Spinner
:ligga?
e de nån som är med upp till västerås när det är bikemeet lr va de nu heter där??
asså åka från göteborg?
asså åka från göteborg?
e de nån som är med upp till västerås när det är bikemeet lr va de nu heter där??
asså åka från göteborg?
vilket datum är det? jag skulle kunna vara med om det är ett bra event och om lite mer folk åker och datumet passar, ska sommarjobba lite i sommar...
men linus ni snackar väll om förra året?
eh, hmm Jag kommer bara ihåg att det var slask ute sista helgen i mars, sedan var resten av månaden fin, eller har jag blandat ihop mars med april nu
Så kanske det var, kommer nämerligen ihåg att jag tog min första körlektion runt den tiden (mars/april) och min lärare för den dagen (mattias glemfors som du säkert känner till) sa att den dagen var den första kalla dagen han hade kört på det året, men jag tyckte att det var ett alldeles underbart väder att köra i.
Jaja, alla har ju sina brister och minnet är min brist
Vet iaf att jag övningskörde första gången me den tunga hojen i mars och då var det strålande väder (dock den enda strålande dagen, då)=P
Jaja, MEN i år får man väl hoppas på en hygglig och solig vår-månad i mars
trippen till västerås sker i den 6:e juni...
Fuck att det är så tidigt
Vandrarhem låter ju bäst, men jag är för det som är bílligast
haha de e vi alla =P
men de e ju inte sååå tidigt =P nästan 5 månader kvar..
ot: vart i mölndal bor du?
Ja men man måste ju hinna jobba ihop lite stålar
Jag bor ganska nära Mölndals bro. På den södra sidan om papyrus (eller vad det numera heter ), det vill säga på samma sida om motorvägen som polis och brandstationen ligger. Jaja, jag är iaf vid mölndals bro på 2 min med hojen.
men än så länge ska de ligga på den 6:e juni.. men de kan ändras nån vecka hit eller dit...
ok jag bor i lackarebäck =P så vi bor på samma sida
mycket OT nu, ber om ursäkt för det, men ni andra fuckon överröste ju denna tråden me OT i sommras så det tar ju att varann
Bara dem inte lägger det en vecka tidigare, tar studenten den 4e, tror jag det är Det vill säga att man har en massa skolarbeten o skit kvar fortfarande en vecka innan!
Ok, har du gått på kvarnbyskolan, eller? Den hemska j*vla anstallten!
Nej jag tror inte dom lägger den en vecka innan då den tidigare år legat den 16 - 19 osv...
sorry för ot =P
ja sorgligt nog så har jag gått på anstalten... med fångvakterna Lena Ingvarson och den hemska ingalill...
Sorry OT!
Och för att inte tala om en viss Anders Breife som gjorde pannkakor på bröstmjölk. (Ja, sådan mjölk som bebisar suger ur mammans bröst )
Inte många som haft en fysiklärare som gjort pannkakor på bröstmjölk, inte
Jag kan nog vara på resan... Fast först kanske man ska träffa några av er så ni inte e några jävla idioter
Jag kan nog vara på resan... Fast först kanske man ska träffa några av er så ni inte e några jävla idioter
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|