hänger på ändå även om jag inte har kortet tills dess =P antingen kör jag ändå eller så åker jag med min syrrans pojkvänn på sin cbr

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
och du är för hederlig att köra ändå:pannkyss

Men håll käften:finger :argpådato Ut o kör själv om du är så tuff:huvet

jag gjorde teorin i måndags o klarade de så nu e de bara uppkörning kvar vilket redan är bokat den 28 april =P
men jag tror att jag kommer att klara det för jag ska nästa övningsköra varje dag + att jag kan alla regler o sånt nu efter att ha pluggat sönder mig i böckerna.
men jag hänger på ändå även om jag inte har kortet tills dess =P antingen kör jag ändå eller så åker jag med min syrrans pojkvänn på sin cbr

Låter ju nice:tummenupp Men även om du skulle kugga första uppkörningen så kan du ju med lite tur få en ny tid till början av juni eller kanske till och med en tid i maj.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Men håll käften:finger :argpådato Ut o kör själv om du är så tuff:huvet

Låter ju nice:tummenupp Men även om du skulle kugga första uppkörningen så kan du ju med lite tur få en ny tid till början av juni eller kanske till och med en tid i maj.

vart vill du komma?:D jag har inte lipat, skyller inte på nåt.

vill du köra så kör. vaffan tror du de står en snut runt varje hörn lr?

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
men seriöst hur svårt är det att få en ny uppkörningstid?
ring ofta och fråga om dom har någon tid och då menar jag ofta som i varje halvtimma, sen så får man ju vara beredd att åka lite också om man vill ha en ny tid snabbt.
Jag ringde varje halvtimma dagen efter jag kuggade min uppkörning och fick en ny nästa dag. i och försig i Norrköping men vill man ha kortet får man ju offra lite. Kanske lite extremt men det va motorväg hela vägen 36 mil.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
vart vill du komma?:D jag har inte lipat, skyller inte på nåt.

vill du köra så kör. vaffan tror du de står en snut runt varje hörn lr?

Hade inte hojen varit avställd så hade jag kört så mycket jag bara kunde denna dag som var otroligt fin och solig, inte för att jag har snutnoja:va som du försöker överdriva det till, så jävla nojjig är jag inte. Jag har inte heller lipat, bara grämde mig för att jag inte hade någon möjlighet till att köra, förstår du?

Stork3n, vem var ditt inlägg menat till:va Om det var riktat till mig så är mitt svar alldeles ovan riktat även till dig, är det riktat till Urbansson, är det over and out från mig:rolleyes:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Hade inte hojen varit avställd så hade jag kört så mycket jag bara kunde denna dag som var otroligt fin och solig, inte för att jag har snutnoja:va som du försöker överdriva det till, så jävla nojjig är jag inte. Jag har inte heller lipat, bara grämde mig för att jag inte hade någon möjlighet till att köra, förstår du?

Stork3n, vem var ditt inlägg menat till:va Om det var riktat till mig så är mitt svar alldeles ovan riktat även till dig, är det riktat till Urbansson, är det over and out från mig:rolleyes:

eeh joo du är nojjig för blåljus. och gräma och lipa är samma sak.

och dina sk grämningar börjar komma allt oftare och vädret vart nästan det samma ett bra tag. varför inte ställa på hojen? varför ens ställa av den? hur många 50öringar sparar du på det? antar att din försäkring inte är lika hög som för en rr-hoj?

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
eeh joo du är nojjig för blåljus. och gräma och lipa är samma sak.

och dina sk grämningar börjar komma allt oftare och vädret vart nästan det samma ett bra tag. varför inte ställa på hojen? varför ens ställa av den? hur många 50öringar sparar du på det? antar att din försäkring inte är lika hög som för en rr-hoj?

Inte jag som äger hojen, inte jag som bestämmer över den (iaf inte när det kommer till dem kostandena). det vädret som var idag har varit bättre än det som var under veckan, det kan man lungt säga:rolleyes: :rolleyes:

det enda jag har grämt mig över är att jag inte har kunnat vara ute o köra, hade jag varit så snutnojjig som du vill få det till, ja då hade jag inte kört alls någonsin, utan spikat igen garageporten och gömmt undan mitt körkort så att inte ens jag själv skulle kunna hitta det:rolleyes:

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
men seriöst hur svårt är det att få en ny uppkörningstid?
ring ofta och fråga om dom har någon tid och då menar jag ofta som i varje halvtimma, sen så får man ju vara beredd att åka lite också om man vill ha en ny tid snabbt.
Jag ringde varje halvtimma dagen efter jag kuggade min uppkörning och fick en ny nästa dag. i och försig i Norrköping men vill man ha kortet får man ju offra lite. Kanske lite extremt men det va motorväg hela vägen 36 mil.
aa precis.. men jag har ju inte kuggat än så att jag kan boka ny tid haha :)

till krillan 18 och t4pp3r... har ni mens lr nåt =P ni behöver inte flippa på en så liten sak

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
till krillan 18 och t4pp3r... har ni mens lr nåt =P ni behöver inte flippa på en så liten sak

Eh, jag har inte flippat, det var t4pp3r som gjorde det pga, hmm låt se:va , att jag sa att jag ville ut o åka idag, men hade ingen möjlighet och det ena ledde till det andra:D :rolleyes:
Du vet, denna tråden är även känd som långsökthetens tråd, här kan man verkligen säga att man kan göra ett hav av en, endast en droppe.

Nää men gud, nu måste jag lägga mig:trött

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...