Zarrell
Stunter Wannabe
Gött nya skylten kom precis, nu kan jag ut och köra i helgen =D
Gött nya skylten kom precis, nu kan jag ut och köra i helgen =D
Första turen för iår och där rök körkortet
Va näh.... skojar du??
han körde med öppen ficka och tappade körkortet
ska lilla nisse vara rolig lr är det sant?
är de sant har du gjort årets
ska lilla nisse vara rolig lr är det sant?
är de sant har du gjort årets
Det är tyvärr, för er, inte sant. Det hela började i fredags tror jag det var, och jag hade inget att göra, då skrev jag här i tråden, att min lapp hade "rökt". Det var från början tänk att det skulle vara så att polisen hade knyckt den från mig, men sedan så kunde man ju göra det lite ironiskt att jag istället hade tappat den ur min ficka, som jag sa till Nils/Stork3n på msn (alltså att den hade trillat ur fickan)
Tråkigt skämmt, jag vet
Jag har inte ens tagit första turen för i år, än. Cykken' e avställd fortfarande.
hoppas du fick en roligare fredagkväll iaf
Jodå
Jaja, nu är det bara 4 veckor kvar till mars och då börjar ju dem första 10-gradarna dyka upp, så då blir det ut o åka
Mars förra året var väldigt fint och det skulle ju vara typiskt om det inte blir så även i år
Joho 'o du, det vill jag minnas att det var. Övningskörde då första gången med hojen och det var kanonväder. Var dock en dag där det kom snöblandat reng Annars va det fint.mars förförra året va inte najs så de vet man aldrig
men varför inte bara ställa på hojen och ut å börna? är inga problem å köra hoj när de e 5 grader.....
Joho 'o du, det vill jag minnas att det var. Övningskörde då första gången med hojen och det var kanonväder. Var dock en dag där det kom snöblandat reng Annars va det fint.
Köra i 5 grader är ju iof inga proeblem, gick det i november så skall det väl gå nu med
eh nej. jag flyttade 18 mars för 2 år sen. då va de snö till knäna ett bra tag när jag skulle gå till bussen.
eh nej. jag flyttade 18 mars för 2 år sen. då va de snö till knäna ett bra tag när jag skulle gå till bussen.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|