Samåkning för 125cc i Göteborg

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
är inget frivilligt med gp. vi skrev debattartiklar i skolan och skulle skicka in till gps "tävling" dom har varje år som heter ung debatt. och min blev tydligen bra.

och ja du:D mackan är en rolig snubbe. började på moppenet. sen börja han typ bråka med min kompis. och på den vägen är det. har misstänkt att likheten är för stor men har inte haft några bevis om inte frågat. men när han la upp bilden på sin jävla moppe kunde jag inte låta bli:D sen blev han bitter och började skriva lite överallt att min hoj va ful:( så va ska man göra lixom. blev ju ledsen i ögat. har gått till psykolog å grejer.

Hehe, han bor jue i Sävedalen där jag bor... Dock har jag ingen aning vem killen e:tuttar

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Fan i helvete helt sjukt, nu går jag och lägger mig 06:10 på morgonen. Jävla helvetes deadline på denna skiten. 20 jävla pappers formulär har jag fyllt i inatt, skrivit en obligatorisk jävla dagbok och kartlagt mina aktiviteter sedan oktober. Fråga inte vilket ämne i skolan det gäller för jag orkar inte förklara hela konceptet. Jävla bullshit är det i alla fall. God natt nu får jag 3 timmars sömn eftersom jag skolkar kemin, matten och engelskan. Men denna cp skiten var ändå viktigare än dom lektionerna. Fan nu ljusnar det ute också, hatar det, är så deprimerande så har jag presentation jag ska skriva imorgon (eller idag blir det ju) också baaaaaaahh Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
Fan i helvete helt sjukt, nu går jag och lägger mig 06:10 på morgonen. Jävla helvetes deadline på denna skiten. 20 jävla pappers formulär har jag fyllt i inatt, skrivit en obligatorisk jävla dagbok och kartlagt mina aktiviteter sedan oktober. Fråga inte vilket ämne i skolan det gäller för jag orkar inte förklara hela konceptet. Jävla bullshit är det i alla fall. God natt nu får jag 3 timmars sömn eftersom jag skolkar kemin, matten och engelskan. Men denna cp skiten var ändå viktigare än dom lektionerna. Fan nu ljusnar det ute också, hatar det, är så deprimerande så har jag presentation jag ska skriva imorgon (eller idag blir det ju) också baaaaaaahh Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

fan vi kunde ju snackat på msn då.. jag gick o la mig kl :5..:gnissla

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
Ah godmorgon, känner mig bättre med lite sömn nu =] Värsta var att precis innan jag gick och la mig gick pappa up för att gå till jobbet :D snacka om förvriden dygnsrytm.

Fan det e jätte fint väder ute men det ska tydligen bli skit senare under dagen. Får väl ta bussen för jag orkar inte köra hem i regn o pissväder.

Fy fan på onsdag då ska jag ta tag i min hoj och fixa till den lite, då är nämligen det jobbigaste i skolan över plus att jag borde hunnit sova ikapp, viktigaste är att få dit nya reg plåten så jag i alla fall kan vistas på vägen :gnissla

Du kan väl förklara det för oss den dagen vi får kubiska pet-flaskor:D
Nä men bra skrivet, Linus:tummenupp

Ahaha skojar du eller trodde du jag var linus? He he jag har bara snott hans signatur för att reta honom:D

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
Men pucko, jag menade att hans artikel var bra, det var menat till honom inte till dig!:fakta

oK för det första citerade du mig, för det andra har jag inte läst artikeln :mattias

Edit: aha nu fattar jag. Men vem vill köpa coca cola i fyrkantig tetra pack version. Näh jag bara skoja, bra artikel :öl

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
Jag tycker inte du använder dig av korrekta styckeindelningar pojk :mattias

Mycket svårt att begripa vad det är du försöker säga.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Till och med en 5-åring skulle ha fattat att "Nä men bra skrivet, Linus" va menat till t4pp3r!
Men visst, vi säger att jag tror att du är t4pp3r:rolleyes:

"suck"

Edit: "eh, vet ej om du märkte de, men jag hoppade ner ett steg ner jag skrev inlägget."

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
oK för det första citerade du mig, för det andra har jag inte läst artikeln :mattias

Edit: aha nu fattar jag. Men vem vill köpa coca cola i fyrkantig tetra pack version. Näh jag bara skoja, bra artikel :öl

du kan vara lugn. kolsyrade drycker funkar inte i tetrapackförpackningar:tummenupp

dom asen har klippt bort negerbruden på min mössa:huvet

sen har dom ändrat lite i texten jag inte tycker om, och rubriken är åt helvete. menannanrs är jag nöjd:)

tack för alla comments:)

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
du kan vara lugn. kolsyrade drycker funkar inte i tetrapackförpackningar:tummenupp

dom asen har klippt bort negerbruden på min mössa:huvet

sen har dom ändrat lite i texten jag inte tycker om, och rubriken är åt helvete. menannanrs är jag nöjd:)

tack för alla comments:)

Ha ha ha blev du censurerad :D

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...