HAhaha så jävla skön
Jag föredrar sånna här klipp annars![]()
http://youtube.com/watch?v=B8NFqCr0yMo
http://youtube.com/watch?v=SouTgWtWOOE&feature=related
Ändå ingen som diskuterar samåkning ju![]()
nää undra varför. är ju 35 grader varmt och solsken varenda dag så man blir ju så sjukt jävla sugen på att bara dra iväg på en 20 mil lång tur.
håller fan med. ta vilken annan tråd som helst och använd samma argument så får du se vad dom säger. och kan fundera på att det kanske inte är så konstigt att folk lackar här heller.
en sak å tjöta hojrelaterat lr nåt litet kort. men å sitta å disskutera youtubefilmer är lite too much aj think.
God Morgon/Natt, ännu en uppesittar natt för min del med minimal sömn![]()
Ok för att nämna något mer "hojrelataret" istället för youtube filmer, så kan jag säga att det var jätte kul att köra till skolan i solsken idag, för att sedan se det börja snöa under dagen och sedan till slut bli solsken igen. Tyvärr hade vi presentationer att göra i skolan så jag slutade inte förrän kvart i 6 då det redan hade mörknat och solen likförbannat var borta. Så det blev en mysig tur hem i tunna jeans i minusgrader. Någon som hafft en liknande upplevelse idag de vill dela med sig av? (Kom ihåg det måste vara hojrelaterat annars får Linus ett nervöst sammanbrott)
Ah fan nu har det ljusnat helt ute, måste fan iväg till skolan snart till och med. Är det värt det att skaffa sig en halv timmes sömn? Näh fan vad fucked up, och jag som skulle sova igen mina timmar inatt =S
Edit: Ha ha nu är klockan 7, lika bra att gå direkt till skolan![]()
Tidig skolaköra till skolan i solsken idag, för att sedan se det börja snöa under dagen och sedan till slut bli solsken igen.
det var ett jävla liv i denna tråden nu igen![]()
nää undra varför. är ju 35 grader varmt och solsken varenda dag så man blir ju så sjukt jävla sugen på att bara dra iväg på en 20 mil lång tur.
Tidig skola"Igår", ska det vara!
t4pp3r skrev: "håller fan med. ta vilken annan tråd som helst och använd samma argument så får du se vad dom säger. och kan fundera på att det kanske inte är så konstigt att folk lackar här heller."
Du lackar ju fan på allt. I slutet av sommaren förra året när jag försökte fixa samåkning hade du inte mycket att komma med, rörande topicen![]()
Precis, men kan inte diskutera samåkning just nu, så då får man väl ta något alternativt sålänge![]()
Inga hard feelings här inte, Stork3n![]()
[/B]
hade jag inte?skumt att det är jag som är den enda (vad jag vet) som har varit med på alla samåkningar som arrangerats genom den här tråden? jag har allas nummer, har jag varit sugen på att köra i grupp har jag dragit iväg sms till alla.
[/B]
de du säger nu är att det är okej att börja disskutera youtubefilmer i bilder på din 125a tråden av den anledning att ingen har postat några bilder på sin hoj på ett tag.
jobba på dina argument grabben![]()
Ok, den gången jag försökte fixa samåkning blev jag bara kallad för "kärring" av dig![]()
![]()
![]()
![]()
Jobba på din skrivning... grabben![]()
Sluta bråka/diskutera eller va fan ni gör.. Annars kommer ni ju inte vilja åka med varandra i framtiden och det vill vi!
![]()
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |