Krilllan
Ny medlem
haha aa de kanske vore en bra idé..
Men har du körkort än Annars får du fan snabba på, kan ta längre tid än vad man tror, det där
haha aa de kanske vore en bra idé..
någon som e på att ut och åka lite idag? e ju endå ganska bra väder
Hade gärna hänht på, men hojuslingen är avställd
Men har du körkort än Annars får du fan snabba på, kan ta längre tid än vad man tror, det där
och du är för hederlig att köra ändå
jag gjorde teorin i måndags o klarade de så nu e de bara uppkörning kvar vilket redan är bokat den 28 april =P
men jag tror att jag kommer att klara det för jag ska nästa övningsköra varje dag + att jag kan alla regler o sånt nu efter att ha pluggat sönder mig i böckerna.
men jag hänger på ändå även om jag inte har kortet tills dess =P antingen kör jag ändå eller så åker jag med min syrrans pojkvänn på sin cbr
Men håll käften Ut o kör själv om du är så tuff
Låter ju nice Men även om du skulle kugga första uppkörningen så kan du ju med lite tur få en ny tid till början av juni eller kanske till och med en tid i maj.
vart vill du komma? jag har inte lipat, skyller inte på nåt.
vill du köra så kör. vaffan tror du de står en snut runt varje hörn lr?
Hade inte hojen varit avställd så hade jag kört så mycket jag bara kunde denna dag som var otroligt fin och solig, inte för att jag har snutnoja som du försöker överdriva det till, så jävla nojjig är jag inte. Jag har inte heller lipat, bara grämde mig för att jag inte hade någon möjlighet till att köra, förstår du?
Stork3n, vem var ditt inlägg menat till Om det var riktat till mig så är mitt svar alldeles ovan riktat även till dig, är det riktat till Urbansson, är det over and out från mig
eeh joo du är nojjig för blåljus. och gräma och lipa är samma sak.
och dina sk grämningar börjar komma allt oftare och vädret vart nästan det samma ett bra tag. varför inte ställa på hojen? varför ens ställa av den? hur många 50öringar sparar du på det? antar att din försäkring inte är lika hög som för en rr-hoj?
aa precis.. men jag har ju inte kuggat än så att jag kan boka ny tid hahamen seriöst hur svårt är det att få en ny uppkörningstid?
ring ofta och fråga om dom har någon tid och då menar jag ofta som i varje halvtimma, sen så får man ju vara beredd att åka lite också om man vill ha en ny tid snabbt.
Jag ringde varje halvtimma dagen efter jag kuggade min uppkörning och fick en ny nästa dag. i och försig i Norrköping men vill man ha kortet får man ju offra lite. Kanske lite extremt men det va motorväg hela vägen 36 mil.
till krillan 18 och t4pp3r... har ni mens lr nåt =P ni behöver inte flippa på en så liten sak
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|